Fitness Seller

Havermout of Brinta

Havermout met Whey, gewoon met koude melk.

Elke avond voor ik ga slapen leg ik 100 gram havermout en 30 gram whey te weken in 250 ml melk.
Elke ochtend ren in van de plee naar de koelkast :P

Smorgens brinta ..100gram ofzo
Smiddags, 2 uurtjes voor de training 100gram havermout.
Beide gemengd met 20-30gr whey protein-vanille + 250/350ml water.
Ik meng het dus niet met melk

Beide erg gezond, maar toch is Havermout iets gezonder vanwege de tragere afgifte aan de bloedbaan (daarom ideaal vóór training)

brinta! als ik aan havermout denk moet ik al kotsen :<

elke morgen...150 ml melk + 1 banaan en jawel.... dikke 130 gram havermout. Lekker warm. Soms staat het me wel tegen, maja je weet waar je voor eet :P

Havermout + water + whey = ontbijt!!!

havermout(rauw) + magere yoghurt

Smorgens:
40 Gram Havermout + 60 Gram Brinta + 300 ML Melk
Na de Training:
60 - 75 Gram Brinta + 300 ML Melk

kwas vanochtend een dik kwartier bezig om ruim 100 gram havermout naar binne te werken gekookt met melk. wat dat betreft werkt brinta denk beter. maar havermout houd je langer vol (meer vetten)

elke morgend 150gr havermout + 400ml magere melk :)

Ik eet het allebei, meestal eet ik havermout omdat ik het gevoel heb dat dat beter vult en bisides that denk ik ook dat mijn uitwerpselen minder vloeibaar zijn :rolleyes:
Ik heb de voorkeur voor brinta in de ochtend of situaties waarbij snelheid vereist is, omdat ik het dan meng met veel water en snel weg te drinken is.

Ik neem die brinta alleen als mijn weetabix op is...

Probeer weetabix zeker eens uit... zijn zowat dezelfde waarden en lekker krokant te verkruimelen als koekjes door je kwark/yoghurt,...

havermout is voor winnaars, brinta voor pussies :wl: hehehe

doe dr altijd een paar rozijnen (stuk of 10) doorheen, sindsdien kijk ik er elke ochtend naar uit!!

Bulken:

Havermout + 8 eieren (6 met alleen eiwit en 2 met eigeel) + magere melk + notenmix + plakje smeltkaas (light).... 2 minuten in de magnetron.

Cutten:

Brinta + magere melk + 8 eieren (alleen eiwit) + zoetjes... koud eten.

:meal:

50 gram brinta
50 gram havermout
30 gram whey
500 ml magere melk

allemaal in de shake beker ff schudden en slurpen maar ;)

havermout,brinta of rijstvlokken
hangt er vanaf of het voor in de bulk of de cut is
opwarmen in de microgolf daarna 50gr whey erbij en je hebt een lekker papje :D

Havermout staat in de amerikaanse bodybuidling ook hoog aangeschreven... bekend als oatmeal.

Havermout is een perfect (mischien wel dé beste) energiebron als het gaat om voedingstoffen en GI index.

Ik neem 2-2½ uur voor training 100gram havermout met whey en water.

'S morgens neem ik ook 120gram havermout ongeveer -ook met whey en water- (+ 2 eieren, dat terzijde)

Brinta eet ik ook wel, alleen dan niet veel, en gebruik ik er melk voor.

Terug
Naar boven