XXL Nutrition

HELP: Te gebruiken Supplementen

robertjan88

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
74kg
Vetpercentage
12%
Beste allemaal,

Sinds 3 maanden sport ik elke dag 1.5 uur.
De ene dag doe ik aan bodybuilding, de andere dag aan cardio.
Daarnaast doe ik elke dag nog 15-20 min buikspieren.

Ik ben 1,84 en 74kg (12,..% vet)

Nu ben ik 1.5 week geleden Whey Perfection gaan gebruiken om sneller mijn spieren op te bouwen en om extra gewicht te krijgen, maar schiet dit niet echt op (zie nog geen ECHT resultaat).

Ik hoorde dat ik in iedergeval een langzame eiwit moet gaan nemen naast het snelle whey perfection die ik vlak na de training neem.
Ook zou ik beter isolaat ipv whey perfection kunnen gebruiken na de training daar dit nog beter is.

Zou het dus handig zijn de perfection ff op te maken en vervolgens perfection Mix te kopen (met de langzame eiwitten) voor 's ochtends en 's avonds en isolaat voor direct naar de training? Of moet ik ook nog iets voor de training nemen. 4 shakes is mij namelijk TE veel van het goede. Kan ik dus ook 1.5 uur van te voren lekker kwark nemen?

En hoe werken wheightgainer nu eigenlijk tov de voorgenoemde producten (IK WIL GEEN CREATINE GEBRUIKEN)?

Ben op de Body en Fit site gaan kijken maar zie door de bomen het bos niet meer.
Alles lijkt op elkaar als je er geen verstand van hebt :p

HELP! ???

Laatst bewerkt:
Ik zou mij niet compleet blindstaren op supplementen. Tenminste, niet voordat je je voeding en je trainingssschema's voor elkaar hebt!

Kip, rijst, tonijn, kwark.. Eerst voedingsschema opstellen.. Hoe je dat moet doen kan je terugvinden in de voedingssectie :). Onderhoud berekenen, 300 tot 500 kcal daarboven gaan zitten om aan te komen. Na anderhalve week ga je idd nix merken nee. Deze sport heeft tijd nodig. Maw, jij hebt nog heel was leeswerk te doen ;)! Succes alvast!

• Topic Starter Topic Starter
Helaas heb ik hier niet genoeg tijd voor. Eet op dit ogenblik 's ochtends 500gr kwark (vetvrij) en 2-3 broodjes, 's middags 4 sandwitches en 's avonds een kant en klare stoommaaltijd van de appie (zalm of biefstuk).

Daarom gebruik ik dus supplementen. Ik werk en heb dus niet nog meer tijd voor snacks :D

Dus wat is nu aan te bevelen voor sneller grotere spieren en meer gewicht?

Thanks!

Lol ik werk 45 uur per week en eet en train gewoon wat ik kan.
Denk dat er niemand op dit forum zit die gewoon altijd vrij is en kan eten wanneer hij/zij wilt. Geen zin is wat anders als geen tijd.. Snel snel snel bestaat niet als je aan je fysiek werkt

Momenteel vakantiewerk van 8u smorgens tot half 5. Dan richting bouwwerf die bewoonbaar moet zijn tegen eind volgende week. Tussendoor leren voor mijn herexamens. En toch krijg ik mijn meals en workouts gepland ;). En dan zal ik nog lang niet degene zijn met het zwaarste leven ;). Niet te snel zeggen dat je iets niet kan. Als je het echt wilt, ga je een manier vinden. Zoniet, zal je eerder excuses vinden :).

Als je niet meer binnenkrijgt dan je verbruikt, ga je van je leve niet groeien. ETEN dus :). Verder zou ik die whey gewoon blijven nemen. Die gainers raad ik persoonlijk af, omdat de meeste suiker en vetbommetjes zijn (er zijn natuurlijk ook uitzonderingen). En je zegt zelf al dat je er geen verstand van hebt, dus eerst inlezen en voldoende begrijpen welke stapjes je moet doorlopen om aan te komen :). Stap 1 = stickies lezen in de voedingssectie.

• Topic Starter Topic Starter
Ok heb de stukken over voeding gelezen en ga hier meer op letten. Maar toch wil ik graag weten wat kan ik nu het beste gebruiken om nog net dat beetje extra voor elkaar te krijgen en dus net wat sneller in gewicht en spiermassa toe te nemen dan met alleen eten.

(Minimaal) 8 uur slaap per nacht pakken, kost je niets!

Terug
Naar boven