MuscleMeat

heel slecht slapen ? tren??

muscle rico

Dutch Bodybuilder
Waardering
24
Lengte
1m75
Massa
96kg
Vetpercentage
10%
he bbers, zit sinds 3 dagen aan de test p mast p en tren a en heb al 3 dagen zowat niet geslapen pfff ben alleen maar aant draaien klotezooi, slaap half met de vaagste dromen ,komt dit door tren ?? houdt dit aan of moet ik er gewoon aan wennen ???

Tren A zal wss wel de oorzaak zijn :D
FF doorbijten?

Wat veel bodybuilders gebruiken om in slaap te komen tijdens de kuur is GHB, ook bevorderd dit de groeihormonen in de slaap.

Maar raad het je wel af ivm hoog verslavingsrisico...

• Topic Starter Topic Starter
ghb komt er bij mij niet in ! ben bodybuilder geen drugs gebruiker ???

Door ghb heb je geen normale slaap. Dus je lichaam rust dan niet zoals het hoort. Is echt dom als je dat doet.

Regel wat zopiclone of een benzo en neem deze af en toe zodat je toch wat slaap pakt.

ik neem standaard melatonine savonds, werkt prima en tijdens me kuur gewoon 5 tot 10 tabs en je slaapt goed !
wel af en toe wakker in een zwembad maar daar is tren de schuldige van :D

• Topic Starter Topic Starter
denk dat ik die tren a eruit gooi dit is niks voor mij ! ik wil zwaar kuren en knallen maar ik wil me wel lekker voelen en geloof me na 3dagen niet slapen wordt je niet bepaald vrolijk .

zit nu op test p 150mg
mast p 150mg
tren a 100mg

die tren neem ik niet meer, heb geen zin in slaap tabletten etc, wat is een goeie om de tren te vervangen ?? npp mischien ? kom met ideen aub , zat ook aan igf te denken . de laatste 4 weken neem ik zoizo ook winny.

alle hulp is welkom .

15mg Zopiclon voor het slapen gaan, maar er geen feest van, want word de werking minder, ook met alcohol
dan moet je er wel 50mg oxa bij nemen. voor uurtje of 6 rust.

Cheers mister Cyp.

:DBully

denk dat ik die tren a eruit gooi dit is niks voor mij ! ik wil zwaar kuren en knallen maar ik wil me wel lekker voelen en geloof me na 3dagen niet slapen wordt je niet bepaald vrolijk .

zit nu op test p 150mg
mast p 150mg
tren a 100mg

die tren neem ik niet meer, heb geen zin in slaap tabletten etc, wat is een goeie om de tren te vervangen ?? npp mischien ? kom met ideen aub , zat ook aan igf te denken . de laatste 4 weken neem ik zoizo ook winny.

alle hulp is welkom .

doe is tren op 50mg dan?
100mg ED is toch wel best veel.. tren en slecht slapen gaat bij sommige (helaas) hand in hand, had je kunnen weten he.

doe is tren op 50mg dan?
100mg ED is toch wel best veel.. tren en slecht slapen gaat bij sommige (helaas) hand in hand, had je kunnen weten he.

ik ben het met kix eens, het word gedurende kuur minder. teminste dat is mijn ervaring... ik weet niet of andere dat ook ervaren hebben.

doe is tren op 50mg dan?

ik ben het met kix eens, het word gedurende kuur minder. teminste dat is mijn ervaring... ik weet niet of andere dat ook ervaren hebben.

Sorry maar Tren Ace zet je gewoon 225mg eod, voor een goeie werking. Bijwerkingen horen daar bij wat je ook beleeft.

Laag dorseren is net als een zoetdropje nemen voor je keel ipv goede hoestbonbon.

Terug
Naar boven