AndroidHealthClinic

Heikki Aarts

Zag ze net op BB.com :thumbs:

Kijk zijn rug man!!!

Echt heeeel mooi en KURKdroog.

Ik heb die foto van zijn double biceps in deventer eens ingesteld als mijn buroachtergrond. Maar wat zie ik.................DIKKE VETTE GYNO SCHIJVEN :(

Met recht een trotse vader. Wel jammer van de gyno.

Ziet er zeer goed uit!

Op bb.com forum hadden ze het ook al over gyno, waar het volgende op werd gezegd door 1 van de mods: everyone is a freaking MD on this site. His nipples are hard... it's not FVCKING GYNO. Damn, as soon as anyone sees nipples that are bigger than a dime and aren't smooth they start yelling gyno. Seriously, you all aren't fvcking Doctor's... don't open your mouths about a subject that you have no concept of.

Hmm.

Ook al heeft tie gyno, je kunt er vaak niks aan doen, ik heb het van nature en vele board members ook. Weghalen kost heel wat pegels.

leuke fysiek...

tjonge tjonge....

Ziet er goed uit inderdaad :)

Moontribe zei:
Ziet er zeer goed uit!

Op bb.com forum hadden ze het ook al over gyno, waar het volgende op werd gezegd door 1 van de mods: everyone is a freaking MD on this site. His nipples are hard... it's not FVCKING GYNO. Damn, as soon as anyone sees nipples that are bigger than a dime and aren't smooth they start yelling gyno. Seriously, you all aren't fvcking Doctor's... don't open your mouths about a subject that you have no concept of.

Hmm.

Je kunt ook nog harde tepels krijgen als je gyno hebt hoor. Ik vind dat echt wel op gyno lijken, maar dat maakt verder niet uit, hij ziet er super uit, repect.

Ziet er zeker super uit :)

persoonlijk vind ik zijn trapz relatief zwak..

[Abeelding niet meer beschikbaar]

hij is wel nogal a-symetrisch of zou het aan de pose liggen? (biceps)

foto is wel iets van rechts genomen, zodat zijn rechter arm dichterbij is, en die tattoo van links helpt ook niet echt.

den_dimi zei:
persoonlijk vind ik zijn trapz relatief zwak..

[Abeelding niet meer beschikbaar]

mwah... ik wil ook wel zulke zwakke traps :)

(om eerlijk te zijn vind ik te grote traps helemaal niet mooi, dus persoonlijk zie ik ze liever iets onder- dan overontwikkeld)

Grote gast :cool:
Is trouwens behoorlijk gegroeid als ik foto's van uden 2002 vergelijk met deventer 2004.
Aardig verschil in 2 jaar.

érg droog wel...

Droog.. maar vind het geen mooi fysiek.

Terug
Naar boven