Fitness Seller

Hardcore gym in Leuven?

Muay Thai J

* Your sister loves me *
Elite Member
10 media-items
Waardering
14
Lengte
1m77
Massa
75kg
Vetpercentage
8%
Wat zijn de gyms in Leuven waar dumbbells en barbells zijn, een LOSSE squat, LOSSE bench en waar de enige commentaar op deadliften is dat je te weinig gewicht gebruikt i.p.v. dat je het niet mag... + alle andere accomodatie die een bodybuilder nodig heeft?

Zelf drank meenemen is een zwaar pluspunt!

Ik heb al veel goeds gehoord over The Basement... is dit de enige hardcore gym? En wie traint er nog?

De kans bestaat namelijk dat ik volgend jaar naar Leuven ga studeren.

Grtz.

• Topic Starter Topic Starter
Niemand die in Leuven traint? :scratch:

ik train in leuven, bij de club van de universiteit, dit is echt een afrader want er zijn geen losse barbells etc. Ik heb ook al goede dingen gehoord over the basement, ik ga daar volgend jaar misschien ook trainen

In het sportkot zijn er wel losse baren enz, maar je mag alleen in dat powerkot binnen wanneer je competitie doet.

In het sportkot zijn er wel losse baren enz, maar je mag alleen in dat powerkot binnen wanneer je competitie doet.

dus niet om een monsterfysiek op te bouwen?
en wat als ik zeg dat ik wil trainen met als doel competitie, zou het dan mogen?

In Leuven is HealthCity Leuven mooi ingericht met splinternieuwe apparaten en losse gewichten.

ga eens naar de website Welkom bij HealthCity en vraag via mail een gratis dagpas aan. Een echte aanrader.

In Leuven is HealthCity Leuven mooi ingericht met splinternieuwe apparaten en losse gewichten.

ga eens naar de website Welkom bij HealthCity en vraag via mail een gratis dagpas aan. Een echte aanrader.

Gay !!!

The bassment heeft wel een goede naam, veel brute beesten en als je oit van plan bent om de spuit er in te zetten ben je daar ook aan het juiste adres.
succes :thumb:

Een aanrader ? Dat lijkt me eerder een echte k*tgym, Frederik. De vraagsteller informeert niet naar oudewijvenfitness maar naar HARDCORE old skool krachttraining. Sorry dat ik zo reageer maar wat is dat toch met al die gasten die tegenwoordig een soft health & wellnesscenter oprichten en doen alsof het een gym is ?

Een aanrader ? Dat lijkt me eerder een echte k*tgym, Frederik. De vraagsteller informeert niet naar oudewijvenfitness maar naar HARDCORE old skool krachttraining. Sorry dat ik zo reageer maar wat is dat toch met al die gasten die tegenwoordig een soft health & wellnesscenter oprichten en doen alsof het een gym is ?

@ frederik: toch bedankt maar ik vrees dat the locust gelijk heeft ;) ik zoek gn gym om te steppen en de cellulitis van m'n billen te laten minderen :D

wss wordt het dus de basement als ik nr leuven ga ;) een kot in de buurt zoeken dus...

ga je nu pas beginnen met studeren muay?

neenee :D mijn kandidatuur enzo in een andere unief gedaan ;) maar wil volgend jaar naar Leuven, ik ben Gent en de stomme opdrachtjes zoals in de kleuterklas (verslagen typen over een baby van 2 jaar die leert wandelen enzo :rolleyes: ) ginder strontbeu... zit al in de helft van m'n studies hoor ;)

er zijn er veel maar bijna allemaal gay...

ken hem niet maar mss deze

Gold Gym, Dietsevest 121, 3000

Gold Gym op de diestsevest. dat bestaat al verschillende jaren niet meer.

Terug
Naar boven