MuscleMeat

heel moe

koenbrissa

Novice
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
61kg
Vetpercentage
6%
hey allemaal

ik ben de laatste tijd heel moe ik dan de laatste week heel vroeg gaan slapen en nog heb ik niets van fut in mijn.
wat zou hier van de oorzaak zijn of wat kan ik er aan doen?
ik ga om 10u slapen en sta op om 6u dan eet ik mijn havermout en neem mulivitaminen en magnesium.
en ik train om de andere dag dus 3/4 keer per week +- 2u.

het moe zijn heeft effect op mijn trainingen dus wil ik er graag een oplossing op vinden.
(ik drink de hele dag koffie en meen voor het trainen een pre workout)

Pfeiffer zou kunnen.
Keelontsteking gehad toevallig?
Bloedwaardes ff laten testen kan geen kwaad

hey allemaal

ik ben de laatste tijd heel moe ik dan de laatste week heel vroeg gaan slapen en nog heb ik niets van fut in mijn.
wat zou hier van de oorzaak zijn of wat kan ik er aan doen?
ik ga om 10u slapen en sta op om 6u dan eet ik mijn havermout en neem mulivitaminen en magnesium.
en ik train om de andere dag dus 3/4 keer per week +- 2u.

het moe zijn heeft effect op mijn trainingen dus wil ik er graag een oplossing op vinden.
(ik drink de hele dag koffie en meen voor het trainen een pre workout)

Je lichaam raakt gewend aan de cafeïne ;)
Welkom bij de cafeïne crush.

Anders ga je even naar de dokter trouwens ;)

• Topic Starter Topic Starter
bedankt ja ik moet mijn bloed is dringend laten onder zoeken is nodig

Eens proberen stoppen met caffeine te gebruiken. Kan iets meer dan een week duren vooraleer je terug de oude bent en misschien de eerste dagen hoofdpijn.

Stoppen met koffie en die preworkout rotzooi, daar krijg je energypieken van.

Je zou kunnen proberen om wat nieuwe dingen te gaan doen zodat je meer nieuwe prikkels krijgt. Als je elke dag hetzelfde ritme met dezelfde dingen aanhoud kan dat gaan vervelen. Ik heb zelf ook veel last gehad van vermoeidheid, maar dat komt bij mij eerder omdat ik slecht slaap. Ben jij toevallig ook al moe als je wakker word?

Wat ik doe is guarana tabletten nemen, bij mij helpt het. Verder zou je kunnen denken dat je eigenlijk wél veel energie hebt, omdat je met je gedachten je gemoedstoestand en je motivatie kan veranderen. Ook dat helpt beter dan verwacht :)

Je zou kunnen proberen om wat nieuwe dingen te gaan doen zodat je meer nieuwe prikkels krijgt. Als je elke dag hetzelfde ritme met dezelfde dingen aanhoud kan dat gaan vervelen. Ik heb zelf ook veel last gehad van vermoeidheid, maar dat komt bij mij eerder omdat ik slecht slaap. Ben jij toevallig ook al moe als je wakker word?

Wat ik doe is guarana tabletten nemen, bij mij helpt het. Verder zou je kunnen denken dat je eigenlijk wél veel energie hebt, omdat je met je gedachten je gemoedstoestand en je motivatie kan veranderen. Ook dat helpt beter dan verwacht :)

bedankt ik zal het eens proberen.
ik geraak moeilijk uit mijn bed(6u) maar tegen dat ik om mijn werk ben(8u) ben ik heel actief heel opgefokt enzo..
maar om 12.30u na het eten licht het stil ben ik ineens heel moe en kom ik niet meer verder.

ik geraak moeilijk uit mijn bed(6u) maar tegen dat ik om mijn werk ben(8u) ben ik heel actief heel opgefokt enzo..
maar om 12.30u na het eten licht het stil ben ik ineens heel moe en kom ik niet meer verder.
Je bent vast gewoon opgefokt omdat je op cafeïne teert, en je kan vast meer uit je voeding halen.

Eet je 3 grotere maaltijden op een dag? Want klinkt alsof je maaltijd om half 1 gewoon verhoudingsgewijs te groot is, waardoor je inkakt

Je bent vast gewoon opgefokt omdat je op cafeïne teert, en je kan vast meer uit je voeding halen.

Eet je 3 grotere maaltijden op een dag? Want klinkt alsof je maaltijd om half 1 gewoon verhoudingsgewijs te groot is, waardoor je inkakt

nee ik eet 6keer om 06.30u 10u 12u 14u 19u 22u
en elke maaltijd is 500kcal -+

Ijzertekort?

Ik heb er ook al een hele tijd last van. Dacht eerst aan D3, maar dat hielp maar een beetje. Ik lees mee

Heb ik ook maar dat komt doordat ik klierkoorts heb. Het ergste is wel al voorbij maar het moe zijn blijft.

Ik ga met Patricia mee, ik zou eens je voeding analyseren. Wat eet je bij de lunch? Brood misschien?

Brood

Probeer eens een tijdje stoppen met brood en andere glutenhoudende producten. Als je last van gluten intolerantie hebt of allergie kan je erg uitgeput raken.
En vergeet 'brood daar zit wat in'.
Suc6

Terug
Naar boven