AndroidHealthClinic

heartstone

vermeirio

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Waardering
113
Wie speelt het nog?
Mischien een goed idee om elkaar toe te voegen kaarten te bespreken, tactieken, enz...

Ikzelf speel mage en hunter.
Speel op ipad btw.

Voor degene die het niet kennen, gewoon downloaden, best wel een leuk spel.

Ik heb alleen een murloc deck :roflol:

dat dere cheesy tactics

• Topic Starter Topic Starter
Man, ik haat die murlock decks!

Speel het al een half jaar.

Add mij: PaiMei#2114

Speel het al een half jaar.

Add mij: PaiMei#2114

Ik voeg je zeker toe dit weekend.
Welke legendaries heb je? Class?

Ik heb momenteel twee legendaries.
Een golden hogger- goeie kaart als je ze goed gebruikt maar jammer genoeg heel makkelijk te doden.
En dan die spin van single adventure, Makkelijk te winnen uiteraard.

Heb al een paar keer getwijfeld hogger te vernietigen en er een andere legendary mee te maken, maar krijg het niet over men hart. Golden legendaries liggen niet meteen voor het rapen:-D

Maten van me speelden het al, ik ga ook maar een poging wagen dan :o

Ik voeg je zeker toe dit weekend.
Welke legendaries heb je? Class?

Ik heb momenteel twee legendaries.
Een golden hogger- goeie kaart als je ze goed gebruikt maar jammer genoeg heel makkelijk te doden.
En dan die spin van single adventure, Makkelijk te winnen uiteraard.

Heb al een paar keer getwijfeld hogger te vernietigen en er een andere legendary mee te maken, maar krijg het niet over men hart. Golden legendaries liggen niet meteen voor het rapen:-D

Ik heb alle kaarten, en speel alle classes. Hoogst behaalde rank is rank2. Maar ranked ladder is net weer gereset. Speelde ook redelijk veel arena. Ken zowat bijna alle goede decks in deze meta wel uit mijn hoofd. Al veranderd het nu wel snel, omdat er elke week nieuwe kaarten bijkomen. Hogger is helaas niet echt goed, sorry. :p

Laatst bewerkt:
Ik heb alle kaarten, en speel alle classes. Hoogst behaalde rank is rank2. Maar ranked ladder is net weer gereset. Speelde ook redelijk veel arena. Ken zowat bijna alle goede decks in deze meta wel uit mijn hoofd. Al veranderd het nu wel snel, omdat er elke week nieuwe kaarten bijkomen. Hogger is helaas niet echt goed, sorry. :p

Nice man, hoogste tot nu toe is ergens lvl16 ofzo:p
Heb je echt geld geïnvesteerd?

Nice man, hoogste tot nu toe is ergens lvl16 ofzo:p
Heb je echt geld geïnvesteerd?

Ja, beetje. Maar meeste komt van arena en quest gold. Speel al een half jaar. Dat telt wel op dan. Je kan in principe alles wel gratis krijgen. Kost gewoon tijd. En als je heel goed bent in arena, kun je gewoon steeds weer starten.

Laatst bewerkt:
Ja, beetje. Maar meeste komt van arena en quest gold. Speel al een half jaar. Dat telt wel op dan. Je kan in principe alles wel gratis krijgen. Kost gewoon tijd. En als je heel goed bent in arena, kun je gewoon steeds weer starten.

Arena heb ik het eigenlijk toch wel wat moeilijk mee hoor.
Qua kaarten kiezen maak ik wel goeie keuzes maar dan komen de tegenstanders weer met legendaries enzo.
Dat heb ik tot de dag van vandaag nog nooit gekregen in de arena.
Ik probeer nu vooral met men Hunter te spelen, en men beasts te buffen, lukt me jammer genoeg nog niet zo enorm goed.
Ik heb nog wat problemen met de juiste keuzes maken :-D

Ik kom niet langs die kinderachtige kutpanda van de tutorial :roflol:

'pay2win mensen'

doe es niet zo cancer :o

inb4 kaart, dit is nou eenmaal hoe die eckte online gamerts praten

Ik speel dit, atm rank 4 ;)

Heb alle legendaries, heerlijk spel.

