XXL Nutrition

heb wat vragen (eerste kuur)

18 jaar, 1m75 & 78 kilo, vp schatting van 16-17%(laten we uit gaan van 20%), 1g test, 1g bold, geen AI, geen SERM, geen androgeen(dat niet aromatiseert), geen kennis.

In!!1111
who needs serms of een ai .. ik niet iig dus om dat meteen aan te halen dat je dat persee nodig hebt.

who needs serms of een ai .. ik niet iig dus om dat meteen aan te halen dat je dat persee nodig hebt.
Misschien niet, maar de kans is toch wel enorm veel groter op 1g test+bold en 16+% bf. Overigens blast jij ook altijd met mast als ik me niet vergis, dus jij hebt alsnog 1 van de 3 dingen die de kans op gyno etc verlagen.

Misschien niet, maar de kans is toch wel enorm veel groter op 1g test+bold en 16+% bf. Overigens blast jij ook altijd met mast als ik me niet vergis, dus jij hebt alsnog 1 van de 3 dingen die de kans op gyno etc verlagen.
voor de rest was ik het wel eens hoor maar ben zelf geen voorstander van meteen aan een ai te gaan of serm als je nog niet eens weet of je gyno krijgt.

• Topic Starter Topic Starter
Een kleine aanpassing ik hou het wel op 250 250 per dag dus 2x per week
Overigens heb ik wel nolvadex en arimidex liggen voor het geval dat.

Dus maar 1gr AAS ew voor eerste kuur?

Of je het doet of niet is helemaal aan jezelf, maar mijn advies is om wat lager in te steken. Die gram kan er altijd nog in. Niet alleen beter om met een Bread and Butter kuurtje te starten qua fysieke sides maar besef dat je echt flink met je hormonen gaat kloten... Dus ook psychologisch je flink kunt veranderen!

Lekker kuurtje op zich. Je zou allang in kilo's wat moeten merken. Op je 18e al kuren keur ik af btw en dom om al nu te beginnen.

Enige reden die ik mij kan bedenken is dat je podium wilt. Test-e 500 was genoeg geweest, maar 500 bold valt op zich ook nog mee.

Alleen als je erg veel commentaar van je omgeving krijgt zou ik het wel voor waar aannemen ;-)

Of je het doet of niet is helemaal aan jezelf, maar mijn advies is om wat lager in te steken. Die gram kan er altijd nog in. Niet alleen beter om met een Bread and Butter kuurtje te starten qua fysieke sides maar besef dat je echt flink met je hormonen gaat kloten... Dus ook psychologisch je flink kunt veranderen!

Vaak zijn het van die gasten die dan iets voor krijgen (psychisch en/of fysiek) en de sport en AAS een slechte naam bezorgen.

Vaak zijn het van die gasten die dan iets voor krijgen (psychisch en/of fysiek) en de sport en AAS een slechte naam bezorgen.
Nu moet ik zeggen dat ik zelf op m'n 18e me verreweg stabiel genoeg vond als ik zo terug kijk om al te klote met AAS... Niet dat toen de spuit er in ging bij mij :p

Nu moet ik zeggen dat ik zelf op m'n 18e me verreweg stabiel genoeg vond als ik zo terug kijk om al te klote met AAS... Niet dat toen de spuit er in ging bij mij :p

Hahaha nee zeker niet stabiel genoeg op 18
Zou sowieso in detentie geraken nog voor ik na kon kuren :P

• Topic Starter Topic Starter
kan nu al in 2 weken tijd al 20 kilo meer deadliften

Terug
Naar boven