XXL Nutrition

Help! Zyzz-related

met poen verdienen bedoel ik RIJK ermee worden, dat wil jij natuurlijk niet naast je saaie kantoorbaan van 9u tot 5u ---------- Toegevoegd om 17:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:22 ---------- Ik heb een youtube account samen met Deko (youtuber) elke Zyzz video heeft miljoenen views. je verdient er niks mee ;)

Uhmm... Bascross werkt op wallstreet hoor..

191.jpg

met poen verdienen bedoel ik RIJK ermee worden, dat wil jij natuurlijk niet naast je saaie kantoorbaan van 9u tot 5u

---------- Toegevoegd om 17:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:22 ----------

Ik heb een youtube account samen met Deko (youtuber) elke Zyzz video heeft miljoenen views. je verdient er niks mee ;)

copyrights?

je mag wel een video maken dat je over hem lult. en dat casht gewoon echtwel

met poen verdienen bedoel ik RIJK ermee worden, dat wil jij natuurlijk niet naast je saaie kantoorbaan van 9u tot 5u

---------- Toegevoegd om 17:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:22 ----------

Ik heb een youtube account samen met Deko (youtuber) elke Zyzz video heeft miljoenen views. je verdient er niks mee ;)

Copyright hè, heb je bij kleding ook als je zyzz related merch gaat verkopen.

• Topic Starter Topic Starter

heb het al geprobeerd, heb alles al geprobeerd. maar je kan nou eenmaal niet direct met FB company in contact komen. apart... anders kon ik me verhaal doen maar er is geen contact te krijgen met FB zelf

---------- Toegevoegd om 18:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:28 ----------

copyrights?

je mag wel een video maken dat je over hem lult. en dat casht gewoon echtwel

Ik volg je niet helemaal? er is geen copyright van Zyzz.

Mattie ik heb connecties met Mark Zuckerberg, ik fix jou die en dan doe jij wat voor mij... cappuccino?

OP's ambitie is aandoenlijk

sukkel! met zoveel likes had je een paar van je eigen youtube videos kunnen posten en keihard kunnen cashen, waarom een andere koekwaus vertrouwen die je niet echt kent?

Er zijn wel betere manieren om met die pagina geld te verdienen.

Maargoed, behoorlijk kut OP.

Facebook reageert zeker niet?

Het enige wat je kunt doen is op een missie gaan en hem opzoeken.

maxresdefault.jpg

wees geen verdrietige vagina

To much clen brah

• Topic Starter Topic Starter
Er zijn wel betere manieren om met die pagina geld te verdienen.

Maargoed, behoorlijk kut OP.

Facebook reageert zeker niet?

Facebook heeft geen contactgegevens, je kan ze niet bereiken.

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------

Het enige wat je kunt doen is op een missie gaan en hem opzoeken.

heb ik al aan gedacht, maar de vraag is hoe ga ik hem vinden ;)

---------- Toegevoegd om 22:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:32 ----------

Dit! Waarom zoek je hem niet op?

ik weet niet hoe, hij woont gelukkig wel vlakbij namelijk in Duitsland en is algemeen bekend via social media.

over welke pagina hebben we het?

Terug
Naar boven