XXL Nutrition

Nieuws Harder straffen? Zo doen ze het in Turkije, tientallen jaren voor stenen gooien

Is dit het forum ? Zit ik hier op dbb?

''Marokanen moeten een nekschot krijgen'', ''ze moeten neergeschoten worden '', '' politie moet tasers gebruiken '' ?

En nou heeft men het over mensenrechten .... :thumbdown:

C'mon, Nederlanders zijn niet allemaal hetzelfde...

Alleen Marokkanen zijn wel stuk voor stuk crimineel..!!!

:D

wees blij dat Big T nog niet zo hard straft zoals de Turken dat doen!

dan bleven er van die 28 duizend actieve members, waarschijnlijk net duizend over........
;)

wees blij dat Big T nog niet zo hard straft zoals de Turken dat doen!

dan bleven er van die 28 duizend actieve members, waarschijnlijk net duizend over........
;)

Maar die houdt zich dan ook aan de nederlandse wetgeving :D
Als je iemand vermoord ga je lekker 2 jaar de cel in , en je word ook nog is goed verzorgd.

hoofdpagina, onderaan.

DutchBodybuilding.com Forum Statistieken
stats.gif
Topics: 181.533, Posts: 3.269.523, Leden: 58.398, Actieve Leden: 28.320

;)

Ze moeten dat soort k*t landen niet toelaten tot de EU..
Beter gezegd, ze moeten dat soort landen permanent toegang tot de EU verbieden.

en waarom is het een k*t land behalve dat jij dat zegt als ik vragen mag?

Een Marokkaantje dat voor overlast op straat zorgt moet met familie en al het land uit volgens velen van jullie, maar iemand die de politie stenigt, bussen met molotov coctails bekogelt, de openbare orde stoort en regelrecht een staatsvijand is die als primaire doel heeft om het land te verdelen c.q. te vernietigen zolang het zijn belangen niet behartigt hoort hooguit een taakstraf te krijgen??

Vriend, Nederland en Turkije kampen nu eenmaal met andere problemen.. Als dit soort dingen gebeurden in Nederland wisten jullie er waarschijnlijk helemaal geen raad mee.. Volg het nieuws eens.. Hele bussen die voor een vuurpeloton van pkk-strijders komen.. kinderen, vrouwen, ouderen.. iedereen wordt overhoop geschoten.. en dat wordt gesteund en mogelijk gemaakt door dit soort tuig

Vriend, Nederland en Turkije kampen nu eenmaal met andere problemen.. Als dit soort dingen gebeurden in Nederland wisten jullie er waarschijnlijk helemaal geen raad mee.. Volg het nieuws eens.. Hele bussen die voor een vuurpeloton van pkk-strijders komen.. kinderen, vrouwen, ouderen.. iedereen wordt overhoop geschoten.. en dat wordt gesteund en mogelijk gemaakt door dit soort tuig

Zal natuurlijk komen omdat Turkije veel te lief om gaat met de Koerden :rolleyes: actie -> reactie. Als je hele dorp wordt uitgeroeid ga je zelf ook wat ongevoeliger worden als het neerkomt op anderen neerschieten.

Zal natuurlijk komen omdat Turkije veel te lief om gaat met de Koerden :rolleyes: actie -> reactie. Als je hele dorp wordt uitgeroeid ga je zelf ook wat ongevoeliger worden als het neerkomt op anderen neerschieten.

Ik wil niet onbeschoft worden maar waar the **** praat jij over.. Toon mij eens aan dat daadwerkelijk ook maar één dorp in Turkije is uitgeroeid zoals jij meent..

Er is helemaal geen sprake van actie reactie.. Er is gewoon sprake van je wil opdringen, namelijk een stuk land opeisen. En omdat Turkije dit niet afstaat gaan ze maar rellen tot ze het voor elkaar krijgen..

Ik wil niet onbeschoft worden maar waar the **** praat jij over.. Toon mij eens aan dat daadwerkelijk ook maar één dorp in Turkije is uitgeroeid zoals jij meent..

Er is helemaal geen sprake van actie reactie.. Er is gewoon sprake van je wil opdringen, namelijk een stuk land opeisen. En omdat Turkije dit niet afstaat gaan ze maar rellen tot ze het voor elkaar krijgen..

En de Armenen hebben zeker collectief zelfmoord gepleegd begin 20e eeuw? Ik wil niet onbeschoft doen maar voor jouw geldt hetzelfde als elke andere nationalistische turk, you're full of shit

Jij bent full of shit. Oprotten als je hier alleen maar bent om te provoceren.
Armeense genocide troep is al op pagina 1 besproken. Rot op als je niet lezen wil.

Je bedoelt de discussie op pagina 1 waar jij werd nog harder werd ingemaakt dan arnoldfan in het gemiddelde marokkanentopic?

En de Armenen hebben zeker collectief zelfmoord gepleegd begin 20e eeuw? Ik wil niet onbeschoft doen maar voor jouw geldt hetzelfde als elke andere nationalistische turk, you're full of shit

What the **** man, haal je altijd de jaren 1900 erbij als je er niet meer uit komt. Wat heeft dat te maken met de Koerden.

