AndroidHealthClinic

hartslagmeter kopen

Bezoekers in dit topic

CQ_Demolisher

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
19 jan 2003
Berichten
3.267
Waardering
1
goedkoop!wil tijdens rennen en touwtje springen etc etc mijn hartslag meten..waar doet men dit?
nuttige antwoorden krijgen karma :)
 
wat is de vraag???
 
de meeste sportzaken hebben wel hartslagmeters (zeker hardloop speciaalzaken, maar de perry zal ze ook wel hebben). Je kunt ook je geluk beproeven bij de blokker, maar "you get what you pay for".

Ik ken een gast die trouwens een hartslagmeter met GPS gekocht heeft... ding houdt keurig bij hoe veren hoe snel je hebt gelopen (in Nederland niet verkrijgbaar, maar bestellen uit de USA kan natuurlijk ook altijd).

Kijk hier maar eens wat voor futuristische snufjes ze nu weer verzinnen: http://www.gpsworld.com/gpsworld/article/articleDetail.jsp?id=1805
 
ik wil er ook één aanschaffen! ns rondkijken
 
Koop een Polar, er zijn natuurlijk wel andere goede merken maar voordeel Polar is dat ze zeker werken met apparaten in de gym die een HR-interface hebben.
 
Mugje zei:
wat is de vraag???

waarom snapt iedereen het wel, behalve jij ?
thanks guys, ga ff kijken bij blokker :), perry etc..hoeveel kosten die gemiddeld?
 
Kosten hangen af van wat je wilt, als je alleen de hartslag wilt weergeven ben je klaar voor 49 euro met goede band, wil je meer dan ben je al snel 100 euro of meer kwijt. Meer betekent dan dat je gemiddelden ziet, intervallen kan instellen, eventueel software er bij krijgt etc.


Polar A5 vind ik zelf een mooi model, die heeft vrij veel functies en prijs ligt rond de 99 euro.

http://www.polar-nederland.nl/producten/fit/a5.html

Heb zelf de S520, vooral omdat die ook functies heeft voor de fiets en software voor analyse.
 
CQ_Demolisher zei:
goedkoop!wil tijdens rennen en touwtje springen etc etc mijn hartslag meten..waar doet men dit?
nuttige antwoorden krijgen karma :)
er staat waar doet men dit, wat dat touwtje springen :p
dat snapte ik niet maar nu wel hoor :D
 
Mugje zei:
er staat waar doet men dit, wat dat touwtje springen :p
dat snapte ik niet maar nu wel hoor :D

het is al goed lieverd
 
Back
Naar boven