falcon
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
falcon zei:Ja ok, als je het zo bekijkt zou het idd vanaf week 14 moeten beginnen...
Er zijn ondertussen dus 2 aanpassingen gemaakt:
dbol van 6 wkn -> 4 wkn
nakuur van wk 12-15 -> 14-17
Iedereen mee eens? Of nog meer opmerkingen?
Aangezien dit schema uit een van de sticky's komt, is het misschien handig om het daar ook te veranderen.....?
Als je last krijgt van veel vochtretentie zou ik er 25-50 mg proviron bij pakken. Dit verschilt nogal per persoon, ik zou bij deze doseringen zeker 50 mg proviron nodig hebben, maar misschien heb jij wel niets nodig.falcon zei:Het was in het begin al een keer genoemd....
what about proviron?
falcon zei:Met de dbol krijg je toch zowieso last van vochtretentie?
Een beetje vochtretentie is altijd wenselijk, meer vocht = meer kracht en een beetje aromatisering is goed voor de anabole processen.falcon zei:Hoe bedoel je, met de juiste middelen?
Met proviron erbij gedurende die periode? Of...?
Black Knight zei:Een beetje vochtretentie is altijd wenselijk, meer vocht = meer kracht en een beetje aromatisering is goed voor de anabole processen.
Proviron is een anti-aromatiseerder waardoor je dus minder vocht gaat vasthouden.
falcon zei:Ja, dat van proviron weet ik. Alleen ik vroeg me af of het een goed idee was om een anti aromatiseerder als proviron de gehele dbol periode te gebruiken, of dat andere opties beter zijn. Of vanaf een bepaald punt in de cycle, of...?
Ik weet van mezelf dat ik vrij makkelijk vocht vasthou en een 'plofkop' wil ik liever vermijden als het kan! Haha....
Testo zei:Ik zou het zelf NA de dbol want het schijnt elkaar ook nog eens tegen te werken.
Misschien zou je dan beter femara of liquidex kunnen gebruiken.

falcon zei:Ok, dus wat hebben we nu:
Kuur:
Week 1-10 : 250 mg Test Enth /EW
Week 1-10 : 200 mg Deca /EW
Week 1-6 : 30 mg D-bol /ED
Week 3-10: 25 mg proviron /ED
In geval van ongewenste verschijnselen :Week ? -10 : 20 mg Nolva /ED
Nakuur:
Week 14-17 : 25 mg Nolva /ED of 75 mg Clomid /ED
Akkoord?