MuscleMeat

HELP! Tips bij mijn Bulk!

RenzoEngwerda

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
67kg
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal!
Ik zit met het welbekende probleem ''Moeilijk aankomen'' ben nu al een jaar intensief in de sportschool bezig en er is redelijk wat progressie. Ik heb een 'ecto' lichaamsbouw dus aankomen is al moeilijk voor mij. Ik heb nu een hele tijd nagedacht over een bulkschema om veel massa en gewicht aan te komen.

Wat vinden jullie van dit schema, en wat zouden jullie eraan veranderen?

Veel gewicht + Massa is mijn doel!

VOEDINGSSCHEMA
-----------------

08:00uur - Mammoth shake (3 scheppen/400 Ml Melk) + Brinta met yoghurt
09:00uur - 4 Boterhammen (kipfilet, pindakaas, tonijn, kaas)
10:00uur - 500 gr. Kwark + banaan
12:00uur - 4 boterhammen (kipfilet, pindakaas, tonijn, kaas)
14:00uur - 4 boterhammen (kipfilet, pindakaas, tonijn, kaas)
16:00uur - Brinta met yoghurt + ongezouten noten
17:00uur - tussendoortje (bamisoep, koek, fruit, groente)
19:00uur - avondeten (2x opscheppen) :aardappelen, rijst, pastas
20:00uur - Banaan
20:00/21:30uur - SPORTSCHOOL
21:30uur - Mammoth shake (3 scheppen/400Ml Melk)
22:30uur - 500 gr. kwark

* De gehele dag drink ik: Melk/Water
** Ik slaap van 22:30uur tot 7:30uur

Ik ben benieuwd naar jullie tips! Ben erg gemotiveerd en fitness is echt mijn passie aan het worden!

Heb met veel plezier gekeken hoe Phil Heath dit jaar de titel pakte!!

Wat ik uit kan maken van de verhoudingen ziet het er wel goed uit, al kan ik daar eerlijk gezegd niet heel veel over zeggen zonder concrete info. Verder eet je goed de hele dag door en gezonde producten! :thumbs:

Heb je dit al uitgeprobeerd of je het allemaal weg krijgt? Het is ook wel makkelijk om een globale schatting er bij te zeeten, hoe veel gram koolhydraten, eiwitten en vetten je dan op zo een dag binnen krijgt.

• Topic Starter Topic Starter
Dat is ook een probleem voor mij. Hoe kan ik dit het beste tellen? het aantal: Calorieeen, Vetten, Koolhydraten, Eiwitten.

Alvast bedankt!

Dat is ook een probleem voor mij. Hoe kan ik dit het beste tellen? het aantal: Calorieeen, Vetten, Koolhydraten, Eiwitten.

Alvast bedankt!

Uhm, draai de verpakking van het product om, en bekijk wat er per 100 gram in zit! Reken dat om naar de hoeveelheid die jij gebruikt, en tel het allemaal op. Het is vrij simpel! En als er op de verpakking geen voedingswaarde staan kun je op deze site kijken. Het kan verschillen per merk of producent, maar het gaat om een goede referentie. Een paar kcals meer of minder telt je lichaam ook niet. ;) Misschien dacht je het al, maar een keukenweegschaal is dus essentieel in een bodybuilders kitchen..

Succes!

Hartstikke bedankt!
Ik duik gelijk de keuken in om te tellen!

Maar wat ik nog graag wil weten, is dit voedingsschema om veel gewicht aan te komen? dat is namelijk mijn doel en prioriteit!

Alvast bedankt :d!

Terug
Naar boven