Fitness Seller

Waarom geen HCG combineren met nolvadex

goed bezig G21, je hebt er niet zoveel moeite mee die artikelen te interpeteren.

ik wel ;)

met dit stuk moet je me ff helpen;

als ik het ff beschrijf;

HCG voorkomt de conversie van 170HP naar testosteron.
Dat is dus niet goed want je wilt juist je testosteron omhoog hebben.
Maar door nolvadex erbij te nemen, zorg je ervoor dat die conversie van 170HP naar testosteron wel weer kan plaatsvinden (ondanks HCG gebruik).

klopt dat zo?

exact!! :)....

Goeie posts G21, je houd nog wat karma tegoed ;)

ff een kick omhoog. goed topic

dus al lezend kan ik concluderen dat HCG icm nolvadex een betere bescherming bied voor de leydig cellen en die combi samen dus aan te raden is als nakuur?

dus voor de duidelijkheid:

stel 10 weken kuur:

week 10 na laatste prik beginnen met HCG (500 - 1000IU) om de 5 dagen dus stel tot week 12
week 10 direct ook na laatste prik samen beginnen met nolvadex en die nolvadex tot week 14??

ik meende namelijk dat nolvadex beter 2 weken na de laatste inject vd normale kuur genomen diende te worden ???

ff een kick omhoog. goed topic

dus al lezend kan ik concluderen dat HCG icm nolvadex een betere bescherming bied voor de leydig cellen en die combi samen dus aan te raden is als nakuur?

dus voor de duidelijkheid:

stel 10 weken kuur:

week 10 na laatste prik beginnen met HCG (500 - 1000IU) om de 5 dagen dus stel tot week 12
week 10 direct ook na laatste prik samen beginnen met nolvadex en die nolvadex tot week 14??

ik meende namelijk dat nolvadex beter 2 weken na de laatste inject vd normale kuur genomen diende te worden ???

wanneer je HCG toedient in gebruikelijke (medische) doseringen, veroorzaakt dit een verhoogde aromatase en dus een hoge estrogen peak! dit heeft een negatieve invloed op de leydigcellen, met eventuele vertraagde herstel in het verlengde..

door de HCG dosis laag te houden (max 500iu per injectiemoment) voorkom je de estrogen peak.

in die zin kun je het toedienen van HCG, 500IU per injectiemoment evt 2 keer per week handhaven tot aan de nakuur zonder nolva, aangezien het op formaat houden van de testikels tijdens de kuur de doelstelling is.(niet het herstellen van de axis)

door na de laatste inject, te beginnen aan je nolva @ 20mg(dus eigenlijk starten met nakuur)naast je HCG injecties, zorgt de nolva dat (170HP) conversie doorgaat(conversie naar testosteron) waardoor er zeker toegevoegde waarde ontstaat tussen de combi nolva ( tamoxifen ) en HCG.

• Topic Starter Topic Starter
het was al een tijdje geleden dat er op de voorpagina van de krant stond;

"hoge doseringen HCG vergroten kans op schade Leydigcellen"

maar dat heeft kennelijk te maken met die oestrogeenpiek...(?)

Terug
Naar boven