MuscleMeat

Helemaal nieuw

squasher5266

Novice
Waardering
0
Hey iedereen, ik ben nieuw op dit forum en ik zou graag wat info willen hebben. Maar ik heb nog nooit 'getraind' maar nu ben ik 16, en wil ik toch mij lichaam wat breder zien, niet zoals die echte bodybuolders type (sorry, gewoon mijn smaak niet) maar gewoon een goed gevormd lichaam. Mijn tweede probleem is dat ik niets van die termen ken van bijvoorbeeld 'reps'. Ik doe squash dus ik train mijn benen iets minder dan mijn bovenlichaam. Ik wil eigenlijk alles een beetje aan de bovenkant: borst, buik, armen, nek, en last but not least: de rug. Ik zet er speciaal de rug bij omdat ik groot ben:1.95m en weeg 70 kg. Ik train nu pompen, en sit-ups. Mijn vader heeft ook gezegd als je eiwit drinkt dat het helpt tijdens het trainen om spiermassa te kweken, is dit waar? En ten laatste, ik wil geen producten slikken om breder te worden, liever wat langer werken dan met pillen beginnen. Is er iemand die nog een effectief schema ofzo heeft?

Alvast Bedankt!

:wave:
Je lijkt een flinke ecto 70 kg bij 1.95, snel metabolisme en fanatiek squasher? Zou wel eens slecht kunnen zijn voor het winnen van spiermassa.
Wees gerust zo snel zal je er niet gaan uitzien als een real bodybuilder:)
whey shakes helpen inderdaad op catabole momenten zoals tijdens en na de training en smorgens. Met enkel pompen en situps ga je amper iets bereiken. Het forum heeft alle informatie van A tot Z ingedeeld per categorie. Eet dagelijks 5 maal en zeker en vast genoeg.
Begin met een full body schema 3 maal per week. Tussendoor kan je, aangezien je een squasher bent, je squashen voortzetten(lijkt mij wel nadelig voor je spierherstel) is toch wel iets intensief vind ik.
Lees de stickies simpelweg op DBB forum hier, schemas zijn er zat en allerhande info.

wees gerust als je van 70kg vertrekt bij 1m95, mag je 2 jaar lang lekker naturel knallen en je zal zeker niet te breed zijn.
Goed eten en 3-4 keer in de week aan de gewichten. Geen tijd verliezen met pompen en sit-ups, als je daar van groeit, heb je supergenen, dus wellicht niet. En diep van binnen wil je toch een beest worden :D

:cool:
wees gerust als je van 70kg vertrekt bij 1m95, mag je 2 jaar lang lekker naturel knallen en je zal zeker niet te breed zijn.
Goed eten en 3-4 keer in de week aan de gewichten. Geen tijd verliezen met pompen en sit-ups, als je daar van groeit, heb je supergenen, dus wellicht niet. En diep van binnen wil je toch een beest worden :D

iedereen wil diep van binnen een beest worden mate:D

Terug
Naar boven