MuscleMeat

het beste gebruik van HCG/Pregnyl

Status
Niet open voor verdere reacties.
3000 IU's zijn verspeelde hoeveelheden. Je gooit neutronenbommen aan hormoon in je lichaam.

Solvent is het vloeibare deel, foutje van mijn kant maar de bedoeling is duidelijk denk ik.

DBC01 zei:
Maak één ampul met vloeistof open. Maak dan een kleine ampul met solvent open. Zuig de vloeistof op met een lange naald en spuit die in de ampul met solvent. Deze solvent (verharde poedervorm van het hormoon) lost binnen een halve seconde op in de vloeistof.
Zuig nu de vloeistof wederom op, en verwissel de naald: Klaar voor gebruik!
Aangezien je 5000 IU hebt zou ik de vloeistof opzuigen met 5 verschillende spuiten en deze in de koelkast bewaren.
Spuit je om de 2 dagen 1000 IU, da's prachtig.

DBC, met alle respect man, maar als je niet eens weet dat de solvens het oplosmiddel en niet de opgeloste stof is dan geef je best over dit soort zaken geen advies, kay ?

Wat jweigeman kopieerd kwam uit een PM die ik hem gestuurd had. Hij vroeg me hem dit even duidelijk te stellen aangezien deze thread wat uit de hand gelopen was. Om de 2 dagen 1000 Iu , daar is de dosis nog te hoog voor zo'n frequentie. ook daar moet je 4 a 5 dagen tussen laten, en dan heeft 3000 veel meer effect. Als je het dan per se post-cycle wil gaan doen.

Ik was in de war met het Spaanse woord DISolvente en solvente.

90% van de producten die ik heb gebruikt komen met een Spaande handleiding, bij deze mijn welgemeende excuses maar iedereen maakt weleens een fout, ook DBC :D

Wat de hoeveelheden betreft weten we allemaal dat er nog steeds een gezonde discussie gaande is over wat nu het beste is: tijdens of post-kuur, wel of geen groeter hoeveelheden, kortom we zijn er nog niet over uit en da's eigenlijk over al zo.
Hetgeen wat ik aanwijs is uit eigen ervaring en geef ik graag door aan iemand die naar mijn mening vraagt.

Ook jweigeman heeft mij uitdrukkelijk in een PM gevraagd om mijn mening in deze thread te geven dus bij deze deed ik dat op verzoek :)

Groet!

Twijfel ik niet aan dat dit jou ervaring is, maar ik prefereer om te werken met bewezen methodes. Bij deze moet ik ook vermelden dat ik ooit een athleet had die een methode om de twee dagen gebruikte, en dat die pas bij mij kwam aankloppen toen ie na 4 weken nog geen verbetering zag. Als je dat wil doen moet je veel lagere dosissen gebruiken, anders vererger je het probleem alleen maar.

Maar dan nog blijf ik bij mijn methode, schok dosis om het werk eruit te forceren en voldoende tijd tussen om desensitisatie te vermijden.

En Spaans of geen spaans, in het latijn is het solvens en dissolvens. En hoe klein het verschil ook, dit zijn fouten die je niet mag maken.

Nogmaals ik ga uit van eigen bevindingen.
Helpen die bij anderen, dan is het een winst.

Wil iemand iets anders proberen is het ook goed.
Geen methode is vooralsnog bewezen de juiste.

Mocht ik reincarneren dan hoop ik de volgende keer foutloos ter wereld te komen! :D

Laatst bewerkt:
DBC01 zei:
Nogmaals ik ga uit van eigen bevindingen.
Helpen die bij anderen, dan is het een winst.

Wil iemand iets anders proberen is het ook goed.
Geen methode is vooralsnog bewezen de juiste.

Mocht ik reincarneren dan hoop ik de volgende keer foutloos ter wereld te komen! :D

Je sarcasme wordt niet geapprecieerd. Het gaat hier wel om iemands gezondheid.

Nee een eenduidig juiste methode is er niet, ik heb er dan ook al twee gepresenteerd die in mijn bevinding evengoed werken. Er zijn wel al een hele hoop eenduidig verkeerde methoden. Dit is er eentje van. Je hoeft echt geen genie te zijn dat een dosis die 5-voudig het normale is met een frequentie zo dicht op elkaar als twee dagen voor de duur die nodig is voor herstel je zal achterlaten met desensitisatie en je herstel alleen maar zal rekken ...

nu jij.

5 voudig het normale? Ik geloof dat we hier twee dinge door elkaar halen en anders elokaar verkeerd begrijpen.

