AndroidHealthClinic

Heb net om 21:00 uur ufo gespot!

Klopt, sommige dingen zijn zo voor de hand liggend dat een verwijzing naar wikipedia meer dan voldoende is.

Een 'ufo' is subjectief. Er moet geen onderzoek gedaan worden voor het voor iemand een ufo is , als de persoon niet weet wat het is dan is het per definitie een ufo. Iedere idioot kan iets op wiki zetten.

Veel mensen hebben al rare dingen gezien , ik ook. Ik weet hoe vliegtuigen eruit zien , hoe het ISS eruit ziet. Toch heb ik al enkele dingen gezien waar ik niet echt een verklaring voor had. Spring ik nu direct tot de conclusie dat het aliens zijn , nee maar het was in ieder geval wel een UFO.

Een 'ufo' is subjectief. Er moet geen onderzoek gedaan worden voor het voor iemand een ufo is , als de persoon niet weet wat het is dan is het per definitie een ufo. Iedere idioot kan iets op wiki zetten.

Veel mensen hebben al rare dingen gezien , ik ook. Ik weet hoe vliegtuigen eruit zien , hoe het ISS eruit ziet. Toch heb ik al enkele dingen gezien waar ik niet echt een verklaring voor had. Spring ik nu direct tot de conclusie dat het aliens zijn , nee maar het was in ieder geval wel een UFO.

Ja in theorie, maar in de praktijk linkt iedereen het woord ufo aan alians

Fout

http://www.cufon.org/cufon/afr200-2.htm

This version, dated 12 August 1954......

En wat is je punt trouwens? Vanuit je link ' a. Unidentified Flying Objects (UFOB) relates to any airborne object which by performance, aerodynamic characteristics, or unusual features, does not conform to any presently known aircraft or missile type, or which cannot be positively identified as a familiar object. ' Toch precies wat iedereen en ik hier zeg?

Terug
Naar boven