MuscleMeat

Havermout of Brinta

havermout gemaakt met magere soja melk,. elke ochtend.. heerlijk...

al 4 jaar jang elke dag (behalfe weekend om 5.30 havermout 150 gram met halfe lieter magere melk met een eiwit shake erbij en een glas water halfe lieter met multievitaminen(en dam moet ik mezelf nog inhouden om niet meer te eten hahah)

Af en toe maak ik havermout repen, best lekker.

14052009786.jpg

Brinta. Omdat ik havermout nooit geproefd heb.

al 4 jaar jang elke dag (behalfe weekend om 5.30 havermout 150 gram met halfe lieter magere melk met een eiwit shake erbij en een glas water halfe lieter met multievitaminen(en dam moet ik mezelf nog inhouden om niet meer te eten hahah)

Halfe lieter? Seriously? No way!

Brinta elke ochtend ongeveer 500 ml melk verwarmen en 11 flinke eetlepels brinta...havermout vindt ik niet lekker..

Havermout nooit geprobeerd, vind brinta verschrikkelijk smerig maarja je moet er wat voor over hebben (neus dicht en gieten). Eet het nu in mijn eeuwigdurende bulk 80g en 700ml melk(soms meer als ik iets te lang wacht met opdrinken, shakebeker kan niet voller :rolleyes:)

Dit drie maal per dag, ontbijt/rond 15.00 en rond 21.00.

Allebei goed te doen, I love it.

Brinta nog niet gegeten, ik was onzeker of je dat moest opwarmen of niet. Opwarmen :effort:

Eet sinds kort havermout, goed te doen al zeg ik het zelf. Doe er wel een handje pinda's doorheen maar dat deed ik vroeger ook al door mn muesli. Het is lekkerder en ik het hoort in mn schema:p

Ik moet toch eens stoppen met het aanpassen van mn schema's om constant overal pinda's bij te kunnen gooien:p

Heb zonet een bak brinta en daarna een bak havermout gehad. Nu nog een bak kwark and we're done!

Al zo lang als ik me kan herrineren Brinta in yoghurt, wist niet eens dat et gezond was, tot ik hier terrecht kwam! :D

Ik pak muesli of havermout
en ik weet niet eens wat brinta is

Beide, vooral voor de afwisseling anders ga ik het vies vinden misschien. 7 granen ontbijt heb ik ook graag.. zitten nog meer eiwitten in dan brinta <3

Havermout is gewoon fcking lekker :p

Afgelopen jaar iedere ochtend 100gr brinta met 0,5L halfvolle melk koud en een banaan.
Nu iedere morgen 100gr havermout met 0,5L halfvolle melk en whey 40gr isolaat erin, en uiteraard de banaan!

Afgelopen jaar iedere ochtend 100gr brinta met 0,5L halfvolle melk koud en een banaan.
Nu iedere morgen 100gr havermout met 0,5L halfvolle melk en whey 40gr isolaat erin, en uiteraard de banaan!

Yeah this rocks, neem ik ook altijd alleen minder.

Voor mij Brinta. Havermout vind ik niet te vreten.
Elke ochtend 75gr Brinta met 0,45L half volle melk en 30gr whey isolaat, dit alles koud door de blender. Ook ideaal als maaltijd vervanger, als je ff geen tijd hebt om te koken.

Terug
Naar boven