Mijn persoonlijke ervaring is dat ik met 2 shots tijdens de kuur (op de helft) mijn testikels weer prima in orde had.
Dat waren 2 shots van ieder 1500IU per keer, 5 dagen na elkaar.
Mijn nakuur bestond wederom uit een beperkt aantal HCG-zetten.

En nu komt het: Ik heb in een eerdere post als reply op Soulreaver gezegd dat ik niet eerder kleinere hoeveelheden dan 1500IU heb gebruikt maar wel een voorstander was om dat eens te doen ipv mijn gebruikelijke hoeveelheden, daarbij benadrukkend dat ik daarmee niet bekedn ben en dat dus ook niet ga aanbevelen.
Ik ging slechts in op de vraag van iemand om meteen een grotere hoveelheid te zetten. En daarbij antwoordde ik uit eigen ervaring, (wederom, het kan niet vaak geboeg gezegd) en dus niet uit de ervaring met een eigen lab zoals jij.

Tot slot, mijn sarcasme speelde in op de grap dat iemand zich onfeilbaar kan achten dus het was een één-tweetje.

• Topic Starter Topic Starter
soulreaver zei:
Positief. Er zijn inmiddels bewijzen die zeggen dat HCG gebruik in kleine dosissen, bv. 500 iu per week tijdens je kuur de vergroting van de prostaat kunnen voorkomen en indirect gyno voorkomen. Je zou bv. als je 8 weken kuurt vanaf week 5-6, wanneer je echt een verkleining van de ballen opmerkt kunnen beginnen met wekelijkse shot van 500 iu tot het einde van je kuur.

heb je hier een link van, van de ''bewijzen'' want wil me graag hier verder in verdiepen.
thnx

grt,
jw

Ik zal eens zoeken, het is nav. een post van nandi12 of cuttingedgemuscle.com. misschien kan je daar zelf ook eens zoeken. zo heel veel thread over hcg hebben de revu ook niet gepasseerd daar.

Big Cat zei:
Twijfel ik niet aan dat dit jou ervaring is, maar ik prefereer om te werken met bewezen methodes. Bij deze moet ik ook vermelden dat ik ooit een athleet had die een methode om de twee dagen gebruikte, en dat die pas bij mij kwam aankloppen toen ie na 4 weken nog geen verbetering zag. Als je dat wil doen moet je veel lagere dosissen gebruiken, anders vererger je het probleem alleen maar.

Maar dan nog blijf ik bij mijn methode, schok dosis om het werk eruit te forceren en voldoende tijd tussen om desensitisatie te vermijden.

En Spaans of geen spaans, in het latijn is het solvens en dissolvens. En hoe klein het verschil ook, dit zijn fouten die je niet mag maken.

Aangezien je zelf ook veel op CEM zit zal je toch ook niet ontgaan zijn dat de meesten daar allemaal zweren dat een dosis meer dan 500 iu ineens desensitisatie als gevolg heeft. Ik zelf geef de voorkeur aan 250-500 iu om de dag en heb daar goede ervaringen mee. Waarom heeft jou inziens 3000 iu geen desensitisatie als gevolg? Ook al neem je daarna voldoende rust, het kwaad is dan immers als geschied.

de frequentie speelt hier ook een rol, als je frequentie 5 maal mindert, dan is je desensitizatie ook een heel stuk minder.

Uit: Tijdschrift voor de Sexuologie:

Sinds het baanbrekende werk van Masters & Johnson (1970) in de jaren zestig, is gebleken dat coïtusuele problemen in veel gevallen met succes behandeld kunnen worden met kortdurende psychologische therapieën (Hawton, 1995; Rosen & Leiblum, 1995). De toegepaste interventies in deze therapieën, die veelal aangeduid worden met `coïtustherapie' of `sensate focus therapie', zijn psycho-educatie en gedragstherapeutische methodieken zoals systematische desensitizatie.

Logisch toch? :D :D :D

jweigeman zei:
heb je hier een link van, van de ''bewijzen'' want wil me graag hier verder in verdiepen.
thnx

grt,
jw

[Link niet meer beschikbaar]

hCG administration lowers plasma levels of IGF-1, as well as downregulating mammary IGF-1 receptor expression (2). One could argue lowering plasma IGF-1 levels is bad. However, most experts believe that IGF-1 produced locally within muscle tissue is key to growth, not circulating IGF-1.

(1) J Cell Biochem Suppl. 2000;34:1-6.

Hormonal approach to breast cancer prevention.

Russo IH, Russo J.

(2) Int J Oncol. 1998 Sep;13(3):571-5.

In vivo regulation of the insulin-like growth factor system of mitogens by human chorionic gonadotropin.

Huynh H.

Zit tijdens lockdouwn op 1ml testo /week .neem 2500 om de 4weken hcg

Gefeliciteerd topic, met je 18-jarig bestaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven