AndroidHealthClinic

help me aub?

  • Topic starter Tdog
  • Startdatum
  • Reacties 23
  • Weergaven 2K
  • Volgers 6

Bezoekers in dit topic

1gr eiwit is 4 kcal
1gram vet is 9 kcal
 
1gr eiwit is 4 kcal
1gram vet is 9 kcal
bedankt voor de uitleg.

---------- Post toegevoegd Tue 9 Oct 2012 om 01:57 ----------

iedereen bedankt voor de feedback!!! en waar moet je precies die eiwitten vandaan halen kippewit en shakes zeker? en die vetten waar haal je dat precies vandaan? en koolhydraten waar zit dat precies in pasta en brood en aardappelen? kan er iemand een voedingsschemavoor mij maken vooral gebaseerd op brood en kippewit (sneedjes) is gemakkelijk voor mij om te eten met inachtneming dat ik pas om 14 uur opsta dan fitness en rond 18:00 en/of 19:00 ga boksen en kickboksen om dan daarna te gaan werken tot 06:00. als ik zo eens kijk in dat tabel zie ik dat als ik bv. 1000gram kippewit (sneedjes, beleg) zou eten dan kom ik op 168gram qua eiwitten en 93 gram vetten dat ziet er al goed uit maar waar haal ik dan die koolhydraten vandaan? brood of pasta? maar daar zit dan ook weer wat eiwit enz in? en hoeveel gram is 1 sneedje brood ongeveer? ook moet je je fitness en kickboks meerekenen in je voedingsschema? 3500 heb ik nodig om te gainen. dus als ik 3500 kcal eet ga ik aankomen maar als ik een fitnessworkout doe dan verdoe ik terug vb 800kcal dan ga boksen en kickboksen dan verdoe ik terug 1000 kcal. moet je dan niet die 3500+800+1000 gaan doen wat dan komt op bv : 5300 kcal/dag en dan kom ik pas aan?
 
Laatst bewerkt:
in bijna alle voedingsmiddelen zitten alle drie van het een meer dan van het ander.

eiwit rijke produkten:
mager vlees- witte vis(kabeljauw, tilapia, ...) -kip/kalkoen...
kwark- hüttenkase- melk....

goede vetten
vette vis(zalm, haring, paling,makreel...)
avocado
noten alle soorten (ongezouten, niet gebrand= rauwe noten)
olijf olie

