XXL Nutrition

Harde onderbuik/darmen

Bezoekers in dit topic

Ha, het geheim van jouw mega succes zijn de eieren en omega supps! Dit gaat jouw begeleidertje niet leuk vinden! :(

Volgens mij ben jij zo'n gefrustreerd mannetje die ervan baalt dat hij een vrouw/vriendin heeft met teveel overgewicht en zelf ook niet vooruit komt in het leven. En dat je daarom hier mensen met goede bedoelingen maar loopt af te zeiken.

(Je bent vast vakkenvuller bij de Lidl, als ik jouw niveau zo kan inschatten?)

---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:53 ----------

Heet hij ruben toevallig? :P

Haha nope, hoewel er wel ergens een r in z'n naam zit :p



En waarom is er zoveel haat en gezeik in dit topic? Ik vraag iets normaals en er wordt meteen gebasht en gezeikt. Wie zegt dat ik vind dat ik een speciaal super dieet heb of dat ik nu al weet dat ik ga winnen? Jezus, hoort deze sport er niet te zijn zodat je het beste bijelkaar naar boven haalt? Dat je elkaar helpt waar je maar kan? Volgens mij zijn er een hoop gefrustreerde mannetjes hier...
 
Maura pls.. mensen proberen je te helpen maar je houding staat de meeste niet echt aan.. de informatie die je geeft is gewoon te weinig om te helpen.. en btw. waarom stel je de vragen hier als je zo'n geweldige coach hebt? ik blame niet, maar je houding staat me niet aan. wel A maar heen B zeggen.. Daarbij, waarom zou je dit niet van je coach mogen vrijgeven? het gaat hier om jou resultaat en niet dat van hem.
 
Maura pls.. mensen proberen je te helpen maar je houding staat de meeste niet echt aan.. de informatie die je geeft is gewoon te weinig om te helpen.. en btw. waarom stel je de vragen hier als je zo'n geweldige coach hebt? ik blame niet, maar je houding staat me niet aan. wel A maar heen B zeggen.. Daarbij, waarom zou je dit niet van je coach mogen vrijgeven? het gaat hier om jou resultaat en niet dat van hem.

Mijn houding staat je niet aan? Kom op zeg, ik word voor het minste meteen afgezeken? Ik geef de voedingsmiddelen aan die ik momenteel eet, en ik weet dat het niet ligt aan de hoeveelheden. Het ligt aan de voeding zelf, en ik hoopte dat iemand misschien wist welke voeding hiervan de oorzaak kan zijn.

Jammer dat je zo neerbuigend en sarcastisch moet doen. En ik heb inderdaad een geweldige coach, maar mag een mens niet van zoveel mogelijk kanten informatie verschaffen?
 
Maura pls.. mensen proberen je te helpen maar je houding staat de meeste niet echt aan.. de informatie die je geeft is gewoon te weinig om te helpen.. en btw. waarom stel je de vragen hier als je zo'n geweldige coach hebt? ik blame niet, maar je houding staat me niet aan. wel A maar heen B zeggen.. Daarbij, waarom zou je dit niet van je coach mogen vrijgeven? het gaat hier om jou resultaat en niet dat van hem.

Mee eens ja, no offence
 
Hoe moeten wij jou vertellen waar jij pijn in je flikker van hebt als je niet vertelt hoeveel je van bepaalde rotzooi eet.
Waarom kan je geweldige begeleider je hier geen info over verstrekken?
 
Hoe moeten wij jou vertellen waar jij pijn in je flikker van hebt als je niet vertelt hoeveel je van bepaalde rotzooi eet.
Waarom kan je geweldige begeleider je hier geen info over verstrekken?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Over een andere boeg gooien: is het niet gewoon je houding of aanleg die dit veroorzaakt?
Als je alles met voeding al geprobeerd hebt, zou dit ook mogelijk kunnen zijn...
 
1. Wat is je voeding inname EXACT.
2. Wie is je trainer
3. Rustig aan.
 
Als een laxeermiddel niet helpt, dan zal het wel iets anders interns zijn... gezien je darmoperatie. Vraag het een arts, niet aan het internet. Misschien hebben ze wel wat materiaal laten liggen tijdens de operatie....
 
Als een laxeermiddel niet helpt, dan zal het wel iets anders interns zijn... gezien je darmoperatie. Vraag het een arts, niet aan het internet. Misschien hebben ze wel wat materiaal laten liggen tijdens de operatie....

bij mij hielpen laxeer middelen ook helemaal niets tegen verstopping
 
En anders zit er niets anders op dan de pindakaas methode voor de buik..
 
Stunna is die kilo Panga nog in de aanbieding bij de Lidl of wat?
 
maura pls.. Mensen proberen je te helpen maar je houding staat de meeste niet echt aan.. De informatie die je geeft is gewoon te weinig om te helpen.. En btw. Waarom stel je de vragen hier als je zo'n geweldige coach hebt? Ik blame niet, maar je houding staat me niet aan. Wel a maar heen b zeggen.. Daarbij, waarom zou je dit niet van je coach mogen vrijgeven? Het gaat hier om jou resultaat en niet dat van hem.[/quote
 
Laatst bewerkt:
had ik ook gehad, gevoelige darmen in de prep

ik ben toen op keto overgestapt en at als groenten, brocolli en spinazie

dan nam ik 4x per dag 1 physillium husk pil, voor de extra vezels, mannavitol enzymen hielpen me ook.

maar als je onderbuik opzwelt heeft het sws met je voeding te maken, verander van shake en gebruik xxl hydrolisaat.
 
Ik snap t bashen niet zo, hoe vaak lees je niet in logjes van dames en heren in wedstrijdvoorbereiding dat ze van hun coach geen complete voedingsschema's mogen neerpennen hier.
Dat kan je stom (of whatever) vinden maar daar heb je je als gecoachte maar aan te houden denk ik.
Daarnaast lees ik nergens in haar post dat ze zichzelf heel wat vind, ze stelt gewoon een vraag.

OT: ik denk dat je deze vraag het beste aan je coach of arts zelfs moet stellen, als je al geopereerd bent aan je darmen mag het inmiddels wel duidelijk zijn dat je voorzichtig(er) met ze om moet gaan.
Wat me wel opviel, je haalt je vet alleen uit ei? Dat zal niet heel veel zijn en naast dat jouw hormoonhuishouding vet nodig heeft om te blijven werken hebben je darmen dat ook nodig, laat alles wat, eh, soepeler lopen zeg maar.
Misschien dat je het in die hoek moet zoeken?
 
Back
Naar boven