AndroidHealthClinic

heeeeeeel misschien een kuurtje...

Hmm,ben benieuwd wie ik allemaal over me heen ga krijgen als ik de volgende keer zeg dat Winnie een test-variant is... :rolleyes:

A simple application of only 10 mg results in a 5-fold increase in the average testosterone concentration in the male.

Hieruit mag ik toch opmaken dat wat ik zei wel klopt?

Dat dbol je test verhoogt dus...

Maar ik zal dus de volgende keer bij elk middel waarover we het hebben vertellen dat het een test-variant is.....schieten we echt wat mee op.

Het ging mij er gewoon om dat er voor massa gewoon niks beters is dan testo en dat ie die niet weg zou moeten laten ook al is het zn eerste kuur.

Dat is af en toe het kloterige van een forum omdat letters anders over kunnen komen dan ik bedoel.

Denk dat we elkaar wel begrijpen,kerel. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Zo, ik ben een paar uur off line en het aantal posts is als een raket omhoog geschoten! ;)
Het zou dan idd m'n eerste kuurtje worden.
Ok, dus eigenlijk het enige 'probleem' zit hem in de dbol? Die 4 wkn ipv 6 is puur vanwege de toxiciteit voor de lever neem ik aan? En/Of denken jullie dat de test tegen die tijd zover is ingekickt dat het effect van de dbol nihiel wordt?
Ik heb nog niks aan gear hoor, dat wordt probleem twee tegen die tijd ;) Maar ik wou gewoon wat meer meningen horen over dit schema alvorens...

Sorry Testo maar Navy heeft wel gelijk over dat alle anabolen Varianten zijn van test;)

Jawel maar daar doelde ik helemaal niet op.

Het ging mij erom dat je niet kan redeneren dat er geen testo in je kuur hoeft omdat alles toch een test-variant is...

Dan kan ie wel van alles in zn kuur rotten want het zijn toch allemaal test-varianten. :rolleyes:

Maar het is al goed want we begrepen elkaar al. :p

Laatst bewerkt:
Misschien wil testo dat alles een test variant is
Addicted :D

Laatst bewerkt:
Kijk maar uit, je brengt me op ideeen.... haha...

falcon zei:
Nu vond ik dat "bread-and-butter" schema wel een mooie.
Even ter herinnering ;):
Kuur:
Week 1-10 : 250 mg Test Enth /EW
Week 1-10 : 200 mg Deca /EW
Week 1-6 : 30 mg D-bol /ED
Week 1-10 : 20 mg Nolva /ED
Nakuur:
Week 12-15 : 25 mg Nolva /ED of 75 mg Clomid /ED

Jongens, vergis ik me nou of gingen we bij deca ook pas in week 13 beginnen met nakuur? :)

Laatst bewerkt:
Scherp opgemerkt,Arie.

Nakuur moet idd in week 14 pas beginnen. ;)

Waarom pas na 4 wkn ipv 2? De nakuur voor de test zou na 2 wkn moeten beginnen, maar voor de deca na 3 wkn. Dus to be sure, na 2 wkn lijkt me?

falcon zei:
Waarom pas na 4 wkn ipv 2? De nakuur voor de test zou na 2 wkn moeten beginnen, maar voor de deca na 3 wkn. Dus to be sure, na 2 wkn lijkt me?

altijd kijken naar de langstwerkende ester kerel, en dat is deca in dit geval (3 weken) daarom je nakuur starten drie weken na je laatste injectie

Dus toch...ok, dan wordt het van wk 13-16 nakuur

Ja week 14 ja....

Als je een schema maakt waar je een kuur aan geeft van week 1-10 dat wil zeggen TOT EN MET week 10 en dan begin je pas te rekenen dus dan word het week 11,12 en 13 niks en week 14 nakuur beginnen... :p

Snap wel wat jullie bedoelen hoor,maar normaal hebben we het over 2x per week prikken(ik meestal dan)en dan begin je na de laatste week pas met rekenen.

Laatst bewerkt:
Heb ik gelijk of niet? ;)

Jij altijd ouwe !!! Dat weet je toch!!! ;) :D

Testo zei:
Ja week 14 ja....

Snap wel wat jullie bedoelen hoor,maar normaal hebben we het over 2x per week prikken(ik meestal dan)en dan begin je na de laatste week pas met rekenen.

Ouwe pijp, meneer gebruikt 200 deca/250 test, dus om dat nou 2 keer per week te zetten? Maar alle, jij hebt gelijk ;)

Ja ok, als je het zo bekijkt zou het idd vanaf week 14 moeten beginnen... :D
Er zijn ondertussen dus 2 aanpassingen gemaakt:
dbol van 6 wkn -> 4 wkn
nakuur van wk 12-15 -> 14-17
Iedereen mee eens? Of nog meer opmerkingen?

Aangezien dit schema uit een van de sticky's komt, is het misschien handig om het daar ook te veranderen.....?

Terug
Naar boven