Fitness Seller

Heikki Aarts

Johny zei:
Je kunt ook nog harde tepels krijgen als je gyno hebt hoor. Ik vind dat echt wel op gyno lijken, maar dat maakt verder niet uit, hij ziet er super uit, repect.

Agree, ik vind ook dat het heel erg op gyno lijkt als het geen gyno is. Verder grote maten en erg droog maar ik vind zijn fysiek ook niet mooi.

Zodra 1 schaap over de dam is...begint iedereen hem af te kraken :D

Heikki is een supertalent en bovendien volgens mij de sterkste bodybuilder van zijn leeftijd in Nederland. Hij heeft natuurlijk wat puntjes die beter kunnen, maar vergeet niet dat ie 2 jaar geleden voor het eerst op het podium stond. Dit was pas zijn tweede echte wedstrijdvoorbereidingsperiode!

Nog wat over gyno: ik vind het zo zielig als mensen heel blij zijn dat op te merken. Gyno heeft niets te maken met de hoeveelheid die je gebruikt, sommige zijn er gevoelig voor en andere niet. Waarom weghalen veel pegels zou kosten is me ook een raadsel, als je er last van hebt stuurt je huisarts je naar de chirurg en die haalt het weg, zo simpel is dat. Hoe ik daar zo bij kom? Uit eigen ervaring.

Ik geloof niet dat ik ook meer IETS gezegd heb over het gebruiken van het een of ander, laat staan over de hoeveelheid...

Zeg alleen dat het jammer is, omdat het niet mooi is.

Las net een stuk over hem in de FLEX, t*ring wat is hij sterk!! Zal het nog ver gaan schoppen, ik ben benieuwd.

1 ding weet ik wel. Ik neem geen band als tattoo op mn andere arm.. ziet er niet uit bij de pose. Wel mooi fysiek :)

die man heeft wel ERRUG veel last van gyno IMO, wat problemen gehad met as of zo?

Laatst bewerkt door een moderator:
fromamsterdam zei:
Heikki is een supertalent en bovendien volgens mij de sterkste bodybuilder van zijn leeftijd in Nederland. Hij heeft natuurlijk wat puntjes die beter kunnen, maar vergeet niet dat ie 2 jaar geleden voor het eerst op het podium stond. Dit was pas zijn tweede echte wedstrijdvoorbereidingsperiode!

Nog wat over gyno: ik vind het zo zielig als mensen heel blij zijn dat op te merken. Gyno heeft niets te maken met de hoeveelheid die je gebruikt, sommige zijn er gevoelig voor en andere niet. Waarom weghalen veel pegels zou kosten is me ook een raadsel, als je er last van hebt stuurt je huisarts je naar de chirurg en die haalt het weg, zo simpel is dat. Hoe ik daar zo bij kom? Uit eigen ervaring.

in deventer de hardste van die dag, echt een mooi fysiek heeft die en hij was in supershape.. mbt. gyno , ja bodybuilding is een visuele sport, het valt dus wel op en jury's geven er minpunten voor, het kan al van een beetje dboll komen of zelfs in de pubertijd, maar als serieuze athleet vind ik dat je het moet laten weghalen omdat het je punten kan kosten. overigens wordt het vaak niet vergoed door het ziekenfonds meer, het is een cosmetische operatie en die mag je zelf betalen tegenwoordig. het ziekenfonds is niet meer zoals vroeger harry..

misschien wel :D

Terug
Naar boven