Koerden zijn mensen waarmee we in de 1ste wereld oorlog zij aan zij hebben gevochten. We zouden ze graag zien als landgenoot, als broer.. Zij hebben liever een eigen land en dat is dus echt not done in de o zo vaderland liefhebbende Turkije. Dat zij hier een probleem van maken en continue auto's opblazen en bussen afschieten is volgens mij niet echt de reactie die je zou mogen verwachten.

Wat betreft de genocide.. Ik weet daar gewoonweg te weinig van af om te kunnen zeggen of dat wel of niet waar is. Wat ik wel weet is dat de VN de genocide niet erkent.. En dat de genocide nooit 100 % bewezen is, een beetje onzinnig dus dat jij hier komt praten alsof jij het beter weet als ieder ander.. Volgens mij weet je er niets vanaf behalve dat je er ooit wat over in de krant hebt gelezen.

What the **** man, haal je altijd de jaren 1900 erbij als je er niet meer uit komt. Wat heeft dat te maken met de Koerden.

Koerden zijn mensen waarmee we in de 1ste wereld oorlog zij aan zij hebben gevochten. We zouden ze graag zien als landgenoot, als broer.. Zij hebben liever een eigen land en dat is dus echt not done in de o zo vaderland liefhebbende Turkije. Dat zij hier een probleem van maken en continue auto's opblazen en bussen afschieten is volgens mij niet echt de reactie die je zou mogen verwachten.

Wat betreft de genocide.. Ik weet daar gewoonweg te weinig van af om te kunnen zeggen of dat wel of niet waar is. Wat ik wel weet is dat de VN de genocide niet erkent.. En dat de genocide nooit 100 % bewezen is, een beetje onzinnig dus dat jij hier komt praten alsof jij het beter weet als ieder ander.. Volgens mij weet je er niets vanaf behalve dat je er ooit wat over in de krant hebt gelezen.

een simpele google search naar mensenrechten in turkije levert al genoeg resultaten op en dan hebben we het niet eens over de onderdrukking van de koerden. Maar dat is natuurlijk allemaal fake voor een turk als jij.

allochtonen b*ch-FIGHT!!!!
:thumbs:

:roflol:

Toch blijft de vraag of het geven van +30 jaar straf aan jonge tieners de beste oplossing is....
Zullen zij minder 'extreem' gedrag vertonen als zij eenmaal vrij zijn, of juist meer haat koesteren voor de staat die hun 30 levensjaren heeft afgenomen?
Gaat het hier om het afschrik-effect? Uit onderzoek is gebleken dat dit niet helpt...
Vertel mij, wat is het nut van deze jongeren zo lang op te sluiten?

In de krant lees je er anders nooit iets over, als de ETA daarentegen iets flikt(vandaag man doodgeschoten in spanje) hoor je het voluit op het nieuws, internetsites en fora.

Wat betreft de genocide, ik denk zeker dat die plaatsgevonden heeft.
Hier 2 interessante artikelen erover:
http://users.skynet.be/bs136227/src...cide.pdf#search="ton zwaan genocide armeense"

http://www.trouw.nl/nieuws/religie-filosofie/article1379304.ece

Ataturk(turkse volksheld) erkende de genocide btw. Dus enige zekerheid daarvan bied dat wel voor de twijfelaars.

Koerden zijn de oorspronkelijke bewoners van Turkije. Turken zijn maar mong*len die Turkije kwamen terroriseren en nooit meer weggingen. mong*len horen niet in de EU.

ja en altijd maar schoothondjes geweest van Amerika en andere landen,parasieten zijn het die zullen verhongeren als ze geen eten van Turkije krijgen,zelfs Saddam was ze zat en heeft ze vergast:D

een simpele google search naar mensenrechten in turkije levert al genoeg resultaten op en dan hebben we het niet eens over de onderdrukking van de koerden. Maar dat is natuurlijk allemaal fake voor een turk als jij.

Google is je vriend .. juist ja.. Monster bron heb je daar.. Kortom praat je anderen maar na en weet je niet daadwerkelijk hoe het zit. Ik vroeg je iets simpels; Toon me een dorpje aan dat daadwerkelijk zoals jij meent uitgeroeid is.. Als volgens jou google voldoende hits toont hoor je die zo te kunnen vinden.

Ik breng jaarlijks zo een 2,5 maanden door in Turkije. Ik kom oorspronkelijk uit het noordoosten, tegen de grens aan dus. Ik kan je zodoende alles vertellen over dorpjes en wat er zoal gebeurt..

Wat me opvalt is dat iedere keer als je niks kunt antwoorden je van onderwerp lichtjes veranderd.. Eerst was het de schuld van TUrkije omdat TUrkije hele dorpjes uitbrand volgens jou, dan was het weer de genocide en nu moeten we het hebben van de mensenrechten in Turkije.

Ga eerst kijken naar de Nederlandse Antillen aub.. Waar ze nog gevangenissen hebben van 1 bij 1 meter waar je soms dagenlang vastzit. In Turkije is het zo slecht nog niet wat betreft mensenrechten. Je kunt er tenminste als crhistene gewoon zonder uitgescholden of bekritiseerd te worden je geloof praktiseren. Je kunt zelfs in de hoofdstad een lekker groot kerk bouwen..

Terug
Naar boven