AndroidHealthClinic

heb wat vragen (eerste kuur)

bigdreams1

Novice
Waardering
1
Lengte
1m75
neem een kuur van 16 weken
test e 1-16
bold 1-16

ik zit nu op begin van de tweede week maar hoe of wat kan ik merken dat het is ingeslagen? moet ik iets voelen of moet ik tijdens me training wat krachtiger voelen?

Pak je linker testikel eens tussen duim en wijsvinger (rechter hand) kan je hem zachtjes inknijpen? Dan werken de steroïden naar behoren.

Wat zijn de doseringen?

Test-e kan tot 6ish weken duren voordat je iets merkt, met bold erbij zou je het iets sneller moeten merken

• Topic Starter Topic Starter
beide 500mg 2x per week

moment van inslaan is er niet echt is namelijk geen harddrugs ofzo haha
vanaf de eerste inject werkt het al in je lichaam en vanaf week 5 a 6 zit je op het toppunt qua schommelingen
resultaten zijn af te lezen in de spiegel en op de weegschaal ;) mits je voeding naar behoren is

• Topic Starter Topic Starter
moment van inslaan is er niet echt is namelijk geen harddrugs ofzo haha
vanaf de eerste inject werkt het al in je lichaam en vanaf week 5 a 6 zit je op het toppunt qua schommelingen
resultaten zijn af te lezen in de spiegel en op de weegschaal ;) mits je voeding naar behoren is
nou ik begon direct na het cutten met het massakuur en ben al 2 kilo zwaarder.. ik denk dat dat vooral vocht is,maar me vrienden zien al dat ik gegroeid ben altans dat zeggen ze tegen me (zie ik zelf niet, ik zie mezelf elke dag in de spiegel. voeding is geen probleem, geen junkfood gewoon bouwvoedsel eiwitten zit elke dag op 3x lichaamsgewicht koolhydraten ook hoog

Laatst bewerkt:
Gezien je vorige topic en de reactie's daarop ben je goed bezig!!
1gr test en 1gr bold pw, nu moetje wel gainen.
Anders nog wat Test-P der bij man (voel je wat sneller).
Gezien jouw stats in je vorige topic vind ik de doseringen nogal wat magertjes om mee te beginnen.
Zou der 2,5gr AAS pw van maken man, dan ga je het zeker snel voelen!!
Wel steeds om de 2-3 uur wat "bouwvoedsel" na binnen werken, anders komt het niet goed.
Gainze kerel, en hou aub een log bij.

18 jaar, 1m75 & 78 kilo, vp schatting van 16-17%(laten we uit gaan van 20%), 1g test, 1g bold, geen AI, geen SERM, geen androgeen(dat niet aromatiseert), geen kennis.

In!!1111

Vraag me af welke zn volgende kuur gaat zijn.

Voorheen werd er op zijn minst nog zelf onderzoek gedaan voordat iemand een spuit in z'n reet douwde... Maar nu?
Ik mis die tijd dat mensen je nog raar aankijken omdat je anabole steroide gebruikt:(

Je moet er wat methyltren bij nemen
Anders ga je niks voelen niks gainen

En krijg je flink spijt

Dit kun je dan ook eventueel combineren met wat dianabol voor tegen de vocht

Terug
Naar boven