Fitness Seller

Heb je spierverlies met lage kcals? ook met steroids?

brachialis

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
hallo

ik zou eens precies moeten weten, als je op dieet zit, een strengdieet! Laag in carbs max 100gr en toch beetje hoog in goede vetten en pro

En je neemt test en bold, heb je dan kans op spierverlies?
MAW Kun je zero % spierverlies hebben? ook al zit je laag in de kcals?

grtz

Jawel, als je maar hoog genoeg in je eiwitten zit.
Dan zal je alleen vet verliezen, maar geen spiermassa.

• Topic Starter Topic Starter
@tremendes, dus zolang ik maar hoog gng in de pro zit? dus vet en carbs zijn niet zo'n hoofdrolspeler?

Ik ben van mening dat je wél spier zal verliezen. Van de moment dat je onder onderhoud eet is dit gewoon niet te vermijden. Hangt er ook van af hoe lang je onder onderhoud eet, hoe langer hoe groter de kans natuurlijk.

Ligt denk ik vooral aan de dosering. Je kan zelfs spiermassa aankomen terwijl je aan het cutten bent op anabolen.

Gewoon veel cardio doen! Zo kan je veel blijven eten en toch vet verliezen zonder veel spier te verliezen! Ik heb nog nooit minder dan 2800kcal gegeten in de cut

Zo veel eiwit heb je volgens mij niet nodig, 300gr is in de cut ruim voldoende. Liefst allemaal uit vast voedsel.
persoonlijk denk ik niet dat dat veel uitmaakt, wel moet je vooral uit verschillende bronnen proteïne halen vind ik.
@cables spiermassa gainen tijdens een cut? toch een teken dat je niet echt diep gaat (zoals voor wedstrijd ofzo). vergis de "grotere" look niet voor extra spiermassa, veel is illusie als je ripped bent.

hmm interresant... ik zet mijn test e op 750mg en bold UG op 750mg... nu ja

mijn metabolic is afgerond 2800
en dieet ziet er ongeveer zo uit:
de eerste 5 meals 40gr carbs en tussen 40 en 55 pro
smorgens levertraan erbij en lijnzaadlie (bewuste vet die ik toevoeg)
en savond naturell peanutbutter 2lepels

dus ong 110 gr vet 220gr carbs 300 pro en dan nog tijdens workout 40gr glucose en 15gr aminos

grtz

wat je ook eens kan overwegen is carb cycling, werkt voor mij echt supergoed.

in de cut zet ik vaak PR's.. nu weet ik dat je kracht kan bijkomen zonder spiermassa aante zetten. maar toch

@ dareal PR'S??

hmm interresant... ik zet mijn test e op 750mg en bold UG op 750mg... nu ja

mijn metabolic is afgerond 2800
en dieet ziet er ongeveer zo uit:
de eerste 5 meals 40gr carbs en tussen 40 en 55 pro
smorgens levertraan erbij en lijnzaadlie (bewuste vet die ik toevoeg)
en savond naturell peanutbutter 2lepels

dus ong 110 gr vet 220gr carbs 300 pro en dan nog tijdens workout 40gr glucose en 15gr aminos

grtz

Gooi die glucose er maar uit!! Nergens goed voor tenzij je aan de slin zit!

ik zou willen weten waarom Aaron :)

grtz

ik zou willen weten waarom Aaron :)

grtz

het is Aron niet Aaron ;)
Omdat dit voor insuline pieken zorgt en dat wil je absoluut vermijden in de cut, zoek maar eens op op de site van muscular development. Het is trouwens al meermaals bewezen dat snelle suikers na de training geen meerwaarde geven aan spiergroei

ah ok wist het niet, van je naam en en die piek:D

ok zal die morgen dan skippen, en voor de rest?

grtz en bedankt ARON;)

persoonlijk denk ik niet dat dat veel uitmaakt, wel moet je vooral uit verschillende bronnen proteïne halen vind ik.
@cables spiermassa gainen tijdens een cut? toch een teken dat je niet echt diep gaat (zoals voor wedstrijd ofzo). vergis de "grotere" look niet voor extra spiermassa, veel is illusie als je ripped bent.

Ja als je tot iets van 5% gaat cutten zal je inderdaad niet echt spiermassa aanzetten, maar je kan met anabolen wel op hetzelfde gewicht blijven terwijl je toch beduidend droger wordt en ook nog eens groter (shirtjes die strakker gaan zitten).
Maar qua wedstrijd-cutten heb je zeker gelijk ja.

in de cut zet ik vaak PR's.. nu weet ik dat je kracht kan bijkomen zonder spiermassa aante zetten. maar toch
ok ik praat wel niet over GRAMMEN aas :D
maar kracht hangt indd niet persé samen met je massa...van halo wordt je echt niet groter in een cut, maar je duwt wel gewichten waarvan je eerder enkel kon dromen...

het is Aron niet Aaron ;)
Omdat dit voor insuline pieken zorgt en dat wil je absoluut vermijden in de cut, zoek maar eens op op de site van muscular development. Het is trouwens al meermaals bewezen dat snelle suikers na de training geen meerwaarde geven aan spiergroei

Het is ook nog vaker bewezen dat snelle koolhydraten na de training wel degelijk meerwaarde geven aan spiergroei ;)

Hier alvast een van de vele voorbeelden: http://www.ergogenics.org/32.html

Terug
Naar boven