KH
brinta- havermout
volkoren brood
volkoren pasta- zilvervlies rijst
fruit
 
Ik ben 24 jaar, 74kg, ongeveer 180cm train al 5 jaar maar niet goed. daarmee bedoel ik niet zoals het hoort en ik wil daar nu verandering in brengen. ik zou graag hulp willen bij het samenstellen van een voedingsschema/trainingsschema/suplementenschema en beginnen trainen zoals het hoort zodat ik niet telkens men spieren terug afbreek door te overtrainen enz... ik ga altijd tot failure met elke set en met elke oef, ga hoog in volume en oefeningen ook. Heb hier al uren rondgelezen en heb gelezen dat het niet goed is om telkens tot failure te gaan want dan breek je je spieren af enz... is bij mij het telkens het geval. daarom dat ik nu een deftig voedingsschema wil met alle suplementen die je nodig hebt om te herstellen en te groeien. ik ga nu ook 4a5 keer gaan boksen (1st week) maar wil toch blijven fitnessn en massa en kracht behouden en opbouwen. als ik zo kijk naar de meeste boksers zijn die toch redelijk mager door al die cardio. ik overtrain me al door gewoon te fitnessn en dan nu nog eens die cardio erbij ik vrees om weg te smelten ik zoek in feite een goed trainingschema die perfect te combineren valt met kickboksen/boksen. Ik wil ook niet mijn fitnessdagen vervangen door kickboks die kickboks komt er gewoon bij als extra sport. maar ik weet niet wat te doen of hoe eraan te beginnen en zoek eigenlijk professionele hulp hierbij. de voedingsschemazal ik niet tot in alle puntjes kunnen volgen maar toch wel in grote lijnen. en dan die suplementen zullen ook al veel doen om mijn lichaam telkens te herstellen en te laten groeien en me energie te geven. momenteel neem ik niks. ik heb 2 weken geleden voor de eerste keer in 5jaar een deload week genomen en voelde me sterker de week erna maar nu 2 weken later terug kapot daarom vindt ik dat er verandering nodig is. Ik heb alleen geen flauw benul hoe eraan te beginnen en ik hoop echt dat er iemand me hierbij wilt helpen. ik zoek dus een trainingsschema voor massa en kracht maar toch ook enige droogte en daar zal die kickboks wel voor zorgen. Wat is het geheim om toch kracht en massa te hebben maar tegelijkertijd kunnen veel cardio doen vb boksen. een voorbeeld wat ik wil bereiken is Mike tyson. Die had kracht, massa en deed veel cardio door zijn boks. Die had wel 4 man om zijn trainingschema en voedingsschemate maken. ik wil gewoon allest goed doen nu want ik ben al 24 jaar en als ik er iets van wil maken van boksen dan moet ik wel hard gaan trainen maar ik wil tegelijktijd wel massa en kracht blijven opbouwen. de schema's die ik wel goed vond was : hst, hit, max-ot, upper/lower body, 12 week workout by lee hayward, german volume training, high tension training, high frequency training. maar welke is het beste te combineren met boksen? ik zal meestal direct voor of na men kickboks men bodybuildingschema moeten doen. daarom wil ik zeker ook een voedingsschemaen suplementen zodat ik niet men spieren afbreek maar opbouw en genoeg energie heb voor alles. (hoort in feite niet alleen bij de voeding mijn topic maarja...) wie kan en wilt er me hierbij helpen? ik weet ook niet juist hoeveel calorien ik verbruik met een kickboks/boks training ik vermoed rond de 800-1000 en ben van plan om dat van ma tot vrij te doen. 5x/week boksen en dan daarbij mijn bodybuildingschema voor massa en kracht. die hit training zal het wss niet worden omdat dat maar 1a2 keer is per week dat je moet trainen. Dat is te weinig voor mij. kan maximum 2 dagen niet gaan trainen want anders loop ik constant vies rond. die agressie moet eruit... niet dat ik een agressief persoon ben é! ver van zelf maar die fitness is men uitlaat daarom dat ik graag hard en steeds tot failure ga (Ben een rustig persoon hoor) waar ik volgens mij het beste van groei is veel volume en meerdere keren dezelfde spiergroep aanpakken in een week. ik deed vroeger 5x10 en 1 spiergroep op een dag en in de week en ik at dan ook heel veel. met als gevolg dat ik 86 kg woog en meer massa had maar ook teveel vet had en geraakte niet meer vooruit qua kracht. ik heb dan een ander schema genomen vanuit een fitnessboeksje met dropsets en supersets en rustsets van 15 seconden enz... en de sets en reps veranderen om de 2 weken en zo heb ik meer kracht gekregen maar men massa zou wel beter kunnen. ik voel me nu wel beter dan voorheen heb niet graag dat buiksje al heb ik dan wel veel meer massa dus is beter zoals ik nu ben. die max-ot schema ziet er wel goed uit. tot failure gaan maar weinig sets zodat je niet overtraint. die hst schema ook 3 keer elke spiergroep in de week maar niet tot failure gaan. Die german volume training ook door al die volume dat zal me ook wel goed doen denk ik. Die schema van lee hayward 12 weken ziet er ook goed uit verandert steeds qua sets en reps. ik weet niet welke trainingschema er het beste past bij een sport zoals boksen of hoe men week te gaan indelen. ik zal toch meestal zowel fitness als boksen moeten doen op dezelfde dagen. daarom zeker ook een voedingsschemaen suplementen nodig want men lichaam kan dat gewoon niet aan zoals ik nu bezig ben. ik overtrain me al met fitness dus nu nog boksen erbij... = overkill
Ik zoek in feite professionele begeleiding of iemand die hier toch allemaal veel verstand van heeft en zo me zou willen helpen hiermee. is echt frustrerend ik weet niet wat te doen of hoe eraan te beginnen. nog eens samenvatten. Ik zoek een voedingsschemamet alles van suplementen erbij dat je lichaam nodig heeft zodat je genoeg herstelt, een trainingschema gericht op massa en kracht en die samengaat men boksen. kijk naar mike tyson die stond massas goed qua kracht en massa maar en deed dan cardio via zen boks. hij had ook wel 4 man die zijn trainingschema en voedingsschemamaakte maar ik heb een heel forum hopelijk kan er iemand me hierbij helpen en me goede advies geven want ik weet niet hoe verder te trainen nu in de fitness en het is altijd beter met een doelstelling voor ogen te trainen. Ook zeggen ze in sommige schema's je mag hard trainen maar niet tot failure, jah... wat is dan hard? en wanneer wtrain je te licht? ik heb nu vrijdag met 110kg 7 keer gebenched tot failure. die 8ste was a 'no-go'. wat is dan het preciese gewicht dat je moet nemen om toch wel hard te trainen die niet tot failure is en ook nie te licht is? ik hoop dat er iemand met heel veel verstand van alles me wilt helpen. Als u nog niet in slaap bent gevallen tijdens dit te lezen gelieve dan een reactie te plaatsen als u me kunt helpen. Dankuwel.

:trollface:
 
Back
Naar boven