Fitness Seller

Heb ik Progressie om ver te komen? (Foto's - ongetraind)

RenzoEngwerda

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
67kg
Vetpercentage
10%
Wat vinden jullie heb ik aanleg of niet om een mooi Men's health lichaam te krijgen haha! ben van plan echt keihard te gaan werken en op me voeding te letten:

Ben benieuwd naar jullie meningen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar] Zo ben ik nu Ongeveer

[Afbeelding niet meer beschikbaar] Hier was ik 12 jaar

en mijn avatar pic, is ook nog een foto.

Ben benieuwd!

kzie alleen een sixpack en boxer..dit is een bodybuilding forum gene fitness forum he

Heb je geen grotere foto's en een paar (recente) met betere poses?

Iedereen kan ver komen als je je er maar voor inzet (stickies lezen en veel eten).

idd stickies doorlezen, beetje onderzoek doen, int begin niet zozeer voedingsschema samenstellen ofsow maar gwn proberen goed te bulken want zo te zien ben je behoorlijk ecto.

Progressie? Potentie bedoel je neem ik aan...?

Een men's health lichaam kan ook een doel zijn toch?

Anyway: hoe ga je je doel bewezenlijken dan? je zegt er keihard voor te willen werken.. Wat ga je dan doen? Goed de stickies doorlezen.

Daarnaast is POTENTIE (progressie WTF?!!) niet te zien aangezien je nog geen PROGRESSIE heb gemaakt;) Find out.

Succes man

Waarom willen die lui toch altijd zo graag hun boxershortje laten zien met een ver afgezakte sportbroek o.i.d. ??

SixPaCk JWZ!!! :sd:

t*ring, die 3 foto's zijn echt ****ed up

ga naar het fitness forum en vlug, hiervan moet ik kotsen

Whahaha renzo jonge dikke internet warrior!!

Je bent goed droog. Maar goed, verder heb je nog totaal geen massa.

Ik snap trouwens ook niet waarom iedereen hier van die begin foto's gaat posten. Je kan aan een ongetraint fysiek nog helemaal niet zien of iemand aanleg heeft of niet. Ga eerst eens trainen en kom na een jaar terug.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties, sommige postiever dan andere.
Maar toch ik zal goed de topics doorlezen.

Groeten,

Renzo

Terug
Naar boven