XXL Nutrition

Heb net om 21:00 uur ufo gespot!

ArnieProportio

Advanced Bodybuilder
Waardering
17
Ik reed van Delft naar Rijswijk via de Lange Keiweg (insiders zullen wel weten welke weg dat is). Het was 21:00uur (net een half uur geleden) hoog boven zag ik een formatie sterren. Tenminste dat dacht ik, ik herkende daarin iets van de 'Steelpan' aka 'Grote Beer'. Toen ik dichterbij keek zag ik dat het geen sterren waren maar oranje bollen. Even dacht ik dat het lichtpunten waren van hoge gebouwen, maar in die regio zijn geen hoge gebouwen. Ik heb mijn auto gelijk gestopt en vanaf een stilstaande plek bestudeerd. De bollen bewogen in de richting vanaf rijswijk naar Delft. Ik probeerde haastig mijn camera van de telefoon erop te richten, maar de camera maakte er geen goed beeld van. Ze bewogen allemaal in een richtig, net zo snel als een vliegtuig zeg maar. Maar dit was geen vliegtuig. Een vliegtuig geeft altijd knipperend licht. Dit was een constante brandende oranje licht. Sterker nog, het leek op vlammend vuur. Ik telde er ongeveer 10 die met constante snelheid in de formatie zoals ik hierboven beschreef vanuit Denhaag (Rijswijk) richting Delft (Rotterdam) vertrok. Toen de formatie weg was, was er nog eentje (achtergebleven). Deze volgde ik en het 'vuur' doofde even later. Ik heb geprobeerd een foto te maken, maar dat lukte niet.
Wie van jullie heeft dit ook gespot?
Mijn verklaring zou zijn: luchtballonnen. Alleen ik vond ze erg snel gaan.
Geloof me, ik ben erg sceptisch en wetenschappelijk ingesteld. Ik ben niet vaak verbaasd, maar dit keer moet ik toch even mijn auto parkeren en het van dichtbij bekijken. Een verrekijker had misschien wel een oplossing gegeven...

chinese bollen. hoevaak komen dit soort topics nog voor?

Ik zag hem ook!!

Omg ik had dat nagemaakt en jij bent er in getrapt!!!!

Kun je vertellen hoe snel de ufo's gingen? Hopen dat ze richting het noorden gaan.
Ik woon 175 km bij je vandaan dus ik ga zo met de verrekijker buiten op de oprit zitten met mijn tuinstoelletje.

Kun je vertellen hoe snel de ufo's gingen? Hopen dat ze richting het noorden gaan.
Ik woon 175 km bij je vandaan dus ik ga zo met de verrekijker buiten op de oprit zitten met mijn tuinstoelletje.

Als ze van Den Haag naar rotterdam gaan, gaan ze dus niet richting het noorden.

Lange kleiweg, was het niet gewoon een proef bij TNO haha.

zijn chinese lantaarns ja.
woon zelf ook in rijswijk en zie ze wel eens vaker in grote getallen voorbij komen
(heb er ook foto's van, maar die zijn bewogen dus zijn het streepjes geworden ipv stipjes :P)
heb er zelf ook een paar en laat er af en toe 1 op, is wel grappig en je ziet mensen meteen kijken van wtf is dat!!!

jij weer -_-'

hier wat foto's.
weliswaar bewogen, maar nu zijn het iig wel betere ufo's :P

fk6rns.jpg

2chl6bo.jpg

je hebt iets in de lucht gezien dat je niet kan verklaren, en concludeert zomaar dat het een ufo is.

Scientific method FAIL.

EDIT: jaja, calyptus fail, ik weet het al :D, moet je niet 20 keer quoten.

Laatst bewerkt:
waarom geloven mensen toch zo graag in bullshit

Die dingen zijn levens gevaarlijk :eek:
De lantaarns niet.. de ufo's want die bestaan niet :p

je hebt iets in de lucht gezien dat je niet kan verklaren, en concludeert zomaar dat het een ufo is.

Scientific method FAIL.

En dat is precies wat een ufo is...

Een licht, verschijnsel of voorwerp in de lucht dat niet kan worden geïdentificeerd.

En dat is precies wat een ufo is...

Een licht, verschijnsel of voorwerp in de lucht dat niet kan worden geïdentificeerd.

Dus als iemand wat in de lucht ziet, en mij vraagt wat het is.
En ik weet niet wat het is, dan zeg ik voortaan... maar waarrempel dat is een ufo!

Dus als iemand wat in de lucht ziet, en mij vraagt wat het is.
En ik weet niet wat het is, dan zeg ik voortaan... maar waarrempel dat is een ufo!

UFO betekent Unidentified Flying Object dus ja als je iets in de lucht ziet wat je niet kan identificeren noem je dat een UFO.

Terug
Naar boven