Fitness Seller

heeeeeeel misschien een kuurtje...

• Topic Starter Topic Starter
ArieWillem zei:
De deca is na drie weken uit je bloed, dus drie weken na je laatste inject begint je nakuur. Dit zou dus al week 13 kunnen zijn, ervanuit gaande dat je alles 1 keerper week injecteert. Verder moet je nakuur nolva+clomid zijn. Het is dus allebei, en niet een van beide :)

Succes!
We waren het er toch net over eens dat door die 3 weken, de nakuur in week 14 zou beginnen? Ervanuitgaande dat er elke eerste dag van de week gedart wordt.

En waarom staat dan overal nolva 'OF' clomid? Als het toch erop uitdraait dat het 'EN' wordt.

Die proviron is enkel om de vochttoename wat in te perken, met als bijeffect het versterken van de test. Dan zou 25 mg genoeg moeten zijn toch? En dan is de nolva tijdens de kuur toch ook niet meer nodig?

In jouw geval dus niet,Falcon.

Was klein foutje mijnerzijds omdat ik van 2x prikken per week uitging.

Als je dus op eerste dag van week 10 je laatste prik zet ga je week 10,11 en 12 uitzingen en week 13 beginnen met nakuur.

Als je proviron gaat gebruiken is nolva idd niet nodig.

Mix van Clomid en Nolva kan als nakuur,de een doet het alle2 tegelijk en de ander opteert voor alleen nolva,net wat je wil.

Ah ok, dank je Testo!
Dan denk ik dat ik ga voor 40mg nolva in wk 13 en 30mg in wk 14-16 als nakuur. Daar krijg ik geen bijwerkingen van, en van clomid hoor je nog wel eens andere verhalen ;)

Ik zat zo eens te spelen op roidcalc.com en als je op dag 1 de test zet en op dag 5 de deca, waren de gemiddelde variaties in bloedwaarde een heel stuk stabieler! Is dat nu echt iets wat veel verschil maakt uiteindelijk, of adviseren jullie toch om gewoon makkelijk te doen en alles op 1 dag te zetten. Testo had het ook al over 2x prikken per week zie ik nu...

Ja maar dat zijn de bloedwaardes van totaal verschillende middelen

Je moet ze eigenlijk gewoon apart invoeren en resetten daarna

Maar dan heb je aan die calculator ook eigenlijk niks. Het geeft je een indicatie van bloedwaarden, maar als je die kun niet met mekaar kunt vergelijken...

updateje: Ik moet afzien van mijn geplande kuurtje... Ga over een tijdje verhuizen en nog wat andere dingen waardoor het niet door kan gaan. Gelukkig heet het topic ook 'heeeeeeeeel misschien een kuurtje" ;)
Ach, ik kan het altijd nog wel een keertje doen als ik wil/mogelijkheden heb. :)

falcon zei:
updateje: Ik moet afzien van mijn geplande kuurtje... Ga over een tijdje verhuizen en nog wat andere dingen waardoor het niet door kan gaan. Gelukkig heet het topic ook 'heeeeeeeeel misschien een kuurtje" ;)
Ach, ik kan het altijd nog wel een keertje doen als ik wil/mogelijkheden heb. :)

Een heeeeeeeeel wijs besluit :D

zou zowizo niks oraam slikken gewoon voor je lever , mocht het er ooit van komen dan

kunt gewoon frontload zetten ipv dbol

Hoe dan ook, als ik ga kuren, wil ik alles eruithalen wat erin zit en dat betekent dat ik er voor de volle 100% tegenaan moet kunnen gaan. En op dit moment zie ik de komende maanden geen periode waarin ik geen onregelmatigheden heb. Nu zijn er altijd wel dingen waardoor het niet optimaal is natuurlijk, maar als je vantevoren al weet dat je een periode hebt waarin training en goede voeding op spanning staan, lijkt het me verstandiger om het af te blazen.

Terug
Naar boven