Fitness Seller

heeeeeeel misschien een kuurtje...

• Topic Starter Topic Starter
Het was in het begin al een keer genoemd....
what about proviron?

falcon zei:
Ja ok, als je het zo bekijkt zou het idd vanaf week 14 moeten beginnen... :D
Er zijn ondertussen dus 2 aanpassingen gemaakt:
dbol van 6 wkn -> 4 wkn
nakuur van wk 12-15 -> 14-17
Iedereen mee eens? Of nog meer opmerkingen?

Aangezien dit schema uit een van de sticky's komt, is het misschien handig om het daar ook te veranderen.....?

dbol zou je gewoon het beste 6 weken kunnen gebruiken om massa te bouwen. menig een gebruikt het zogenaamd alleen als kickstart wat naar mijn idee nergens op slaat.

De reden van kortdurend (3-4 weken) gebruik is meestal dat het ook vocht met zich meebrengt. ik dacht eigenlijk toch wel dat daar al zat oplossingen voor zijn.

al met al, gebruik je dbol kun je dat imo het beste 6 weken pakken. zo geniet je van maximale groei vanuit dbol.

Ben ik het ook helemaal mee eens.

Ik hou gewoon van dbol! :D

falcon zei:
Het was in het begin al een keer genoemd....
what about proviron?
Als je last krijgt van veel vochtretentie zou ik er 25-50 mg proviron bij pakken. Dit verschilt nogal per persoon, ik zou bij deze doseringen zeker 50 mg proviron nodig hebben, maar misschien heb jij wel niets nodig.

Met de dbol krijg je toch zowieso last van vochtretentie?

Hoe bedoel je, met de juiste middelen?
Met proviron erbij gedurende die periode? Of...?

falcon zei:
Hoe bedoel je, met de juiste middelen?
Met proviron erbij gedurende die periode? Of...?
Een beetje vochtretentie is altijd wenselijk, meer vocht = meer kracht en een beetje aromatisering is goed voor de anabole processen.

Proviron is een anti-aromatiseerder waardoor je dus minder vocht gaat vasthouden.

Black Knight zei:
Een beetje vochtretentie is altijd wenselijk, meer vocht = meer kracht en een beetje aromatisering is goed voor de anabole processen.

Proviron is een anti-aromatiseerder waardoor je dus minder vocht gaat vasthouden.

Nou bro dus je wou zeggen hoe meer vocht je vasthoud hoe meer kracht..?
Ik neem aan dat je het vocht bedoeld dat ontstaat door aromatisering.?

Ja, dat van proviron weet ik. Alleen ik vroeg me af of het een goed idee was om een anti aromatiseerder als proviron de gehele dbol periode te gebruiken, of dat andere opties beter zijn. Of vanaf een bepaald punt in de cycle, of...?
Ik weet van mezelf dat ik vrij makkelijk vocht vasthou en een 'plofkop' wil ik liever vermijden als het kan! Haha....

Laatst bewerkt:
niemand?

falcon zei:
Ja, dat van proviron weet ik. Alleen ik vroeg me af of het een goed idee was om een anti aromatiseerder als proviron de gehele dbol periode te gebruiken, of dat andere opties beter zijn. Of vanaf een bepaald punt in de cycle, of...?
Ik weet van mezelf dat ik vrij makkelijk vocht vasthou en een 'plofkop' wil ik liever vermijden als het kan! Haha....

Ik zou geen proviron gebruiken tijdens dbol maar daarna pas.

En je moet je geen zorgen maken om plofkop,dat verdwijnt na je kuur toch weer.

Ja ok, maar als je het kan voorkomen is dat mooi natuurlijk ;)
Hoe zou jij zoiets inbouwen dan?

gedurende de hele kuur zou ik het doen als je de plofkop wil vermijden.
e.v.t vanaf week 2 of 3 :)

Ik zou het zelf NA de dbol want het schijnt elkaar ook nog eens tegen te werken.

Misschien zou je dan beter femara of liquidex kunnen gebruiken.

Testo zei:
Ik zou het zelf NA de dbol want het schijnt elkaar ook nog eens tegen te werken.

Misschien zou je dan beter femara of liquidex kunnen gebruiken.

Testo, wat is de meerwaarde van Proviron NA je kuur dan? Tijdens je kuur blokkeert het de vorming naar oestrogenen, betekent dit dat Proviron na je kuur nog zin heeft? En zo ja, is een Clomid/Nolva nakuur dan niet net zo efficient als een Clomid/Proviron nakuur (wat je eigenlijk nooit ziet!) Just wondering :)

Oh en over dat elkaar tegenwerken; Proviron zorgt wel weer voor meer vrije testosteron in je bloed dus dit zou weer VOOR moeten werken.

Ik zei niet NA de kuur,bro maar NA de dbol....

Dus dan heeft ie nog 4 weken te gaan....

Zou zelf geen proviron gebruiken omdat ik gevoelig ben voor puisten op me rug en ik zou het al HELEMAAL niet als nakuur gebruiken,maat. ;)

Ok, dus wat hebben we nu:
Kuur:
Week 1-10 : 250 mg Test Enth /EW
Week 1-10 : 200 mg Deca /EW
Week 1-6 : 30 mg D-bol /ED
Week 3-10: 25 mg proviron /ED
In geval van ongewenste verschijnselen :Week ? -10 : 20 mg Nolva /ED
Nakuur:
Week 14-17 : 25 mg Nolva /ED of 75 mg Clomid /ED

Akkoord?

falcon zei:
Ok, dus wat hebben we nu:
Kuur:
Week 1-10 : 250 mg Test Enth /EW
Week 1-10 : 200 mg Deca /EW
Week 1-6 : 30 mg D-bol /ED
Week 3-10: 25 mg proviron /ED
In geval van ongewenste verschijnselen :Week ? -10 : 20 mg Nolva /ED
Nakuur:
Week 14-17 : 25 mg Nolva /ED of 75 mg Clomid /ED

Akkoord?

De deca is na drie weken uit je bloed, dus drie weken na je laatste inject begint je nakuur. Dit zou dus al week 13 kunnen zijn, ervanuit gaande dat je alles 1 keerper week injecteert. Verder moet je nakuur nolva+clomid zijn. Het is dus allebei, en niet een van beide :)

Succes!

als je iets van de proviron wilt merken, zou ik persoonlijk voor 50 mg pdg gaan!!
dan wordt je keihard!!en dat is zo ganz toll!! ;)

Terug
Naar boven