Fitness Seller

heartstone

Nice, thx voor de info.
Ik ga er eens mee beginnen experimenteren :D
Ik ga inderdaad ook stoppen met arena tot ik wat beter ben denk ik, het levert me nu toch niet zoveel op :)

Arena moet je gewoon geluk hebben, sowieso al met je hero class en dan ook nog eens met kaarten.

In play mode heb je ook gewoon af en toe geluk nodig, maar daar komt het toch meer aan op skills, je weet wat je in je deck hebt en wat je kan verwachten. Is veel leuker imo.

Succes man.

Paladin is helaas vrij zwak, net als Priest. Nu met de nieuwe Naxx cards worden die classes misschien wel beter. Vooral Priest dan. Omdat die een OP minion krijgt. Begin wel gek te worden van Zoo Warlock. Beetje te sterk nu met Naxx.

Paladin is helaas vrij zwak, net als Priest. Nu met de nieuwe Naxx cards worden die classes misschien wel beter. Vooral Priest dan. Omdat die een OP minion krijgt. Begin wel gek te worden van Zoo Warlock. Beetje te sterk nu met Naxx.
Lol Paladin zwak?
Paladin is top 3 tier man.

Priest is idd wel zwak, maar die is al wel wat sterker nu met nieuwe kaarten.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat het toch ook veel aan je eigen speelstijl ligt hoor.
Mage vind ik nog altijd de moeite, maar ben het een beetje moe gespeeld.
Paladin bevalt me nu echt wel heel goed, ik kan het niet echt zwak noemen eigenlijk.

Nog niet echt weg mee, snap het nog niet volledig. Veel geluk en het boeit me niet 100%.

Ligt het aan mij of hebben jullie ook problemen tegen mages?
Hun direct damage doet me meestal de das om, maakt niet uit met welke class ik speel.

---------- Toegevoegd om 09:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:56 ----------

Nog niet echt weg mee, snap het nog niet volledig. Veel geluk en het boeit me niet 100%.

Ik had in het begin net hetzelfde, maar als je verder speelt word het echt wel leuk.

Na dat ik de legendary archmage had gekregen ben ik terug overgestapt naar mage deck.
Daarbij heb ik hogger vernietigd en the Firelord gecraft.
Ik ben momenteel lvl 16 (ik kom van 22) en heb tot nu amper verloren, eindelijk ben ik er in geslaagd een goed deck samen te stellen:-D

Ik ga nu gewoon met mijn mage blijven spelen ongeacht de quests om te zien hoe ver ik kan geraken:-)

Hoe gaat het bij jullie btw?

Iemand nog updates?
Momenteel lvl 16, maar ik heb niet zoveel kunnen spelen de laatste tijd.

Nog altijd meer LoL dan wat anders bij mij, al begint CS Go wel de kop op te steken. Hearthstone nog altidj niet door gebeten, niet door geboeid....

Speel het ondertussen al een tijdje, alles classes.
Hoogste is lvl 14 dat ik geraakt ben, met Warlock Zoo deck.

Speel toch liever WoW dan HS, maar leuk als afwisseling.

Sinds gister aan het spelen, best leuk maar moet het nog wel even doorkrijgen aangezien ik redelijk vaak verlies.

Heb alle basic cards van elke class door de quests.. Maar moet ik zelf een dek samenstellen dan verlies ik gegarandeerd de komende 9/10 potjes haha.

Heb alle basic cards van elke class door de quests.. Maar moet ik zelf een dek samenstellen dan verlies ik gegarandeerd de komende 9/10 potjes haha.

Valt wel mee hoor, er zijn een paar minions die je echt wel in je deck moet steken voor succes :)

Valt wel mee hoor, er zijn een paar minions die je echt wel in je deck moet steken voor succes :)

ik heb alleen geen idee welke dat zijn, mijn decks zijn zo ongebalanceerd dat ik niet durf van de standaard decks af te wijken. hoe raak je begaafd met dit soort dingen? haha

ik heb alleen geen idee welke dat zijn, mijn decks zijn zo ongebalanceerd dat ik niet durf van de standaard decks af te wijken. hoe raak je begaafd met dit soort dingen? haha

Een manacurve is belangrijk. Zorgen voor veel 2 drops, wat minder 3 drops, nog wat minder 4 drops, minder 5, en dan max 3 6+ drops, over het algemeen (verschilt per hero en deck). Soms kan je ook voor veel 4 drops gaan en minder 2-3 drops.

