Fitness Seller

Heikki Aarts

Heikki is gewoon zwaar de man...

Als iemand respect verdient is het deze jongen wel want hij is van ver gekomen en doet en laat alles voor zijn sport. En toch zijn er weer van die zieligerds die gaan zeiken over gyno....jongens zie zelf eerst maar eens zover te komen als deze jongen voordat je commentaar geeft...
En idd is dit een van de sterkste jongens in het veld..hoe ik dat weet...jarenlange trainings ervaring met heikki-power!!!

heikki true champ!! :thumbs:

2e jaar wedstrijden pas?? respect zeg. Hij staat echt krukdroog! Maar franky, nou ben ik wel een beetje benieuwd naar wat krachtstats van hem.

260kg squat
bank van 220kg
front squat losse stang 160kg
deadlift van 270kg
schuin dumbbell press met 75 kg dumbbells (als er zwaarder was zou hij ze nog pakken ook)
preacher curl 100kg

en setjes maken van 6-8 herhalingen; niet 1RM

heftig :D

What the **** dat is echt nog eens veel kracht ja... respect voor die kerel en hij ziet er ook goed uit!

greetz,
Ron

Wat is er met deze bodybuilder gebeurd? Ik hoor / lees tegenwoordig niets meer over deze reus ?

Ben gewoon benieuwd.

Mega Bump

noem je al Aarts met je achternaam, geven je ouders je ook nog eens een metro-voornaam.

Ik heb deze gigant ooit zien trainen en ben benieuwd of hij in alle stilte aan het trainen is voor een wedstrijd. Iemand nieuws ?

Terug
Naar boven