AndroidHealthClinic

Havoc

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ik ga een pulse cycle doen en zou hier me log bijhouden:

week 1 : 10 (maandag) , 20 (woensdag) , 30 (vrijdag)
week 2 : 30/30/30 elke maandag, woensdag, vrijdag
week 3 : 30-40mg elke maandag, woensdag, vrijdag (even kijken hoe het gaat)
week 4 : 30-40mg elke maandag, woensdag, vrijdag (even kijken hoe het gaat)

Verschillende logs gelezen ook van mensen hier op het forum.
Ik train vaak savonds, nu las ik bij pulsen dat ze adviseren het voor 18:00 te nemen?
K zat te denken 10 smorgens, 20 om 17:00 (meestal train ik rond 19:00).

Verder neem ik taurine en let ik op het water ivm de hoofdpijn.

PCT:
6-OXO
AX Perfect Cycle en/of Advanced PCT
Creatine
NO-Booster

Optioneel:
Nolvadex (voor het geval dat)
aan de logs te zien niet nodig met deze doseringen.

Ik zit aan 4 weken te denken omdat ik even aan wil kijken hoe het gaat en het me 1e keer is.
Verder heb ik ook nog 2nd Gear staan van Applied. Is deze beter dan de 6-OXO?

Huidige status:
1.93M, 84KG
BF +/- 13%

Ik hoop naar de 87-88KG te komen na me PCT.
Alle tips zijn welkom. Ik weet dat veel mensen een full cycle adviseren, ik wil toch eerst even kijken hoe ik erop reageer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoezo maar 4 weken? Kun je net zo goed voor 6 weken gaan dan is je potje tenminste leeg en zou gewoon op 40mg gaan zitten.
 
Ga ik ook doen als het goed bevalt. Ik zit nu op de 30mg. Merk nog niks maar dat zou volgende week wel gaan komen :)
 
succes!! abbo!
 
Nu weekje bezig, merk al redelijk backpumps. Neem nu 10mg en dan voor trainen 20mg.
Taurine werkt goed dus daar geen last van. Merk wel dat ik echt minimaal 3liter water moet drinken tegen hoofdpijn.

Gewicht is nog hetzelfde.
 
ga ik volgen
 
Sorry voor de late update, wat een week vorige week.
Ik ben ziek geworden, buikgriep denk iets verkeerds gegeten en heb 3kg eruit gekost etc.

Ben wel doorgegaan met havoc alleen 2 dagen 10mg minder genomen.
Vanaf vandaag weer goed op de rit met eten en ben weer fit.

Ga zo trainen en ga verder op 30mg ma,wo,vrij.
Hopelijk was het vooral vocht wat ik kwijt ben geraakt door de ziekte en komt het er snel weer bij!

Ik zou straks even posten hoe de training ging.
 
Nu weekje bezig, merk al redelijk backpumps. Neem nu 10mg en dan voor trainen 20mg.
Taurine werkt goed dus daar geen last van. Merk wel dat ik echt minimaal 3liter water moet drinken tegen hoofdpijn.

Gewicht is nog hetzelfde.
Nu al?
Da's snel, wat ik persoonlijk beter vind werken tegen backpumps is masseren met een borstel:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
haha, nja meer kramp of het backpumps zijn weet ik niet. Taurine verhelpt het wel.

Gisteren 3e week pulse begonnen met havoc. Heb tot nu toe 30mg ma,di,vrij genomen.
Merk wel wat maar nog niet echt heel veel. Morgen ga ik denk ik de dosering naar 40mg verhogen. 20 voor en 20 na het trainen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Naar boven