MuscleMeat

Hebben jullie ook z'n zin in de zomer?!

Yup zin in, kom uit examenjaar dus extra lange vakantie.
Sowieso wat feestjes pakken en weekje "zuip" vakantie in spanje. Zin in!

Potverdomme was het maar alweer zomer :(

Ik mis die buitenfestivals zo erg :sad:

Nee bah, vuile zon, ik wordt daar kots misselijk van. Vooral als ik erin loop wordt ik duizelig, slapjes en allees bleegh. Lang leve de winter.

Zin om goed op vakantie te gaan, en lekker festivalletjes pakken.

Nee bah, vuile zon, ik wordt daar kots misselijk van. Vooral als ik erin loop wordt ik duizelig, slapjes en allees bleegh. Lang leve de winter.

awzsiq.gif

word veel te geil in de zomer met al die sl*tten.

een keyboard met 2 "g"s en 2"e"s?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: Ebel
Nee. Doe mij de herfst, winter en vroeg voorjaar maar!
Het lijkt ook wel of mensen iedere zomer steeds achterlijker en asocialer worden trouwens maar dat zal wel met m'n leeftijd te maken hebben. (in de winter vast ook wel maar blijven ze binnen zitten.)
Ik kan veel beter trainen in de winter. Maak veel betere muziek, hou ontzettend van schaatsen, sneeuw of de mooie (stille) winternatuur. Kou valt op te kleden, minder beesten, muggen en benauwde dagen.
Slaap veel beter in de winter en die lange donkere winteravonden vind ik heerlijk.

De zomer maakt mensen ook daadwerkelijk gek(ker) natuurlijk. Zo zijn historisch gezien de meest belachelijke oorlogen uitgebroken in de zomer. Zal ook wel met de belofte van de zomer te maken hebben en het altijd tegenvallen daarvan. Pepper your agnus voor ww3.

Terug
Naar boven