AndroidHealthClinic

help pls need info

Status
Niet open voor verdere reacties.

zyzzcunt

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
82kg
Vetpercentage
16%
hallo ik zal beginnen ik ben dus 19j kom van 110kg train nu 1 jaar en zit op 16-18% vet (82kg)

ik zou graag nog lager gaan en men voeding zit redelijk goed , cardio doe ik 3x 30 -45 mins per week
ik ben endomorf eve dat terzijde
ik blijf hangen nu al 1 maand op zelfde gewicht :/

ik ben geen rookie die gewoon gaat nemen enzo ik wil echt weten waarmee ik bezig ben
wat ik gebruik en voor wat enzovoort.

ik wil raad en liefst info over welke ik best zou nemen heb al gehoord dat clen zeer goed is ?
ik wil ook echt ni veel massa verliezen dus indien mogenlijk zelf wat gainen

danku bij voorbaat ,

clen is onzin en geen aas + je bent 19 en traint pas 1 jaar met hoge BF, ik zou wachten....

inb4 kaart

Pls go back to the misc.

Je naam zegt al meer dan genoeg en de kennis heb je ook totaal niet. Laat het lekker links liggen.

1. Je bent pas 19
2. Je zit te hoog in vet
3. Voeding zit redelijk goed? Dan zou je niet blijven hangen..
4. Je traint pas een jaar
5. Zyzz..

Je staat op 16/18% dan heb je echt geen clen nodig. Lukt het afvallen dan nog niet dan is je voeding niet goed. Clen is ook geen snoep. Als je dan niet precies weet waar je mee bezig bent kan het gevaarlijk zijn. Aangezien je er geen verstand van hebt zou ik er mooi van afblijven.

op jouw % is t nog easy om natty naar beneden te gaan gewoon kcal nr beneden en/of cardio opschroeven. Gewoon patient zijn en doorzetten tot de 10% kom je imo makkelijk namelijk.

op jouw % is t nog easy om natty naar beneden te gaan gewoon kcal nr beneden en/of cardio opschroeven. Gewoon patient zijn en doorzetten tot de 10% kom je imo makkelijk namelijk.

Nouja makkelijk.. Makkelijk zal het niet zijn maar je moet er ook wat voor over hebben.

Wat is dat toch met dat mensen geen moeite willen doen voor hun doel en denken dat aas meteen de oplossing is.

Weet je uberhaupt wel iets van voeding af?

Geen gebruik <20.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven