El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DBC01 zei:Maak één ampul met vloeistof open. Maak dan een kleine ampul met solvent open. Zuig de vloeistof op met een lange naald en spuit die in de ampul met solvent. Deze solvent (verharde poedervorm van het hormoon) lost binnen een halve seconde op in de vloeistof.
Zuig nu de vloeistof wederom op, en verwissel de naald: Klaar voor gebruik!
Aangezien je 5000 IU hebt zou ik de vloeistof opzuigen met 5 verschillende spuiten en deze in de koelkast bewaren.
Spuit je om de 2 dagen 1000 IU, da's prachtig.

DBC01 zei:Nogmaals ik ga uit van eigen bevindingen.
Helpen die bij anderen, dan is het een winst.
Wil iemand iets anders proberen is het ook goed.
Geen methode is vooralsnog bewezen de juiste.
Mocht ik reincarneren dan hoop ik de volgende keer foutloos ter wereld te komen!![]()
soulreaver zei:Positief. Er zijn inmiddels bewijzen die zeggen dat HCG gebruik in kleine dosissen, bv. 500 iu per week tijdens je kuur de vergroting van de prostaat kunnen voorkomen en indirect gyno voorkomen. Je zou bv. als je 8 weken kuurt vanaf week 5-6, wanneer je echt een verkleining van de ballen opmerkt kunnen beginnen met wekelijkse shot van 500 iu tot het einde van je kuur.
Big Cat zei:Twijfel ik niet aan dat dit jou ervaring is, maar ik prefereer om te werken met bewezen methodes. Bij deze moet ik ook vermelden dat ik ooit een athleet had die een methode om de twee dagen gebruikte, en dat die pas bij mij kwam aankloppen toen ie na 4 weken nog geen verbetering zag. Als je dat wil doen moet je veel lagere dosissen gebruiken, anders vererger je het probleem alleen maar.
Maar dan nog blijf ik bij mijn methode, schok dosis om het werk eruit te forceren en voldoende tijd tussen om desensitisatie te vermijden.
En Spaans of geen spaans, in het latijn is het solvens en dissolvens. En hoe klein het verschil ook, dit zijn fouten die je niet mag maken.
Big Cat zei:de frequentie speelt hier ook een rol, als je frequentie 5 maal mindert, dan is je desensitizatie ook een heel stuk minder.
Wat is dat nou weer?

jweigeman zei:heb je hier een link van, van de ''bewijzen'' want wil me graag hier verder in verdiepen.
thnx
grt,
jw