Fitness Seller

Hebben jullie ook z'n zin in de zomer?!

Probleem is dat het altijd mooi weer is als je moet werken en als de zomer dan echt begint komt het wekenlang met bakken uit de lucht. Dan sta ik zwetend op mijn werk te fantaseren wat ik allemaal wil ga doen en uiteindelijk zit je thuis op de bank in een trui :sad:

Hoeft toch ook geen snikheet weer te zijn om van de zomer te kunnen genieten?
Neem de eerste keer als je in het voorjaar op een terrasje in de zon zit, heerlijk !

Ik snap niet wat er nou zo leuk is aan een terrasje pakken. Hoor het constantttttttttttttttttttt in de zomer, word er schijtziek van.

Beetje zitten in de zon met een drankje. Wat fascinerend.

Hnnnnnnnnngggg zo veel zin in de zomer!

- Bbq
- Strand
- Festivals (!)
- Vakantie
- Vrouwen
- Bier
- Uitslapen, heel de dag chillen met vrienden
- Terrassen

Tuurlijk, lekker naar portugal

4 dagen in het weekend of wat?
zijn echt wel meer dan 4 mooie dagen geweest, alleen ben je dan vaak aan het werk.

Heb altijd wel mega zin in de zomer.
Alleen mij hoeven de extreme temperaturen niet meer, kan er minder goed tegen. (ouwe lul of gewoon te buff? :p)

Heb altijd een pest hekel aan de winter, korte koude dagen.
Voorjaar en herfst zijn mij best.

volgens mij hebben jullie in een ander land deze zomer beleeft ofzo. Iedereen praat hier erover alsof de zomers in Nederland extreem mooi zijn, waar men dagen lang aan het strand kan vertoeven. Wat gewoon klinkklare onzin is.

Ik heb van de zomer vaak genoeg met vrienden geprobeerd om afspraken te maken om met de boot te varen of danwel naar t strand te gaan. Deze echter vaak af moeten zeggen door het weer.

Kan zeker niet wachten, heerlijk niet meer met een dikke kleding te lopen, outdoor festivals (hou niet zo van indoor..), terrasje tussendoor beetje naar het strand op de warme dagen.

Als het maar niet te warm wordt want moet groot deel van de zomer gewoon werken haha..

2 weken vakantie in Israel

I likeee :)

peak of bulk festivals bezoeken :)

Nee

20 graden is wel goed

• Topic Starter Topic Starter
Voor hoever ik weet ga ik niet op vakantie.....

Dan ga ik nederland maar op zn kop zetten

Zon, strand, zee, zwembad, bier met vrienden, damesssss, festivals, in de zon met een biertje Tour de France kijken. Ja, ik heb wel zin in de zomer.
Moet het lekkere weer wel langer dan 3 weken duren, in tegenstelling tot vorig jaar.

Terug
Naar boven