Fitness Seller

Help mijn vriendin om Mis(s) Nederland te worden!!! (en verdien karma)

Ik denk dat als je Florien een metamorfose geeft, je d'r best een paar keer zou kunnen bevredigen. Dus zij krijgt mijn stem.

DBC01 zei:
Oh er is nog iemand op dit forum die, als reactie op het laten stemmen op een gehandicapte vriendin, z'n geit vandaag gaat aanbieden ter stemming. Ik heb de naam nog niet onthuld om hem een afgang te besparen maar hij was ervan overtuigd dat als er op een gehandicapte gestemd kon worden, z'n geit ook in aanmerking kwam.

Kom maar uit de kast onbehouwen boer.

Ik vind het entertainment gehalte zo leuk wanneer je steeds weer de aandacht kan vestigen door je groter lettertype en je kunst om woorden te verdraaien .

maar ik ben een man van mijn woord . en als jij er als de moraalridder wil uitkomen om je mindere populariteit wat op te krikken jij je zin :)

zoals beloofd opa ,

jij mag erover gaan zoals je gevraagd had [Afbeelding niet meer beschikbaar]

*kusje van frieda * :kiss:

en kom nu maar op met botje :evil2:

Volgende keer schrijf ik dikgedrukt Arabisch in Arial Narrow voor je boerke.
Je houdt je niet aan je afspraak, het tonen van een geitenafbeelding is half werk. Herhaal maar eens wat je eerder hebt gezegd. Het was te schokkend om waar te zijn. Maar goed ik ga deze thread niet verdeer vervuilen met geiten-talk, mod(s) verwijder dit als het 't onderwerp verbuigt. Je blijft een ventje van laag allooi om gehandicapten te vergelijken met geiten en nu kruip je al half terug.

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen wederom bedankt voor het stemmen! Ik heb gisteravond de 2e karmaronde gedaan. Blijf AUB stemmen!!! Je kan elke dag opnieuw stemmen...

Zo gestemd, al vond ik die ene ook wel mooi.
Maargoed voor de goeie zaak maar he ;)

heb op je vriendin gestemd ;) ik wens ze nog veel succes met de miss verkiezing !

B@ss zei:
Iedereen wederom bedankt voor het stemmen! Ik heb gisteravond de 2e karmaronde gedaan. Blijf AUB stemmen!!! Je kan elke dag opnieuw stemmen...

Tot nu toe elke dag gestemd.. :) Hoop echt voor je dat ze gaat winnen!

Aha vandaag werkt het wel, kreeg eergisteren die rondjes en dat code-gedoe onderaan niet. ???

Bij deze, voted. :thumbs: Mooie meid.

Gestemd...morgen zal ik weer berichten dat ik heb gestemd;)

Ik zag net op GeensT dat ze die site ook gevonden hebben.... Inclusief je meisje .... dus nu krijgt ze waarschijnlijk nog meer stemmen :)

voila gestemd, mijn voorkeur zou sowieso naar haar uitgaan denk ik

• Topic Starter Topic Starter
Wederom bedankt voor het stemmen en de leuke reacties! Ik heb net weer een karmaronde gedaan (Y) Blijf AUB stemmen, ze moet echt in de finale komen!

Jaxx is still waiting for karma;)

Waarom staat het nu in het gare Hanenhok?

still waiting for karmaaa :p ;) :D succes man hoeveel stemmen heeft ze al

Puntje erbij :thumbup:

Mooie dame, zeker! Ik heb op haar gestemd dus. :)

Ze heeft een pittige uitstraling en een mooi gezicht. Ik vind haar op de foto's in de beginpost wel mooier dan op die pasfoto op de site.

ook gestemd, ook als ik niet wist dat het je vriendin was, had ik op haar gestemd

Terug
Naar boven