SG24
Cool Novice
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 16%
Beste mensen,
na onverwacht een aantal maanden langer in de lappenmand te hebben gelegen, ga ik morgen opnieuw van start met onderstaand schema:
Maandag (zwaar)
Squat (5 x 5)
Deadlift (3 x 5)
Bench (5 x 5)
Inclined dumbbell press (2 x 20)
Calf raises (3 x 30)
Woensdag (licht)
Squat (5 x 5)
Good Morning (4 x 8)
Inclined Press (5 x 5)
Pullover (2 x 20)
Curls (2 x 20)
Vrijdag (medium)
Bench (4 x 8 / 2 x 2)
Squat (5 x 5)
Shrugs (5 x 5)
Overhead (5 x 5)
Chins (4 x max)
Omdat ik door omstandigheden de afgelopen jaren niet heel trouw de sportschool heb kunnen bezoeken, ben ik heel wat spiermassa kwijtgeraakt en is mijn vetpercentage van zo'n 9% naar de 20% geschoten. Daarom heb ik besloten na elke workout een 20 minuten op de loopband te gaan staan (snelheid: 5 km/u, hellingshoek: 10%), om flink wat extra vet te verbranden.
Morgen staat mijn eerste training op het programma!
na onverwacht een aantal maanden langer in de lappenmand te hebben gelegen, ga ik morgen opnieuw van start met onderstaand schema:
Maandag (zwaar)
Squat (5 x 5)
Deadlift (3 x 5)
Bench (5 x 5)
Inclined dumbbell press (2 x 20)
Calf raises (3 x 30)
Woensdag (licht)
Squat (5 x 5)
Good Morning (4 x 8)
Inclined Press (5 x 5)
Pullover (2 x 20)
Curls (2 x 20)
Vrijdag (medium)
Bench (4 x 8 / 2 x 2)
Squat (5 x 5)
Shrugs (5 x 5)
Overhead (5 x 5)
Chins (4 x max)
Omdat ik door omstandigheden de afgelopen jaren niet heel trouw de sportschool heb kunnen bezoeken, ben ik heel wat spiermassa kwijtgeraakt en is mijn vetpercentage van zo'n 9% naar de 20% geschoten. Daarom heb ik besloten na elke workout een 20 minuten op de loopband te gaan staan (snelheid: 5 km/u, hellingshoek: 10%), om flink wat extra vet te verbranden.
Morgen staat mijn eerste training op het programma!

Laatst bewerkt:

. Omdat ik ook terugkom van een periode blessureleed en ik dus ook een flinke terugval heb gemaakt in kracht, heb ik besloten mij geheel te focussen op het sterker worden op de basale compounds. Bill Starr zet ik even in de koelkast en de komende tijd stap ik over op stronglifts: dagelijkse progressie (ideaal +2,5 kg), maakt dat ik heel "relaxed" en volgens goede opbouw weer relatief snel sterk kan worden op die compounds. Hopelijk zullen mijn spieren / pezen en mijn CNS het weer snel oppikken, zodat ik over een maand of 5 (toch zeker) met een goede basis aan Bill Starr kan beginnen.