Fitness Seller

help hoe te bulken voor skinny mensen zonder aanleg voor vet

bulke

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
61kg
Vetpercentage
3%
Hallo ik ben steffano 21 jaar
En ik probeer te bulken aantekomen om daarna echt aan definitie te trainen ik ben zelf 1.70 m lang en maar 61 kg licht train 3x in de week
Mijn normale eetpatroon is sochtends 2 plakken brood 1e pauze om half 10 4 plakken brood en half 1 pauze weer 4 plakken brood en dan tegen 5 uur half 6 warm eten 2 borden en heb al verschijden wheight gain shakes geprobeerd en dan sochtenda vroeg tijdens nr werk rijden 1 te drinken en savonds voor slapen maar ik kom niks aan heeft dit te maken met te actief werk (werk in de bouw ) of toch te weinig eten kan iemand me A.U.B. helpen met gaining weight

Greets steff

Probeer eens fatsoenlijke zinnen te maken.

Je eet te weinig. Als je niet aankomt, eet je gewoon te weinig.
Reken uit wat je onderhoud is en ga daar zo'n 500 kcal boven zitten.
Je zegt in je titel ''zonder aanleg voor vet'', dat lijkt me sterk.

Als je niet zwaarder wordt moet je meer eten.

Wat voor werk doe je?

Meer eten en kort trainen.
Hoe langer een ecto zo als jou traint hoe meer spiermassa hij verbrand.
Hou het op je compound oefeningen met een enkele isolatie oefening erbij.
Maximaal 1uur trainen achter elkaar.

Wat

Betreft compound mee eens, waardoor je niet lang traint, maar met je eerste zin ben ik het niet eens.

Spiermassa verbrand je echt niet zo maar. Zeker niet als je genoeg proteïne binnen krijgt.

Elke dag naar mac:fries:

• Topic Starter Topic Starter
1 inderdaad sorry voor de zinnen.
En ik ben een leek in al de termen waar jullie het over hebben .
Kort samengevat meer maar dan ook veel meer eten ,en minder trainen ??

Greets

Iedere dag een pak volle melk en chocomel naar binnen werken voor de ekte gainz

Ik zie geen vermelding of je in je training ook cardio doet. Eventueel cardio minderen indien het excessief is. 10 boterhammen + avondeten (ook al 2 borden) is niet per sé veel in kcals.

Bereken je onderhoud, zorg dat je daar boven zit qua kcal intake. En streef naar voldoende vetten en eiwitten. Waarschijnlijk zul je zien dat je in combinatie met je werk, trainen en huidige dieet het nu lang niet haalt. Shakes voegen dan bijv. ook niets toe, indien de totale kcals het niet behalen.

Easy kcals, denk aan noten, avocado, volle melk, volle kwark, olijfolie, etc.

• Topic Starter Topic Starter
Oke duidelijk
ik doe niet aan cardio , soms voor opwarmen maar geen intensief cardio ofz .enigste intensiviteit? Zal zijn op mn werk electricieen zijnde in de bouw .
Maar als ik dus iets zoeter zou eten zoals chocopasta op brood i.p.v. kaas , vis of vleeswaren dan zou dat al helpen alles uitgerekend over de hele dag zou ik op 2200 kcal zitten volgens de kcal teller App .
Maar als ik er weight shakes aan toevoeg dan zit ik op 3 a 4000 kcal dan zou ik genoeg hebben neem ik aan ??. Maar mijn vraag dan ook nog is

Wanneer is het slim om een shake aan mijn dagelijkse behoefte bijtevullen s ochtend en savonds of voor eten na eten wanneer is je lichaam het meest nodig . En moet ik dan veel minder kracht training doen of helemaal niet meer trainen ?
Hier heb ik dus geen verstand van

Greets

Terug
Naar boven