Fitness Seller

hardcorelabs

Helemaal niet,alleen ik zeg wat ik denk,net als jij,bro.

Geen probleem toch?

Maar ach.....ik zal niet te negatief zijn want anders worden mn posts weer gewist....sommigen stellen het namelijk idd op prijs om de boel vaag te houden!

Jij kent me beter dan dat.....als één iemand NIET van vaag houdt ben ik het juist wel!!

geen probleem

hehe en die neg. posts mag je van mij zeker ook posten hoor, zolang die onderbouwd zijn

jij kent me toch ook beter dan dat, ik maak zeker geen reclame voor hcl, waarom zou ik?

maar als zeggen dat HCL liegt omtrent de painless inj's en dat het vette pijn geeft WEL reclame is, dan volg ik niet meer

testolekkagab;)

Bedoelde het ook niet zo,gab...was alleen wat over de zeik naar aanleiding van het beleid van gisteren en vandaag hier in de a.s sectie.....mijn posts worden zomaar gewist terwijl Dutchbodybuilder wél onzin uit mag kramen hier....niet fair.

Het genoegen om te censureren hoort bij de beloning van een moderator haha. Ik ken het probleem Testo al moet ik zeggen dat het niet bewust wordt gedaan om iemand te dwarsbomen. Ik heb het zelf een aantal malen ondervonden en het is inderdaad ongelofleijk irritant wanneer slechts 1 kant van het verhaal wordt verwijderd.
Ben jij als Mod op een ander board wel zo tolerant dan? :D

Testo zei:
Bedoelde het ook niet zo,gab...was alleen wat over de zeik naar aanleiding van het beleid van gisteren en vandaag hier in de a.s sectie.....mijn posts worden zomaar gewist terwijl Dutchbodybuilder wél onzin uit mag kramen hier....niet fair.

Laatst bewerkt:
Ik wel,gab.........ik wis erg weinig behalve ranzige plaatjes die niet in een bep sectie thuishoren ofzo...

Ik heb een bloedhekel aan censuur!!!

Elmo zei:
Ik heb het zelf een aantal malen ondervonden en het is inderdaad ongelofleijk irritant wanneer slechts 1 kant van het verhaal wordt verwijderd.

Dat probleem heb ik ook een aantal maal ondervonden, iedereen krijgt 1 kant van het verhaal te horen. Lijk net of een bepaalde mod hier een doel nastreeft.

mensen effe serieus zijn er nu echt gasten die spullen in hun fl**ker douwen zonder dat ze weten wat er inzit ??

Verder is een prijzenslag tussen diverse ug labs straks alleen de reden dat de kwaliteit steeds verder omlaag zal gaan. Iedereen wil altijd maar het goedkoopste. Het begint er een beetj eop te lijken dat goedkoop belangrijker is dan een gezond lichaam.

Begrijp me niet verkeerd ik zeik geen ug labs af i tegendeel maar wel de mensen die maar in hun fl**ker spuiten wat toevallig het goedkoopste is.

Het op de markt komen van steeds meer producten met een slechte kwaliteit is waarschijnlijk de grootste oorzaak van de steeds groter wordende controlle op AS

Chemical zei:
mensen effe serieus zijn er nu echt gasten die spullen in hun fl**ker douwen zonder dat ze weten wat er inzit ??

Verder is een prijzenslag tussen diverse ug labs straks alleen de reden dat de kwaliteit steeds verder omlaag zal gaan. Iedereen wil altijd maar het goedkoopste. Het begint er een beetj eop te lijken dat goedkoop belangrijker is dan een gezond lichaam.

Begrijp me niet verkeerd ik zeik geen ug labs af i tegendeel maar wel de mensen die maar in hun fl**ker spuiten wat toevallig het goedkoopste is.

Het op de markt komen van steeds meer producten met een slechte kwaliteit is waarschijnlijk de grootste oorzaak van de steeds groter wordende controlle op AS

Ik denk dat UG labs met slechte spullen hun eigen graf graven. Die zijn zo weer weg na een paar verhalen van abcessen en andere ellende. Voor je het weet is die hele reputatie naar de klote. De toenemende controle heeft volgens mij met hele andere dingen te maken.

Trouwens, volgens mij gaan mensen in het geval van UG labs over het algemeen meer af op ervaringen van anderen dan dat ze echt met zekerheid weten wat ze spuiten.

fer zei:
Dat probleem heb ik ook een aantal maal ondervonden, iedereen krijgt 1 kant van het verhaal te horen. Lijk net of een bepaalde mod hier een doel nastreeft.

Kappen nou he Fer......anders krijg je strafpunten,gab!!:D

Chemical zei:

Weet jij het wel dan?

Jij krijgt standaard labtests als je je A.S koopt ofzo?

Lul niet zo dom,man.....niemand weet 100% zeker wat ie spuit....is allemaal op basis van vertrouwen want ook jij weet niet wat je in je klauwen krijgt als je je kuurtje begint.;)

Testo zei:
Weet jij het wel dan?

Jij krijgt standaard labtests als je je A.S koopt ofzo?

Lul niet zo dom,man.....niemand weet 100% zeker wat ie spuit....is allemaal op basis van vertrouwen want ook jij weet niet wat je in je klauwen krijgt als je je kuurtje begint.;)

Kijk ik kan je niet gaan vertellen hoe en wat kerel, maar ja ik weet inderdaad precies wat er mijn lichaam in gaat. En het lijkt mij dat je toch wel moet weten wat je precies in je klauwen krijgt.

Chemical zei:
Kijk ik kan je niet gaan vertellen hoe en wat kerel, maar ja ik weet inderdaad precies wat er mijn lichaam in gaat. En het lijkt mij dat je toch wel moet weten wat je precies in je klauwen krijgt.

Ben het helemaal met je eens maar dan nog weet je niet wat je erin drukt, tenzij je je vials laat testen voordat je ze gebruikt, maar dan worden je kuurtjes helemaal duur...........;)

Terug
Naar boven