MuscleMeat

help bcaa!

Ik gebruik al jaren Xtend, maar die van XXL Nutrition schijnt ook erg goed te zijn.

weet iemand missgien welke bcaa en aminozuren goed zijn?

heb tot nu toe niks gebruikt van die 2 vandaar iemand 2 goede producten?

dankje!

Ik neem aan dat je het merk bedoeld? De amino's en BCAA's en amino's zijn een gegeven, gaat om de verhoudingen.

Volgens mij maakt het niet zoveel uit welke je neemt Xtend of XXL nutrition.
Zelf gebruik ik de laatste vanwege service, dosering en prijs. Ook heb je keuze uit EAS voor de bulk of Recovery Formula voor de cut.

Maar nogmaals...denk dat het op zich niet veel scheelt!

Overigens....wat moet je merken dan?
Ze verkorte je katabole staat en helpen mee aan de spieropbouw, maar alleen amino's daar merk je niet veel van hoor.

Laatst bewerkt:
Essential Amino Stack is zonder twijfel het beste op dat gebied :thumbs:
Omdat?
Er zijn genoeg amino stacks, je kunt mij niet wijs maken dat je alles hebt geprobeerd.

En yep de verhouding is belangrijk:
2:1:1 => l-Leucine:l-Isoleucine:l-Valine.

Verder merk ik wel degelijk behoorlijk wat verschil tussen het niet innemen en wel innemen van aminozuren (voor/tijdens/na) training.
Herstel is veel sneller en meer energie.

• Topic Starter Topic Starter
Ik neem aan dat je het merk bedoeld? De amino's en BCAA's en amino's zijn een gegeven, gaat om de verhoudingen.

Volgens mij maakt het niet zoveel uit welke je neemt Xtend of XXL nutrition.
Zelf gebruik ik de laatste vanwege service, dosering en prijs. Ook heb je keuze uit EAS voor de bulk of Recovery Formula voor de cut.

Maar nogmaals...denk dat het op zich niet veel scheelt!

Overigens....wat moet je merken dan?
Ze verkorte je katabole staat en helpen mee aan de spieropbouw, maar alleen amino's daar merk je niet veel van hoor.

ja ik bedoelde de merk, daarlijk haal ik iets wat totaaal geen nut heeft.

als het om merk gaat kijk is bij de boardsponsors, xxl heeft de EAS en body&fitshop de Magic EAA

essentiele aminozuren is IMO ook een van de beste supps!
zeker de moeite waard

Terug
Naar boven