Fitness Seller

Heb je spierverlies met lage kcals? ook met steroids?

het is Aron niet Aaron ;)
Omdat dit voor insuline pieken zorgt en dat wil je absoluut vermijden in de cut, zoek maar eens op op de site van muscular development. Het is trouwens al meermaals bewezen dat snelle suikers na de training geen meerwaarde geven aan spiergroei

als je cut met carb cycling kan het wel :)

Alles kan, je doet gewoon waar je je goed bij voelt en wat voor jou werkt. Dit zijn toch eindeloze discussies.

ik denk dat spiermassa verliezen helemaal niet snel gebeurt.

Vet is voor het lichaam namelijk veel makkelijker te verbranden dan VVM. Dus zolang je een pensje hebt no worries!

Ik cut zonder AAS. Ik ga zeer diep. zeg 40 carbs a day. de rest enkel goede vetten en eiwit.

Ik ervaar absoluut geen spierverlies enkel dat je ''leger'' staat. Zodra je weer carbs gaat nemen pomp je weer op.

maar dit zijn enkel mijn ervaringen en mening...

• Topic Starter Topic Starter
bedankt seagel en de anderen vr je info

Zoals Jeppe al zei doe waar jij je het beste bij voelt! Ik ben nu een week gestopt met weight gainers drinken en ben een pak minder bloated. Maar er zijn misch mensen die er wel goed op reageren.

wat wil je daarmee zeggen. weight gainers (carbs) staan bekend om het bloaten

wat wil je daarmee zeggen. weight gainers (carbs) staan bekend om het bloaten

Als ik dezelfde hoeveelheid carbs neem uit bv rijst bloat ik niet! Wat ik hiermee wil zeggen is dat ik slecht reageer op snelle suikers (maltodextrine in dit geval).

Als ik dezelfde hoeveelheid carbs neem uit bv rijst bloat ik niet! Wat ik hiermee wil zeggen is dat ik slecht reageer op snelle suikers (maltodextrine in dit geval).

om aan te geven dat iedereen anders reageer op producten dus? ik dacht dat je refereerde naar de topic titel. maar ik snap je

Terug
Naar boven