AndroidHealthClinic

Heb net om 21:00 uur ufo gespot!

De enige manier om het te geloven is om zelf naar boven te kijken en een conclusie te trekken.

Tjah, ik heb zelf ook wel eens vage lichtjes gezien die ik niet kon plaatsen, maar dat betekent nog niet dat het aliens zijn.
Ik sta voor alles open maar ik zal nooit 100% overtuigd zijn voordat ik zelf een echte UFO zie met mijn eigen ogen.

Ik heb laatst ook een filmpje gezien van buitenaardse wezens. Leek echt bizar echt. Iets met District 9 ofzo was de titel van dat filmpje.

Tjah, ik heb zelf ook wel eens vage lichtjes gezien die ik niet kon plaatsen, maar dat betekent nog niet dat het aliens zijn.
Ik sta voor alles open maar ik zal nooit 100% overtuigd zijn voordat ik zelf een echte UFO zie met mijn eigen ogen.
Ik heb een paar keer lichten gezien die te snel vlogen om een normaal vliegtuig te kunnen zijn.

Het was een oranje bol die zich heel rustig door de hemel bewoog. Het leek op een sateliet, maar dan oranje licht. Het bewoog ook ongeveer evensnel als een sateliet.

Deze bol vloog iets van 20 seconden met een constante snelheid en accellereerde opeens tot een gigantisch hoge snelheid en vloog als een streep door de lucht en was weg binnen 2 seconden.

Dit object bewoog zich op redelijk grote hoogte.
Elk vliegtuig dat ik ken dat zich op een lage hoogte met die snelheid zou bewegen zou:
1. stallen en uit de lucht vallen.
2. genoeg geluid produceren zodat ik het zou horen.

Geen vliegtuig dat ik ken kan dit.
Chinese lampionnen versnellen niet laat staan op deze manier. Hell, een lampion kan die snelheid nooit halen.
Een vallende ster was het ook niet want die versnellen niet.

Wat het dan was? Geen flauw idee, maar in ieder geval geen publiekelijk bekend vaartuig.

Ik heb een paar keer lichten gezien die te snel vlogen om een normaal vliegtuig te kunnen zijn.

Het was een oranje bol die zich heel rustig door de hemel bewoog. Het leek op een sateliet, maar dan oranje licht. Het bewoog ook ongeveer evensnel als een sateliet.

Deze bol vloog iets van 20 seconden met een constante snelheid en accellereerde opeens tot een gigantisch hoge snelheid en vloog als een streep door de lucht en was weg binnen 2 seconden.

Dit object bewoog zich op redelijk grote hoogte.

Geen vliegtuig dat ik ken kan dit.
Chinese lampionnen versnellen niet laat staan op deze manier. Hell, een lampion kan die snelheid nooit halen.
Een vallende ster was het ook niet want die versnellen niet.

Wat het dan was? Geen flauw idee, maar in ieder geval geen publiekelijk bekend vaartuig.

Het enige wat ik heb gezien was ongeveer zo een lichtje wat er hier in dit topic beschreven wordt, maar dan stond het gewoon stil op verschillende plaatsen in de lucht.
Toen ik na een tijdje weer keek was het weg, nergens meer te bekennen.
Vliegtuigen knipperen en vliegen dus dat was het niet, thaise lampion ga ik niet eens over beginnen, weet niet wat het dan wel was.

Best wel heftig btw dat je het ook weg hebt zien 'schieten' als het ware, lijkt me wel vet om zoiets een keer zelf te zien.

Het enige wat ik heb gezien was ongeveer zo een lichtje wat er hier in dit topic beschreven wordt, maar dan stond het gewoon stil op verschillende plaatsen in de lucht.
Vliegtuigen knipperen, thaise lampion ga ik niet eens over beginnen, weet niet wat het dan wel was.

Best wel heftig btw dat je het ook weg hebt zien 'schieten' als het ware, lijkt me wel vet om zoiets een keer zelf te zien.
Ik heb dit soort shit meerdere keren gezien. Vroeger chillde ik altijd buiten in de nacht. Beetje voetballen, chillen op bankjes.

