Fitness Seller

hardcorelabs

Duo-deca iseen mix van nandrolone decanoate 150mg/ml met nandrolone phenylpropionate;

Lijkt me niet prettig. Ik heb Nan Phenyl gebruikt en was er niet zo over te spreken. Laat maar lekker die langzame decanoate ester uit z'n eitje kruipen, geduld wordt beloond. En die 2 test-soorten; je hebt altijd een 'mindere' van de 2 dus ook geen kandidaat voor een prijs wat mij betreft!

DBC01 zei:
Lijkt me niet prettig. Ik heb Nan Phenyl gebruikt en was er niet zo over te spreken. Laat maar lekker die langzame decanoate ester uit z'n eitje kruipen, geduld wordt beloond. En die 2 test-soorten; je hebt altijd een 'mindere' van de 2 dus ook geen kandidaat voor een prijs wat mij betreft!

lijkt me wel prettig, al 5weken en ga er uitstekend op:)

Ik weet uit groede bron dat Nan phen geen populariteit genoot onder atleten.
Deze ester is net te kort om aanzienlijk beter resultaat te bewerkstelligen en gold alleen als vervanger voor Nan dec omdat de detecteertijden korter waren.

Wie dus geen pro is kan het beste gewoon de Nan dec nemen want gecontroleerd word je toch niet.

Maar goed, ieder z'n meug.

Ik heb nog iraanse NNP's liggen..25 mg/ml amps...10 ml per dag zetten..YUMMIE..
denk dat ik ze weggeef aan wat vrouwtjes op de sportschool..daar is het namelijk wel geschikt voor DBC..

Alleen als het 10ml Testo is kom ik mn bed uit...:D

lang leve de marktwerking,

wanneer begint de prijzenoorlog GS-GG-HCL ?
en krijgen we ook zegeltjes bij elk vialletje van HCL?Want ik geloof dat GS nu zegels uit gaat brengen waarmee voor servies,disney-dvd's of een 2 tickets naar holliday on ice gespaard kan worden.

nee zonder geintjes, ik vind het wel best, goed initiatief van die guys van HCL! Nou nog waarmaken die verhalen.

hilo zei:
ja het doet wel pijn, maar werkt goed, vind het alleen raar, heb nu een vial gehad met vuiltjes erin en een andere vial heb ik 3 keer 2 ml mee gespoten en is nu bijna leeg, zat maar +- 7 ml in ???

Ik heb hier die vial sustanon HCL van je .. is een tester van HCL die zijn verspreid om mensen er kennis mee te leren maken denk ik. Is een normale 10ml vials met zeg 3-4ml erin. Vial is ongeopend en niet in geprikt MAAR: :eek:

Er drijft van alles in, zwarte vuiltjes witte vlokjes en stofjes lijkt wel.. als je het tegen een scherp licht aanhoudt geloof je je ogen bijna niet..

Ik zal eens kijken of ik een foto kan posten maar zal moeilijk zijn om die stofjes te zien. mss kan ik de vial opsturen maar een mod zodat die een foto kan maken of het met eigen ogen kan zien.....

Maar da's toch hardcore Gainermans, om vials vervuild met rubber en stofdeeltjes en weet-niet-wat-nog-meer leeg te spuiten in je lichaam, met opgepompte esters die stijf staan van de BA zodat je eieren van abcessen ontwikkelt?

Maakt Hardcorelabs ook hardcorereclame op forums?

er is iemand die dat doet ja..
en nog gelijk ook: het is topspul! (na de pijn;))

waarom de vraag?

ik hoop voor je willem dat je er niks ernstig aan over houd! het lijkt me tcoh niet zoon prettig idee om te weten dat in sommigge gesloten vials stofjes en andere onzuiver heden drijven.

succes willen maa rje gaat trouwens goed!!!

willlem zei:
er is iemand die dat doet ja..
en nog gelijk ook: het is topspul! (na de pijn;))

waarom de vraag?

Waarschijnlijk omdat hij jou en Dutchbodybuilder bedoelt,kerel.;)

En ach....dat het werkt is niet zo gek met dat soort hoeveelheden....ook al heb je ipv de beloofde 500mg maar 418 ofzo....tsja...als je genoeg zet werkt het gerust wel.

Geef mij maar lekka GS of GG.;)

ik maak dus reclame voor hcl??

iedereen maakt dan reclame voor de spullen waaar ze goed op gaan..

ik vind deze thread echter niet zo positief voor reclame hoor...maarja, dat is dan mijn opinie

informatie verdelen word niet zo op prijs gesteld hebik de indruk

kevinlorenzin zei:
ik hoop voor je willem dat je er niks ernstig aan over houd! het lijkt me tcoh niet zoon prettig idee om te weten dat in sommigge gesloten vials stofjes en andere onzuiver heden drijven.

succes willen maa rje gaat trouwens goed!!!

ja daar heb je gelijk in, maar ik heb er nog niets van gezien in mijn vials

vergeet niet dat andere uglabs ook al wel eens zaken hebben 'vergeten' in hun productjes..

dat is nu eenmaal UG!

willlem zei:
ik maak dus reclame voor hcl??

iedereen maakt dan reclame voor de spullen waaar ze goed op gaan..

ik vind deze thread echter niet zo positief voor reclame hoor...maarja, dat is dan mijn opinie

informatie verdelen word niet zo op prijs gesteld hebik de indruk

Ik had t niet over jou bro ;)

ja dat weet ik wel remarx, maar sommigen hier hebben het graag vaag....

Terug
Naar boven