XXL Nutrition

Harrrrdcore opa scheurt uit broek

Status
Niet open voor verdere reacties.
jezus wat is het hier gezellig zeg..

Jezus komt straks, die squat met 40 kilo. (Zoveel weegt zo'n kruis).

Echt het boeit mij totaal geen ruk wat mijn krachtstats zijn zolang ik groei. Is mooi meegenomen als de kracht dan ook omhoog schiet, maar het blijft een secundair doel.

Het leuke is dat mensen gaan vergelijken.
Iedereen moet zichzelf zien te verbeteren.
Mij boeit het niks of opa nu 100 kg squat of 500. Het gaat erom hoe ik vooruitga.
Ik denk dat ie allang blij is met de vorderingen die hij maakt. Ongeacht of dat nu meer of minder als een ander.

@Testo:
Homer staat onder mijn supervisie! Die traint wel hoor ;)
Is de 100 kg al voorbij en hij is volgens mij nog geen 1.80. Dus komt wel goed met hem. En nee geen grote mond. Is een lief manneke :)

EricR zei:
Jezus komt straks, die squat met 40 kilo. (Zoveel weegt zo'n kruis).

Echt het boeit mij totaal geen ruk wat mijn krachtstats zijn zolang ik groei. Is mooi meegenomen als de kracht dan ook omhoog schiet, maar het blijft een secundair doel.

Het flamen van de heilige heer!

BAN! :mad:

wel onaardig van die mensen dan dat ze hem geen zwaarder kruis hebben gegeven. Hoe moet die kerel nou ooit deftige poten krijgen? :D

Hahah een beetje stangen kan geen kwaad ;) Weer eens wat anders :P

DBC01 zei:
Ik ben nog steeds op zoek naar mensen die er met 35 bijstaan zoals ik, en dan bedoel ik geen grote namen uit de sportwereld maar mannen uit de straat.......K*t wat wordt het stil! :roflol:

Ik ken er wel een paar. Zonder kuren.

Maar boeiend, je boekt goede progressie! Ryu motiveert op een bijzondere manier......:D

Jongens wat zitten jullie elkaar uit te jengelen als kleine kinderen.

@ DBC: lekker bezig, met één aantekening: als het je niet gaat om kracht maar om uiterlijk wordt het echt de hoooogste tijd dat je gaat cutten. ;)

benchMarc zei:
Ik snap niet wat er valt te lachen? Is het soms een grapje voor hardcore pilluh gabbers? Ik vind het cooler om een schraal iemand te zien die flink sterk is, dan zo'n beer die geen reet kan liften.
Daarbij vindt de meerderheid van de wereld de fysiek van DBC maar overdreven en lelijk. Maargoed, dat is het risico van huge worden ;) Duidelijk dat jij een simpel gevoel voor humor hebt, maargoed, je houdt dan ook van hardcore.

???

ben jij een bodybuilder of een powerlifter?

als ik dit verhaal zo lees dan ben je een powerlifter.. aangezien jij kracht belangrijker dan massa vindt..

en een simpel gevoel voor humor als gevolg van de muzieksmaak, dat is opzich wel grappig gevonden.. moest je zeker zelf ook hard om lachen? of ben je er serieus van overtuigd?

Heren, nokken met dat gebitch!

Gaat goed opa! Het word nog wel es wat:D

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind dit topic het mooiste en duidelijkste voorbeeld van afgunst en b**chen zonder doel :D Heel duidelijk dat er mensen zijn die eigen feiten bedenken zoals onze über-webridder Bench:

Daarbij vindt de meerderheid van de wereld de fysiek van DBC maar overdreven en lelijk.

:roflol: Kijken we uit! Bench spreekt even voor heel DBB én de rest van de wereld! :D

Wat mensen als benchMarc en Samu liever vergeten zij feiten over mijn leeftijd en stats.
Dat ik pas begon met BB toen ik 27-28 was, NIET toen ik 18 was.
Ikw as dus al oud voor de sport. En dat ik een jaar niet mocht squatten vanwege m'n onderrug. Maar die feiten vergeten ze liever omdat het niet past in hun leugentjes. Jammer is dat. Neem altijd feiten mee maar verzin ze niet zelf.

Wie de feiten aanhoudt (zoals Kale en Axe doen) kom je hieraan:

Man van 35 jaar oud gaat nog steeds vooruit, is onlangs 6kg aangekomen, scheurt uit z'n broek, brengt daar een :D-topic over en het enige dat de ectootjes kunnen doen is ernstig proberen er een minderwaardige prestatie van te maken. Wat houdt je dan bezig?

Afgunst. ;)

Een topic over een gescheurd broekje. En ze struikelen over elkaar heen om als eerste iemand te kunnen beledigen, hoe gefrustreerd ben je. Zeg anders gewoon: Prettig dat je weer vooruit bent gegaan, en dan is er niks aan de hand toch? :)

ik dacht even bij het lezen van de thread dat het ging om een groot hardcore gabberfeest waar Opa heen was gegaan en uit zn broek was gescheurd door flink gehak na het knagen op een paar pilletjes...:o

veel succes nog met je progressie ouwe ;)

• Topic Starter Topic Starter
RobertHosper zei:
ik dacht even bij het lezen van de thread dat het ging om een groot hardcore gabberfeest waar Opa heen was gegaan en uit zn broek was gescheurd door flink gehak na het knagen op een paar pilletjes...:o

Ik hak niet en kom ook niet op hardcorefeesten :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven