Fitness Seller

het beste gebruik van HCG/Pregnyl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:
Mijn persoonlijke ervaring en advies is altijd in én na je kuur te gebruiken.

Dat kleinere hoeveelheden in een reeks beter helpen dan één keer een shot van 2500IU hoor je steeds vaker en gevoelsmatig sluit ik me daar graag bij aan.
Alleen het delen wordt een beetje vervelend maar goed, voor mij is het nut van HCG tijdens de kuur al bewezen en daarom doe ik het in het midden en na de kuur.

De text van Ardbeest is trouwens een gecopieerde text maar wel een goeie. Ik ben het eens met het feit dat het uitstel van executie is al is DIT uitstel beter dan helemáál geen HCG gebruiken! Waarom? Zonder HCG kom je in een enorme dip en met HCG blijven je ballen wat bespaart en voorkom je emotionele valkuilen na je kuur.

dus vanaf week 6 tot einde elke week 500iu???
en einde van de kuur dan??? ook 500iu???

Neeeeeeee!!! LOL :D

In het midden van je kuur gedurende 10 dagen om de dag 500IU (voorbeeld)

Aan het einde herhalen.

soulreaver zei:
Positief. Er zijn inmiddels bewijzen die zeggen dat HCG gebruik in kleine dosissen, bv. 500 iu per week tijdens je kuur de vergroting van de prostaat kunnen voorkomen en indirect gyno voorkomen. Je zou bv. als je 8 weken kuurt vanaf week 5-6, wanneer je echt een verkleining van de ballen opmerkt kunnen beginnen met wekelijkse shot van 500 iu tot het einde van je kuur.

@ DBC01,
LOL is het zeker... :D
want wat jij zegt is weer heel wat anders dan wat soulreaver verteld, over wekelijks een shot nemen van 500iu,
En niet 2x in een kuur 10 dagen lang om de 2 dagen 500 iu...

:eek: ???

Zal leuk zijn als BC hier zijn licht over laat schijnen. :)

Lees deze thread even door, te groot om hier neer te zetten, maar heel erg interessant. Op basis van deze thread ben ik medline af gaan zoeken.

[Link niet meer beschikbaar]

Lees de thread eerst eens door die ik paste. Wellicht begrijp je niet alles wat ze zeggen, maar in elk geval zijn de conclusies makkelijk te begrijpen.

En uiteraard is niet iedereen het eens, dat is juist het mooie, pas dan ontstaat er discussie :)

Nee lol :D

IEDEREEN LEEST VERKEERD!

"In het midden van je kuur gedurende 10 dagen om de dag 500IU"

Dus gedurende 10 dagen, om de dag zetten, zijn dus in totaal 5 dagen zetten. Want 5 keer 2 is bij mij nog altijd 10 :D

In feite zijn wij beide het erover eens dat het ook tijdens de kuur nuttig kan zijn. DBC gaat voor een aanpak om halverwege de kuur je ballen op formaat te brengen of verder krimpen te voorkomen en je aanmaak te stimuleren. Vervolgens is de klap na de kuur dan kleiner. Dat is een optie. Ik zelf ben voor om vanaf iets over de helft wekelijks HCG te nemen, de voordelen zijn dat je BPH (vergroting prostaat) ermee kan voorkomen, het heeft indirect een gunstige invloed op het voorkomen van gyno en het voorkomt het krimpen van de ballen. Het herstel is dan ook stukken beter, maar daarnaast is die vervelende prostaatvergroting deels te voorkomen. Het is best irritant elke 15 min.te moeten pissen, een branderig gevoel en als je net bent geweest heb je het gevoel dat je nog meer moet.

Ik wil het dan ook niet verwarrend noemen, we hebben beiden een andere aanpak en daar goede ervaringen mee.

Tadaa! :thumbs:

Prostaatvergroting is trouwens een behoorlijk link bijverschijnsel.
Daar mogen we nooit te makkelijk over doen want het kan tot allerlei vormen van permanente kwalen leiden. Ik heb er enorme last van gehad tijdens kuren.

In mijn laatste kuur heb ik all weken prostaat-tabletten genomen (natuurlijke basis) en dat hielp prima!

ee dbc01 waar haal je prostaattabs vandaan??
groete

Bij het Kruidvat! Die hebben verschillende merken in huis en anders de reformzaak, maar die hebben duurdere merken.

