MuscleMeat

Nieuws Harder straffen? Zo doen ze het in Turkije, tientallen jaren voor stenen gooien

Steniging zou een toepasselijkere straf zijn.

Klaas, ik zal het heel kort en bondig voor je samenvatten: Een land dat kinderen van 13 tientallen jaren de cel in gooit is er nog lang niet aan toe om toe te treden tot de EU. Period.

Sowieso, Turkije heeft vijf keer zoveel inwoners als Nederland en toch maar 1/3 van onze economie. Misschien kan het zich beter bij de Afrikaanse Unie aansluiten ofzo. :rolleyes:
Snap ik Zelda, dat kon ik al opmaken uit de context van EricR's posts. Vandaar dat ik toen zei:

ga aub heen met je EU bedreigingen, Erdogan heeft al zovaak gezegd geen lid te willen worden als het zo moet.
Wel k*t landen zoals Bulgarije en Roemenië toelaten maar moeilijk doen als het om Turkije gaat.
We zijn er idd nog lang niet klaarvoor, eerst maar is onze eigen problemen oplossen.
Hulp is altijd welkom maar als we moeten smeken hoeft het echt niet.

Turkije straft hoe Turkije wil. PKK = terroristen = geen of nauwelijks rechten in Turkije, kind of niet.
En Afrikaanse Unie... omdat het als grap bedoelt is hoef ik niet eens uit te leggen waarom dat niet gebeurt hoop ik :rolleyes:

Snap ik Zelda, dat kon ik al opmaken uit de context van EricR's posts. Vandaar dat ik toen zei:

Turkije straft hoe Turkije wil. PKK = terroristen = geen of nauwelijks rechten in Turkije, kind of niet.
En Afrikaanse Unie... omdat het als grap bedoelt is hoef ik niet eens uit te leggen waarom dat niet gebeurt hoop ik :rolleyes:

Ok de PKK zijn dus terroristen volgens jou. En laat me raden, Hamas zijn zeker juist weer vrijheidsstrijders? 13-jarige palestijnen die met stenen gooien naar Israëlische soldaten krijgen inderdaad geen jarenlange celstraffen dus het zal wel kloppen dan.

Turkije moet inderdaad maar straffen hoe het wil, maar sta er dan niet verbaasd over dat je tot de ontwikkelingslanden wordt gerekend.

Heeft Turkije totaal geen moeite mee. Bewijzen ze ook keer op keer.

En Hamas = vrijheidsstrijders? Hoe kom je daar nou weer op?
Israel moet ermee doen wat ze niet laten kunnen, en volgens mij doen ze dat ook volop.
Ze hebben toch nauwe banden met Amerika? Zou me niet verbazen als daar wat ondergrond gebeurt.

• Topic Starter Topic Starter
Turkije moet inderdaad straffen zoals ze willen en vooral doorgaan met het schenden van mensenrechten. Maar daarom mag er wel kritiek zijn op een land waar minderjarigen tientallen jaren straf kunnen krijgen voor het gooien van stenen.

welke turk heet er nou klaas?

Hahaha, het is toch ironisch he. Al dat hypcriete gedoe, daar blinkt het westen echt in uit.
Lekker wijzen met de vingers maar stiekem ook zelf doen.
Nu is Europe nog niet eens zo erg, maar Amerika maakt het in elk opzicht duidelijk.

Plus, dat kind gaat echt niet zo hard gestraft worden. Geloof me nou maar.
Die decenia aan jaren gaan grotendeels kwijt gescholden worden.
Laten we eerst maar is op het oordeel van de rechter wachten.

welke turk heet er nou klaas?
Klaas da Baas jwtz respect, grtz from underground eind-ho-ven

Nu is Europe nog niet eens zo erg, maar Amerika maakt het in elk opzicht duidelijk.
Gozer, je zit op een Nederlands forum, hier zijn geen Amerikanen...
Je loopt hier een beetje onzin uit te kramen wat echt helemaal nergens over gaat..

Klaas da Baas jwtz respect, grtz from underground eind-ho-ven
O jeeh, representing eindje de gekste... o jeeh

Jullie weten geen **** van de PKK, elke soort van aanhang moet keihard worden bestraft.
Levenslang voor die klote k*t kinderen van die terroristen is nog een aai over de bol.

Hahaha, het is toch ironisch he. Al dat hypcriete gedoe, daar blinkt het westen echt in uit.

Plus, dat kind gaat echt niet zo hard gestraft worden. Geloof me nou maar.
Die decenia aan jaren gaan grotendeels kwijt gescholden worden.
Laten we eerst maar is op het oordeel van de rechter wachten.

Net zeg je nog dat de straffen nog mild zijn voor die jochies, en nu zeg je dat het heus wel zal meevallen en de rechter echt niet zo hard zal straffen. ???

En wat heeft Amerika hier nou weer mee te maken? Omdat Er in een land aan de andere kant van de oceaan wel eens grove fouten worden gemaakt mogen we in Nederland niets meer over misstanden in Turkije zeggen? Wij zijn Amerika toch niet? Niet dat Nederland heilig is maar dan nog.

Jullie weten geen **** van de PKK, elke soort van aanhang moet keihard worden bestraft.
Levenslang voor die klote k*t kinderen van die terroristen is nog een aai over de bol.
Vandaar dat ik in 2004 een intressant aanbod van de PKK van de hand heb gewezen.:rolleyes:

Daarbij, Frankrijk mag in de EU, dan mag Turkye er ook bij. Beiden stammen af van dezelfde bevolkingsgroep.

dus de eu is niet democratisch? :roflol:
Nee, democratie bestaat niet meer mede door dat de gebieden te dicht bevolkt zijn.

De enige democratie die ooit bestaan heeft was de Germaanse waar per zaak die speelde door de inwoners gezamelijk een persoon naar voren werd geschoven die names hen sprak.

Geen enkele overheid was er nodig, geen bog-brother praktijken, kortom geen schijndemocratie.

• Topic Starter Topic Starter
Vandaar dat ik in 2004 een intressant aanbod van de PKK van de hand heb gewezen.:rolleyes:

Daarbij, Frankrijk mag in de EU, dan mag Turkye er ook bij. Beiden stammen af van dezelfde bevolkingsgroep.

Heb je weer sprookjesboeken gelezen? De Galliers en de Turken of Ottomanen verschillen toch wel redelijk veel van elkaar.

Nee, democratie bestaat niet meer mede door dat de gebieden te dicht bevolkt zijn.

De enige democratie die ooit bestaan heeft was de Germaanse waar per zaak die speelde door de inwoners gezamelijk een persoon naar voren werd geschoven die names hen sprak.

Geen enkele overheid was er nodig, geen bog-brother praktijken, kortom geen schijndemocratie.
directe democratie heb je het nu over, er bestaan meer vormen.

:roflol: Klaas2 is op zijn pik getrapt.

De Armeense genocide heeft zeker ook nooit plaatsgevonden en iedere Koers is gewoon een terrorist? Grappig dat Turkse nationalisme, reden temeer dat Turkije nooit bij de EU moet komen. Een land dat niet weet wat mensenrechten zijn hoort gewoon niet thuis bij de EU. Een land waar de secularisatie bedreigt wordt evenmin.

om nog maar te zwijgen van de mensenrechtenschendingen in gevangenissen ed.

MAAR; misschien is het binnenhalen in de EU wel een goed drukkingsmiddel om Turkije in de pas te laten lopen. Maw, toelaten en vanaf dan superstreng controleren op naleving Richtlijnen, Verordeningen en de Mensenrechten zoniet worden de subsidies ingehouden. (Onder het motto; ze eerst iets geven, nl subsidies, en als ze er dan aan gewend zijn, dreigen de subsidies af te nemen indien ze zich niet schikken.

Wat denk je Eric ?

Je komt met argumenten waarbij je van 50% van de inhoud zelf weet dat het niet klopt
Waarom sleep hier weer die Armeense genocide in mee? Ja het zal vast wel gebeurd zijn, weet ik veel.
Ik ga niet erkennen waar ik zelf niet 100% achtersta. Je doet net alsof Turkije het enige land is met genocide in z'n geschiedenis.

Ik heb ook nooit beweerd dat elke koerd een terrorist is. Ik zei elke AANHANGER VAN DE PKK.
Je weet zelf dondersgoed dat het een terroristische organisatie is.
Je moet is kappen met jezelf van de dommen te houden als het je uitkomt.

Wat versta je onder een aanhanger van de PKK ?

Een sympathisant ? of een militant ? of een lid ?

Want geloof nu maar dat een jochie van 5 jaar geen idee heeft waarvan het een 'aanhanger' is.

Terug
Naar boven