Mijn main is Paladin ( golden :D )

Ik ben momenteel ook bezig met paladin. En moet zeggen dat ik dit toch wel onderschat heb hoor.
Echt wel een van de betere hero's vind ik.

De arena wil me echt maar niet lukken, ik geraak absoluut niet ver terwijl ik toch wel vrij goed speel denk ik.
Mischien dat ik maar even stop met arena en gewoon wat packs open met men gold.
Verder ga ik nog wat ranking spelen met men paladin, kwestie van hem gewoon te raken.

Kevinzvd, kun je eventueel je deck eens posten?

---------- Toegevoegd om 11:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:50 ----------

Oh ja, nog een extra vraagje, wat is volgens jullie de absolute legendary?
Ik denk dat ik toch maar men hogger ga vernietigen:-p

Ik ben momenteel ook bezig met paladin. En moet zeggen dat ik dit toch wel onderschat heb hoor.
Echt wel een van de betere hero's vind ik.

De arena wil me echt maar niet lukken, ik geraak absoluut niet ver terwijl ik toch wel vrij goed speel denk ik.
Mischien dat ik maar even stop met arena en gewoon wat packs open met men gold.
Verder ga ik nog wat ranking spelen met men paladin, kwestie van hem gewoon te raken.

Kevinzvd, kun je eventueel je deck eens posten?

---------- Toegevoegd om 11:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:50 ----------

Oh ja, nog een extra vraagje, wat is volgens jullie de absolute legendary?
Ik denk dat ik toch maar men hogger ga vernietigen:-p

Goede keus man, Paladin is echt heerlijk!

Stop lekker met Arena, is geen fluit aan, ik open liever packs met mijn gold dan dat ik tijd stop in die Arena potjes, veel leuker om met je eigen deck(s) te spelen anyway.

Beste Legendary ? Die is er niet echt, de meeste zijn wel goed haha.

Tirion Fordring is wel mijn persoonlijke favoriet, deze zit uiteraard ook in mijn main deck ( golden uiteraard :p, alle legendary's in mijn main deck zijn golden ! )

Tirion i.c.m. Redemption ( secret die je minion als hij dood is, revived met 1hp ) werkt echt heerlijk.

Verder als Paladin moet je altijd zorgen dat je 2 equality's hebt, 2 Consecrations en 2 wild pyromancers. Voor absolute board control.

Die kaarten maken het voor mij ook mogelijk om een deck te hebben met veel legendary's, maar niet verlies van slappe aggro decks, zoals Murlock/Warlock/hunter spelers etc.

Ook holy Lights en Guardian of Kings kaarten zijn erg prettig!
Lay on hands heb ik er ook in zitten, maar geen 2, 1 is voldoende.

Verdere legendary's die ik momenteel in mijn deck heb zitten zijn:

Bloodmage Thalnos
Nat Pagle
Cairne Bloodhoof
Sylvanas Windrunner
The black knight ( ook heeeel erg handig! )
GRUUL ( gewoon omdattie zo vet is :D )
Ragnaros the Firelord ( dit is ook echt 1 van de allerbruutste kaarten van het spel )
Tirion Fordring ( uiteraard )
Ysera.

( allemaal golden :D:D )

Persoonlijk vind ik het ook handig om een Big Game hunter in je deck te hebben, maar ook hiervoor geldt, 1 is vaak genoeg.

Aldor Peacekeepers uiteraard. Wat ook goed werkt is deze combineren met een Stampeding Kodo.

Verder nog 2 of 3 goede Taunt kaarten en 2 of 3 Silence kaarten en je zit gebakken!

Nice, thx voor de info.
Ik ga er eens mee beginnen experimenteren :D
Ik ga inderdaad ook stoppen met arena tot ik wat beter ben denk ik, het levert me nu toch niet zoveel op :)

Terug
Naar boven