Fitness Seller

Hele tijd honger

beginnertje123

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
62kg
Hallo,

Ik ben nu al een paar weken met veel eten en dumbbells bezig, en kom steeds meer aan. :)

Alleen het probleem is dus dat ik om het uur honger heb en een zere buik heb. Ik heb een goed eetschema dus daar zal het niet aan liggen. Weet iemand of dit normaal is? En moet ik dan juist gaan eten?

Dit is wat ik nu eet

's ochtends: 7:30 cornflakes met melk
9:30 2 muslirepen
11:30 4 boterhammen met kipfilet, melk
14:00 banaan, melk
16:30 2 aardappelen, vlees, veel groente en veel vla
19:00 banaan/appel
21:00 eiwit i85 shake
23:00 200g kwark en daarna slapen

cornflakes, fruit en mueslirepen zijn over het algemeen simpele carbs.
Complexe carbs, zoals volkorenbrood, zilvervlies rijst e.d. vullen beter omdat het je lichaam meer tijd kost om ze te verteren. Geen wit brood eten dus.

Ook vult eiwit beter dan vetten en koolhydraten, dus misschien meer eiwitten eten.

Face it, het is een sport waarbij je honger lijdt. Zelfs tijdens een zware bulk ben ik nooit verzadigd. Wat ik doe is van alle prodcuten het laagste in caloriën zoeken, zodat ik grotere hoeveelheden kan eten.

keihard eten danmaar zou ik zeggen,

15j 1m82 60kg

wees niet bang om flink te bulken

Je bedoeling is goed, maar je neemt teveel snelle koolhydraten en te weinig langzame/complexe. Probeer eens wat meer van die laatste toe te voegen in je dieet. Het nadeel van snelle koolhydraten is dat je een piek van energie krijgt en daarna heel snel weer zonder zit.

En ja, die rommelende maag, da's vervelend haha, heb ik ook de hele dag last van, hoeveel ik ook eet. Succes kerel :)

• Topic Starter Topic Starter
cornflakes, fruit en mueslirepen zijn over het algemeen simpele carbs.
Complexe carbs, zoals volkorenbrood, zilvervlies rijst e.d. vullen beter omdat het je lichaam meer tijd kost om ze te verteren. Geen wit brood eten dus.

Ook vult eiwit beter dan vetten en koolhydraten, dus misschien meer eiwitten eten.

Waar zitten dan veel eiwitten in?

---------- Post toegevoegd Tue 14 Feb 2012 om 17:23 ----------

Je bedoeling is goed, maar je neemt teveel snelle koolhydraten en te weinig langzame/complexe. Probeer eens wat meer van die laatste toe te voegen in je dieet. Het nadeel van snelle koolhydraten is dat je een piek van energie krijgt en daarna heel snel weer zonder zit.

En ja, die rommelende maag, da's vervelend haha, heb ik ook de hele dag last van, hoeveel ik ook eet. Succes kerel :)

Wat bedoel je met die laatste? Kwark?

Probeer minder vloeibare voeding aan je schema toe te voege zoals en brood enzo..

Veel meer brood ;) of gwn andere dingen, als je echt hard wilt bulken ;D

Terug
Naar boven