- Waardering
- 27
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

EricR zei:Jezus komt straks, die squat met 40 kilo. (Zoveel weegt zo'n kruis).
Echt het boeit mij totaal geen ruk wat mijn krachtstats zijn zolang ik groei. Is mooi meegenomen als de kracht dan ook omhoog schiet, maar het blijft een secundair doel.

DBC01 zei:Ik ben nog steeds op zoek naar mensen die er met 35 bijstaan zoals ik, en dan bedoel ik geen grote namen uit de sportwereld maar mannen uit de straat.......K*t wat wordt het stil!![]()

maniac zei:Ik ken er wel een paar. Zonder kuren.
Maar boeiend, je boekt goede progressie! Ryu motiveert op een bijzondere manier......![]()

DBC01 zei:

benchMarc zei:Ik snap niet wat er valt te lachen? Is het soms een grapje voor hardcore pilluh gabbers? Ik vind het cooler om een schraal iemand te zien die flink sterk is, dan zo'n beer die geen reet kan liften.
Daarbij vindt de meerderheid van de wereld de fysiek van DBC maar overdreven en lelijk. Maargoed, dat is het risico van huge wordenDuidelijk dat jij een simpel gevoel voor humor hebt, maargoed, je houdt dan ook van hardcore.
My point exactly...Buffster zei:Resultaat is belabberd gezien je achtergrond, een flinke vooruitgang (en ook nog terwijl je niet aan het kuren bent) is netjes, dus ga zo door.
Heel duidelijk dat er mensen zijn die eigen feiten bedenken zoals onze über-webridder Bench:Daarbij vindt de meerderheid van de wereld de fysiek van DBC maar overdreven en lelijk.
Kijken we uit! Bench spreekt even voor heel DBB én de rest van de wereld! 
-topic over en het enige dat de ectootjes kunnen doen is ernstig proberen er een minderwaardige prestatie van te maken. Wat houdt je dan bezig?

RobertHosper zei:ik dacht even bij het lezen van de thread dat het ging om een groot hardcore gabberfeest waar Opa heen was gegaan en uit zn broek was gescheurd door flink gehak na het knagen op een paar pilletjes...![]()

DBC01 zei:
...Richard V ging anders wel flink uit zn dag in de matrixx, en een kale kop heeft ie al