Vanaf toen ik klein was ben ik altijd gefascineerd geweest door het heelal en ik keek altijd in de nacht naar boven. De dingen die je soms ziet zijn echt fascinerend.

Maarja, helaas zie je vaak niet veel bijzonders in de lucht behalve een paar satelieten en hier en daar een vallende ster. Je moet maar net op het juiste moment in de juiste richting kijken.

En ja, het is heel vet om dit soort shit te zien aangezien je de eerste paar seconden totaal verbaasd bent en je allemaal logische verklaringen probeerd te bedenken. Maar na een paar seconden weet je gewoon zeker dat het geen vliegtuig was, geen lampion was en geen asteroïde was.

Laatst bewerkt:
Ik heb dit soort shit meerdere keren gezien. Vroeger chillde ik altijd buiten in de nacht. Beetje voetballen, chillen op bankjes.

Vanaf toen ik klein was ben ik altijd gefascineerd geweest door het heelal en ik keek altijd in de nacht naar boven. De dingen die je soms ziet zijn echt fascinerend.

Maarja, helaas zie je vaak niet veel bijzonders in de lucht behalve een paar satelieten en hier en daar een vallende ster. Je moet maar net op het juiste moment in de juiste richting kijken.

Precies, je moet echt net het geluk hebben dat je wat ziet.
Hopelijk krijg ik ooit de kans om echt iets geks mee te maken in die trant, heelal en dat wat er mogelijk allemaal in leeft is altijd een grote interesse ook voor mij geweest.

Vliegtuigen knipperen en vliegen dus dat was het niet, thaise lampion ga ik niet eens over beginnen, weet niet wat het dan wel was.

Op m'n filmpje zie je hem ook echt wegschieten. Helaas trilt het beeld wel een beetje, maar je kan het nog goed zien.

UFO=unidentified flying object

jij FAIL

Weet je dat zeker, Einstein?

Unidentified Flying Object (afgekort: UFO of ufo) is de Engelstalige benaming voor ongeïdentificeerd vliegend voorwerp. Een ufo is een licht, verschijnsel of voorwerp in de lucht dat ook na onderzoek niet kan worden geïdentificeerd. De term werd in 1952 door de Amerikaanse luchtmacht geïntroduceerd om te verwijzen naar een aparte klasse van waarnemingen die chronisch onverklaarbaar blijven.

Snelheid kan je niet inschatten in de lucht. Een vliegtuig dat op 10km hoogte met 800km/u vliegt lijkt langzamer te gaan dan een ballon met 20km/u op 100 meter hoogte.

das waar,maar overlaatst had iemand juist hetzelfde gezien gevolgd door 2 straaljagers en de oranje bol ging duidelijk sneller.

Je kan afstand wel inschatten als er bijvoorbeeld wolken en dergelijke zijn.

Mensen zijn wat dit betreft zeer slechte observators, omdat er geen referentiepunt is, is het zo goed als onmogelijk om een bij benadering juiste schatting te doen over om het even wat.

Weet je dat zeker, Einstein?

Unidentified Flying Object (afgekort: UFO of ufo) is de Engelstalige benaming voor ongeïdentificeerd vliegend voorwerp. Een ufo is een licht, verschijnsel of voorwerp in de lucht dat ook na onderzoek niet kan worden geïdentificeerd. De term werd in 1952 door de Amerikaanse luchtmacht geïntroduceerd om te verwijzen naar een aparte klasse van waarnemingen die chronisch onverklaarbaar blijven.

Wikipedia copy/paste....

Ik reed van Delft naar Rijswijk via de Lange Keiweg (insiders zullen wel weten welke weg dat is). Het was 21:00uur (net een half uur geleden) hoog boven zag ik een formatie sterren. Tenminste dat dacht ik, ik herkende daarin iets van de 'Steelpan' aka 'Grote Beer'. Toen ik dichterbij keek zag ik dat het geen sterren waren maar oranje bollen.

misschien moet je voor je kijken als je op de weg rijdt uilskuiken

Terug
Naar boven