MuscleMeat

Havermout voor/nadelen

• Topic Starter Topic Starter
Gevoel is echt een hele slechte indicator voor hoeveel je eet. Sommige mensen eten van nature heel weinig, iedereen kent wel van die sprieten die vinden dat ze genoeg eten maar ze wegen echt niks. Aan de andere kant heb je mensen die maar door blijven eten en een dikke pens hebben ook al vinden ze zelf dat ze helemaal niet zoveel eten. Als je het echt wilt weten moet je het uitrekenen.

oke dankuwel maar ik hoor het vaak ook van fitness instructeurs maar ga het zeker uitreken beter meer weten dan te weinig !

---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 18:01 ----------

'Nadeel' van rozijnen is snelle vertering/hoge insulinerespons, is niet altijd per se een nadeel maar 't is wel een verschil met complexe koolhydraten als in havermout. Hangt dus af van je doel. Na de training is het prima, maar om een tijdlang vol te zitten en geen honger te hebben niet.
Danku !

---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 18:05 ----------

Weet iemand een voedingsmidel met complexe koolhydraten dat je niet moet klaarmaken(niet ergens nog moet opwarmen) en dat je kan gebruiken als tussendoor.

Volkoren brood is het eerste wat in mijn opkomt.

Weet iemand een voedingsmidel met complexe koolhydraten dat je niet moet klaarmaken(niet ergens nog moet opwarmen) en dat je kan gebruiken als tussendoor.

Je kan ultra fine oats pakken van bodyenfitshop, hoef je alleen ff in shakebaker te doen. En volkorenbrood dan inderdaad.

Volkoren wraps, volkoren pita's,
bonen uit blik

Is t 's ochtends niet juist goed om wat (gezonde) suikers te nemen? Je hebt dan al tijd geen eten gehad dus even snel je lichaam van energie voorzien zou toch juist goed zijn? Ff de suikerspiegel weer op peil brengen.. Uiteraard niet teveel maar die paar rozijnen die er tussen zitten..

Of zit ik nu verkeerd te denken?

Niets mis met suiker

[/COLOR]Weet iemand een voedingsmidel met complexe koolhydraten dat je niet moet klaarmaken(niet ergens nog moet opwarmen) en dat je kan gebruiken als tussendoor.

ik gooi altijd mijn havermout in de blender zodat het fijn word. gooi het dan in wat melk of bij je whey shake en dan kan je zo naar binnen gieten. dit kan overigens ook met brinta.

Insuline dit dat.. wat een onzin & compleet onnodig

'Clean' betreft het aantal kcal.

Niks mis met rozijnen.

Je wilt massa ?
1. Kom nooit meer op DBB
2. Train 3x per week KT bij elke training moet je stuk gaan gewoon over al je grenzen heen gaan.
3. Eet als een paard het maakt niet wat je eet zolang je maar niks eet wat bewerkt is.

Kom over 8 maanden terug en deel je ervaringen.

Je wilt massa ?
1. Kom nooit meer op DBB
2. Train 3x per week KT bij elke training moet je stuk gaan gewoon over al je grenzen heen gaan.
3. Eet als een paard het maakt niet wat je eet zolang je maar niks eet wat bewerkt is.

Kom over 8 maanden terug en deel je ervaringen.

1. op de dutch bodybuilding kun je prima advies krijgen
2. als je begint moet je zeker niet over al je grenzen gaan
3. als een paard is is voor deze knul een prima advies

lees de stickies, ga je zeker veel aan hebben!

Terug
Naar boven