Net zeg je nog dat de straffen nog mild zijn voor die jochies, en nu zeg je dat het heus wel zal meevallen en de rechter echt niet zo hard zal straffen.
En wat heeft Amerika hier nou weer mee te maken? Omdat Er in een land aan de andere kant van de oceaan wel eens grove fouten worden gemaakt mogen we in Nederland niets meer over misstanden in Turkije zeggen? Wij zijn Amerika toch niet? Niet dat Nederland heilig is maar dan nog.
Aanhangen van die klote terroristen is in mijn ogen het al waard om levenslang weg te rotten in een cel.
Ik zeg dat de RECHTER daar anders over zal denken. Hij zal ook wel inzien dat het nog maar kinderen zijn.
Waarom moet ik nou alles stap voor stap uitleggen. Nederland is net zo hypocriet.
Wijzen en afkeuren maar stiekem zelf wel doen/denken. Schijn regeert hier.
Ik zeg alleen dat Amerika hier echt een goed voorbeeld van is omdat het in elk opzicht naar buiten komt dat ze zichzelf
vele malen beter vinden en lak hebben aan de regels die ze zelf opstellen voor anderen.
om nog maar te zwijgen van de mensenrechtenschendingen in gevangenissen ed.
MAAR; misschien is het binnenhalen in de EU wel een goed drukkingsmiddel om Turkije in de pas te laten lopen. Maw, toelaten en vanaf dan superstreng controleren op naleving Richtlijnen, Verordeningen en de Mensenrechten zoniet worden de subsidies ingehouden. (Onder het motto; ze eerst iets geven, nl subsidies, en als ze er dan aan gewend zijn, dreigen de subsidies af te nemen indien ze zich niet schikken.
Wat denk je Eric ?
Ja, de gevangenissen daar zullen niet zo'n pretje zijn als hier.
Heb gehoord dat je in Turkije iig geen playstation op je kamer krijgt
Het voortijdig binnenhalen van Turkije is trouwens ook geen goed idee.
Wat versta je onder een aanhanger van de PKK ?
Een sympathisant ? of een militant ? of een lid ?
Want geloof nu maar dat een jochie van 5 jaar geen idee heeft waarvan het een 'aanhanger' is.
Een sympathisant kan op geen enkele manier daarvoor worden aangesproken.
Ik kan best inzien dat ze meevoelen met hun mede koerden.
Hopelijk denkt Turkije daar niet anders over
Militant is iemand die actief vecht zeker? Is dat niet hetzelfde als een lid?
Ik neem aan dat als je zegt tegen de PKK dat je lid wil worden je ook moet meevechten.
En meevechten kan op alle manieren, zowel aan het front als achter het front he.
Een jochie van 5 kan je niks kwalijk nemen, deze jongens zijn 13 tot 16 jaar oud.
Die gaan echt wel uitgroeien tot fanatieke PKK aanhangers, 100%
Als hun omgeving niks anders is dan PKK hier PKK daar, dan is er in mijn ogen weinig hoop.
Koerden zijn de oorspronkelijke bewoners van Turkije. Turken zijn maar mong*len die Turkije kwamen terroriseren en nooit meer weggingen. mong*len horen niet in de EU.
Vette handy opmerking