Anders is je early game dadelijk waardeloos omdat je hand continue met 5+ drops gevuld is.

http://hearthstonehandbook.com/deck-building-cards/hearthstone-mana-curve-introduction/

Verder moet je zorgen dat je card-value hoog is. Je moet dus altijd proberen om maximaal 1:1 te traden met je tegenstanders. ALs jij 2(of meer) kaarten moet gebruiken om 1 van jouw tegenstander zn kaarten kapot te maken, dan ben je inefficint en heeft je tegenstander meer kaarten (in zijn hand) dan jij.

Andersom is beter natuurlijk jij moet proberen om met jouw 1 kaart, meerdere kaarten te laten gebruiken door je tegenstander.

Hier wat (oude?) rankings, hoe goed specifieke kaarten zijn: http://ihearthu.com/trumps-arena-card-rankings/`

p.s. de basic-decks zijn echt de slechtste decks die je zou kunnen gebruiken, bijna elk willekeurig zelf-gemaakt deck zal superieur zijn. succes :)

Een manacurve is belangrijk. Zorgen voor veel 2 drops, wat minder 3 drops, nog wat minder 4 drops, minder 5, en dan max 3 6+ drops, over het algemeen (verschilt per hero en deck). Soms kan je ook voor veel 4 drops gaan en minder 2-3 drops.

Anders is je early game dadelijk waardeloos omdat je hand continue met 5+ drops gevuld is.

http://hearthstonehandbook.com/deck-building-cards/hearthstone-mana-curve-introduction/

Verder moet je zorgen dat je card-value hoog is. Je moet dus altijd proberen om maximaal 1:1 te traden met je tegenstanders. ALs jij 2(of meer) kaarten moet gebruiken om 1 van jouw tegenstander zn kaarten kapot te maken, dan ben je inefficint en heeft je tegenstander meer kaarten (in zijn hand) dan jij.

Andersom is beter natuurlijk jij moet proberen om met jouw 1 kaart, meerdere kaarten te laten gebruiken door je tegenstander.

Hier wat (oude?) rankings, hoe goed specifieke kaarten zijn: http://ihearthu.com/trumps-arena-card-rankings/`

p.s. de basic-decks zijn echt de slechtste decks die je zou kunnen gebruiken, bijna elk willekeurig zelf-gemaakt deck zal superieur zijn. succes :)

duurde ff maar heb nu een hunterdeck, met een soortgelijke manacurve als in de link, en heb me eerste 3 ranked matches gewonnen!

Goh, standaard kaarten bij mij zijn knifejuggler, leper gnome, defender of argus, harvest golem, ... Deze geven je meestal een vrij goeie start, hangt natuurlijk altijd van je tegenstander af ook. Ik heb wel gemertk dat deze kaarten me echt wel goed vooruit hebben geholpen ongeacht de klasse.

Beste start nu is een undertaker met hunter,priest of zoo. Je ziet ze nu echt overal. Undertaker+coin+zombie chow of leper gnome is erg sterk. Zeker als je ook nog een turn 2 deathrattle minion hebt. Heb zelf al eens een 6/7 undertaker gehad. Die game ook gewonnen natuurlijk. :)

Aangezien de grote uitbreiding er komt volgende maand even het topic weer leven inblazen.
Momenteel lvl 12 met een eigen creatie priest deck.

Wat denken jullie van de kaarten die er gaan bijkomen?

Aangezien de grote uitbreiding er komt volgende maand even het topic weer leven inblazen.
Momenteel lvl 12 met een eigen creatie priest deck.

Wat denken jullie van de kaarten die er gaan bijkomen?

Veel RNG kaarten. Kijk er zeker na uit. Maar als een competitief spel, lijkt het wel minder te worden. Echt een casual fun spel

Terug
Naar boven