Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@ pro cyclist: 200km in 4u10 kan iedereen met een beetje basisconditie als je in't pelleton zit eh, dan hoef je amper te trappen
Ge moet nie denken dat ge superman zijt eh, ik ken vrouwen die harder lopen dan gij.
Ik zou eigenlijk 1 sport willen weten waar jullie beter zijn dan ons ....
hardlopen 100m doe ik in 14 sec
zwemmen 100m doe ik onder de 2min
fietsen een wedstrijk 200 km in 4h10 min vlak parcour
benchpress 120kg 1x en zelf weeg ik 69kg
dus kracht heb ik meer dan jullie , uithouding , conditie , en ik sta scherper alle aders zichtbaar in onderbuik armen en benen nu 6% vet gaat nog naar 4% wanneer de eerste klassieker Milaan San Remo begint ...doe dat maar eens na en een salaris van 5 nullen per jaar.....en btw voor de zogezegde harde heb ik een vraagje ... Is verlies van spiermassa altijd verlies van kracht ....? W ie kan mij daar een onderbouwd antwoord opgeven ...Ik zeg nee ....
rofl lmaooooo ik weeg 69 kg en duw120kg bp 1x dus kracht hebben jullie ook niet pussys jij weegt 96kg en bh 125 das maar 29kg meer dan je eigen gewicht.Ik doe er 51KG meer dan mijn eigen gewicht met mijn mini biceps van 37 cm......
dus kracht heb ik meer dan jullie , uithouding , conditie , en ik sta scherper alle aders zichtbaar in onderbuik armen en benen nu 6% vet gaat nog naar 4% wanneer de eerste klassieker Milaan San Remo begint ...doe dat maar eens na en een salaris van 5 nullen per jaar.....
rofl lmaooooo ik weeg 69 kg en duw120kg bp 1x dus kracht hebben jullie ook niet pussys jij weegt 96kg en bh 125 das maar 29kg meer dan je eigen gewicht.Ik doe er 51KG meer dan mijn eigen gewicht met mijn mini biceps van 37 cm......
dus kracht heb ik meer dan jullie , uithouding , conditie , en ik sta scherper alle aders zichtbaar in onderbuik armen en benen nu 6% vet gaat nog naar 4% wanneer de eerste klassieker Milaan San Remo begint ...doe dat maar eens na en een salaris van 5 nullen per jaar.....en btw voor de zogezegde harde heb ik een vraagje ... Is verlies van spiermassa altijd verlies van kracht ....? W ie kan mij daar een onderbouwd antwoord opgeven ...Ik zeg nee ....
rofl lmaooooo ik weeg 69 kg en duw120kg bp 1x dus kracht hebben jullie ook niet pussys jij weegt 96kg en bh 125 das maar 29kg meer dan je eigen gewicht.Ik doe er 51KG meer dan mijn eigen gewicht met mijn mini biceps van 37 cm.......

.rofl lmaooooo ik weeg 69 kg en duw120kg bp 1x dus kracht hebben jullie ook niet pussys jij weegt 96kg en bh 125 das maar 29kg meer dan je eigen gewicht.Ik doe er 51KG meer dan mijn eigen gewicht met mijn mini biceps van 37 cm......
man wat ben jij vet zeg 87kg voor 1m85 en 20% vet zo wil ik er nooit uitzien van mijn leven lance armstrong wint hir met voorspring tegen dat hele forum qua vetpercentage spieren en schoonheid lichaam [Link niet meer beschikbaar]

Dus je hebt meer kracht dan ons omdat je meer kan bankdrukken? Bodybuilding bestaat wel meer dan alleen uit bankdrukken.
En de enigste reden waarom jij scherper staat is omdat je lijkt op zo'n biafra kindje uit afrika, als ik zo weinig zou wegen kan ik ook wel op 6% staan.
En trouwens, geloof er geen zak van dat je zogenaamd 120 kan bankdrukken. Je doet net alsof je van fietsen ZO sterk wordt en dat het de beste sport is.
Zo ook met je ondershrift; ''if cycling was easy they would have it called football''. Ik denk toch dat voetbal een stuk moeilijker is dan wat fietsen hoor. Fietsen kan me zusje nog, het enigste wat ze nog moet doen is vaker fietsen voor meer conditie en uithoudingsvermogen. Voetbal kan je niet leren, je kan het, of je kan het niet.
Voedingsschema even aangepast zoals die nu is.
En de trainingsdagen zijn
Maandag
Borst en biceps
Dinsdag
Schouders
Woensdag
Rug en triceps
Donderdag
Benen
Zondag
extra
Ik doe nu sets van 10 wat is het voordeel als ik die naar 8 doe.
Je spiergroepen overlappen elkaar bijna allemaal... schouder gebruik je ook al bij borst, triceps gebruik je ook al bij borst en schouder... Zoiets is beter:
Maandag
Borst en biceps
Dinsdag
Benen
Woensdag
Schouder, triceps
Donderdag
Rug
Wat voeding betreft. Je mag wel meer vet binnenkrijgen, zeker 20% van je intake.
Ik hoorde dat als je supplementen gebruikt je vaak geen caffeïne mag binnenkrijgen. Dit werkt negatief.
Het is dus niet handig veel koffie te drinken.

Ik hoorde dat als je supplementen gebruikt je vaak geen caffeïne mag binnenkrijgen. Dit werkt negatief.
Het is dus niet handig veel koffie te drinken.