Mijn laatste merk heb ik gekocht in de aanbieding; was eigenlijk een dure fabrikant maar dankzij de korting erg betaalbaar!

Prostavit is een goed merk, om een voorbeeld te noemen.

adrbeest zei:
dan je dit ook maar eens doorlezen dan zal dat ook wel niet kloppen.
[Link niet meer beschikbaar]

Volgens mij bestaat deze site uit knip/plakwerk alles lijkt op wat er op Ergogenics staat.

DBC01 zei:
Tadaa! :thumbs:

Prostaatvergroting is trouwens een behoorlijk link bijverschijnsel.
Daar mogen we nooit te makkelijk over doen want het kan tot allerlei vormen van permanente kwalen leiden. Ik heb er enorme last van gehad tijdens kuren.

In mijn laatste kuur heb ik all weken prostaat-tabletten genomen (natuurlijke basis) en dat hielp prima!

superpost DBC01 :thumbs:

ga ik meteen ook aanschaffen. De nachtelijke uitstapjes naar het toilet beginnen uit de hand te lopen :rolleyes:

ik heb ff een stukje gecopieerd van BIG CAT, zijn idee over goed gebruik van HCG, voor degene die dat interessant vinden text:

Er zijn twee manieren om HCG te gebruiken, allebei even effectief, uit ervaring. De oude manier, is om na de kuur wat HCG te steken om de testikels wat op grootte te krijgen met het oog op het latere herstel van eigen testosterone, zodat wanneer de productie begint je meer testo in een keer weer kunt uitpompen. Hiervoor neem je dan de laatste week van je kuur en de 2 weken erna en doe je 3000/3000/1500/1500 IU om de 5 dagen. Kunt ook hoger gaan, zie veel mensen die 5000 en 2500 gebruiken, maar ik vind het een onnodig risico. 3000 en 1500 leveren goed resultaat en teveel of te lang HCG heeft een onderdrukkend effect. De tweede manier is eigenlijk om atrofie van de testikels te voorkomen door elke week HCG te steken. Hierbij neem je dan ofwel 500 IU 1 dag in de week of 250 IU twee dagen in de week, te beginnen van week 4 van de kuur tot een week na de kuur. De dosis is noemelijk lager hier omdat de lengte van gebruik veel groter is.

Ik heb nu 3 grote ampuls van pregnyl 5000 iu en daarbij zitten nog 3 kleine ampulletjes van 1 ml met daarop solvent vermeld. Het komt dus uit Turkije, dus ik snap de gebruiksaanwijzing zowiezo niet. Zouden jullie mij daar misschien bij kunnen helpen hoe ik nu HCG moet gebruiken?

pregnyl 1500 u.i.

Ik ben ook bijna klaar met mijn kuurtje, dus nakuren. Ik heb 3 ampullen van 1500 u.i. in vorraad. Als ik hier niet goed had gelezen, had ik wekelijks een hele ingespoten, maar zankzij deze thread weet ik nu dat ik 500 per dag, om de andere dag moet gebruiken.

Waar ik me wel een beetje zorgen over maak, ik of het hele zaakje wel steriel blijft na opening. Denk dat ik bij het openen van een ampul maar meteen 3 injecties klaarmaak, en de overige twee in de koelkast bewaar. Goed idee?

Trouwens, kan ik zonder problemen Winstrol blijven doorspuiten bij het gebruik van PRegnyl. Lekker om nog wat droger te worden (heb nog een doosje of 8 liggen en wil even 50 mg om de andere dag blijven gebruiken.

Maak één ampul met vloeistof open. Maak dan een kleine ampul met solvent open. Zuig de vloeistof op met een lange naald en spuit die in de ampul met solvent. Deze solvent (verharde poedervorm van het hormoon) lost binnen een halve seconde op in de vloeistof.
Zuig nu de vloeistof wederom op, en verwissel de naald: Klaar voor gebruik!
Aangezien je 5000 IU hebt zou ik de vloeistof opzuigen met 5 verschillende spuiten en deze in de koelkast bewaren.
Spuit je om de 2 dagen 1000 IU, da's prachtig.

Bij mij lijkt t alsof die solvent juist de vloeistof is en de grote ampullen met wit poedervorm bestaat. Ik kan me vergissen dat dit maar lijkt ofzow.

En 1000 iu om de 2 dagen is ook goed? Mij werd laatst aanbevolen gewoon om de 5 dagen 3000-3000-1500-1500

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven