Fitness Seller

Hardnekkige Gyno: 10 Weken Test E + Aromasin

da ricco

Freaky Titan
Elite Member
Waardering
13
Zo'n 6 maanden terug merkte ik dat er gynaecomastie was opgetreden onder mijn linker tepel. Maanden na gebruik van Test en Tren met vermoedelijk een te 'geringe' nakuur. Ook kwam/komt er vocht uit de tepel als je er op drukt, dus we hebben hier te maken met 'prolactine gerelateerde gynaecomastie'. (wat werd bevestigd bij de medische beeldvorming).
1 maand lang blijft de gyno groeien tot op een maximale grootte van 2,5cm op 1,5cm.
Nu zit de gyno daar al 5 maanden muurvast en zonder enige verbetering merkbaar verscholen onder mijn linker tepel. (gevolg: zichtbare verdikking van de linkertepel wat estetisch voor de nodige frustratie zorgt)

Na heel wat research gedaan te hebben vond ik het een goed gedacht om een cycle met Aromasin op te starten, i.c.m Test E, 250mg/e4d op 8 Weken, met uiterste doel mijn gyno de oorlog te verklaren.
Maar 12 weken later is gebleken dat de gyno die oorlog 'voorlopig' wint...

Er is NIETS van verandering opgetreden bij het gebruik van:

*8 weken: 20mg Aromasin ED
*8 weken: 250mg Test E 250mg/e4d
*3 weken: 1 Cap Arofixen ED (20mg Aromasin + 20mg Tamofixen)

meteen na de nakuur (NU dus) ben ik mijn Aromasin gaan recappen en neem ik nog 5mg ED, met opnieuw nog steeds als doel die gyno toch maar te kunnen gaan doen inkrimpen (net zoals dit bij Fhorn gelukt is) maar op een iets lichaamsvriendelijkere dosis.

in de laatste week van de nakuur had ik volgende bloedresultaten:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zoals je ziet perfect normale waarden...

Zijn hier mensen met dezelfde ervaringen en/of kennis die met mij extra tips en bevindingen willen delen ?

alvast bedankt...

da_Ricco

Ik ga me nu ook behandelen tegen gyno.

Bloed laten trekken voor prolactine en mag een echo laten doen voor men tepels (scrotum wil ze er ook bij laten checken).

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga me nu ook behandelen tegen gyno.

Bloed laten trekken voor prolactine en mag een echo laten doen voor men tepels (scrotum wil ze er ook bij laten checken).

Hoelang heb jij al te maken met Gyno en wat heb je al zoal genomen ervoor en hoelang?

Heb het al zolang ik het me kan herinneren. Precies een knikker vormig iets achter beide tepels en staan beetje raar.

Heb er nog niets tegen genomen. Is ook niet erger of veranderd sinds ik kuur.

vroeger gekuurd zonder na te kuren? is wel vaak eens de aanleiding

aaah , ja is dus wel zeker een ander soort gyno dan de mijne!

Terug
Naar boven