XXL Nutrition

Hebben jullie ook z'n zin in de zomer?!

Kga maandag naar curaçao, kan k alvast wennen

Kga maandag naar curaçao, kan k alvast wennen

Aangaande topic: kan niet wachten op die zomer. Lang licht, thuiskomen en mijn 6 meter lange pui van keuken naar tuin helemaal open schuiven (1 van mijn trotsen), muziekje er bij, kleine in het zwembad pleuren. BBQ, lang opblijven etc. Terrasje zo nu en dan, buiten eten.

Laat maar komen !!!!!

Heb er echt zin in!! Bbq, veel met de hond het bos in, lekker varen met de boot, chickies kijken.. En als het goed is dan weer bulken! Nog wel werk aan de winkel, maar daar doen we het voor! En eindelijk weer een korte broek aan kunnen!

En met erg warm weer lekker buiten trainen. :)

tumblr_mg40f0rBHU1qg6a1xo1_500.png

Kan niet wachten!! Heerlijk aan het strand, jointje erbij, m'n proteinshake, muziekje erbij, wijven kijken kortom.. heerlijk!:cool:

Duhh ****ing veel zin in. Kan eindelijk mn sixpack showen op het strand en op festivals.

dirty dutch over paar weken al.. dan begint mijn Festival seizoen al... can't wait... in maart lekker shredden naar 7/8 procent haha en dan nog meer festivals pakken.. en in juli 5 weken op vakantie FUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Aangaande topic: kan niet wachten op die zomer. Lang licht, thuiskomen en mijn 6 meter lange pui van keuken naar tuin helemaal open schuiven (1 van mijn trotsen), muziekje er bij, kleine in het zwembad pleuren. BBQ, lang opblijven etc. Terrasje zo nu en dan, buiten eten.

Laat maar komen !!!!!

heb je toevallig een pic van je schuifpui?

DBB'en in het zonnetje is wel lekkerder ja. :fa:

zomer is lekker, kan lekker cardio buiten doen i.p.v op een stomme crosstrainer

Booze, bitches and an awful 'lot o' drugz! nice, heb er zeker zin in, t*fus kou lekker hele dagen in een zyzz broekje lopen en meer niet, zodat af en toe de eikel ff op komt dagen :)

Nu sowieso al zin in, alle goede dingen aan de zomer zijn al voorbijgekomen. Dames kijken is dan ook altijd net wat interessanter :D Alleen altijd jezelf afvragen of je door gaat bulken of toch moet cutten, lekker massa pakken en schijt hebben of toch cutten en strak langs het strand lopen...

Terug
Naar boven